Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Jakiś miesiac temu założyłem instalacje na wtrysku za 3800zł i na razie nie mam powodów do narzekań. Pali gazu tyle samo co benzyny, przełancza sie dosyć szybko, osiągi nie pogorszyły sie... Moim skromnym zdaniem : jesli masz kase na instalacje wtrysku to nie ma sie nad czym zastanawiac (o ile gazownik jest porzadną firmą!!!!!!!!11) beta odwdzieczy ci sie przy najbliższym tankowaniu, a po tygodniu zapomnisz ze wydałeś 4000 :wink: Pozdro 600
Opublikowano

witam

mój znajomy załozył do 325i gaz ll generacji i jezdzi i podobno wszystko jest ok !

ale jak ma zamiar sie poscigac to przełacza na benzyne bo ma duza róznice !

:D

POSPOLITUS MANIAKUS BEEMWUUS
Opublikowano

ja powiem tak:

1) 2 generaje da sie zaołzyc do praktycznie kazdego silnika bmw ,miałem zgazowane m50 , m60 , m52 , m40 , w przypadku tych instalacji dochodzi do strzałow ze wzgeldu na skład mieszanki paliwowej , stanu silnika , układu zapłonowego , w zaleznosci od rodzaju parownika i miksera . wg moich doswiadczen najlepsze parowniki do bmw to landi renzo supermagiratto ( czy jakos podobnie sie to nazywa) , mikser powinnem byc jak najdalej przepustnicy a nie za blisko przepływomierza , do tego najlepiej jak jest klapomikser (czyli z klapa antywybuchowa w komplecie) , rozwiazania typu gwizdki to nieporozumienie ( robi sie lewe powietrze w dolocie). w przypadku plastykowych kolektorów to w bmw na 20szt peknie 1 szt, a jak peknie to kolektor mozna kupic uzywany juz od 100zł , wiec montujac ta instalacje trzeba miec swiadomosc ze kiedys tam sobe kichnie .... w moich przypadkach nie było jakis wiekszych problemow choc drobne były...

2) wtrysk gazu to tylko IV geracja lub V ( faza lotna gazu ) w tych przypadkach jezeli instalacja jest załozona profesjonalnie sa sporadyczne problemy z gazem, auto jest delikatnie słabsze ale za to na benzynce chodzi normalnie ( nie ma zadnych zwezek w dolocie) ogulnie tego typu instalacje sa bezawaryjne i praktycznie bezobsługowe wiec jak ktos mysli o gazie to niech lepiej dolozy i kupi porzadna instalacje gazowa , chyba ze kogos nie stac na lepsza niech probuje 2 generacje (auto tez bedzie jezdzic)

jak ja kocham m-powery !!
Opublikowano
ja powiem tak:

najlepiej jak jest klapomikser (czyli z klapa antywybuchowa w komplecie) , rozwiazania typu gwizdki to nieporozumienie ( robi sie lewe powietrze w dolocie).

 

To nie ma sensu zakladać gwizdków na kolektorze??

 

I lewe powietrze dostaje sie przez gwizdki, jak?? raczej nie powinno.

 

Jak jest u Was w M50, macie gwizdki czy nie??

Opublikowano

sorki za bład... ciekła faza :) od tych wszystkich pojec to mi sie juz w głowie miesza :p

z gwizdkami sprawa wyglada tak , dopoki nie dojdzie do porzadnego wystrzału to jest wszystko ok , po wystrzale w gwizdkach osłabiaja sie sprezyny i gumki sie deformuja - stad zaczynaja sie nieszczelnosci. ja osobisice odrazdam montaz tych elemnetów gdyz nie sprawdzaja sie na dłuższa mete a poza tym porzadny wystrzał gazu potrafi wyrwac je z kolektora....

jak ja kocham m-powery !!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witajcie,

 

Zdecydowałem się w końcu na sekwencyjny. Zrobiłem już ponad 2tys km i jak narazie uważam, że był to słuszny wybór. Żadnych wachań obrotami, żadnych wybuchów lub czegokolwiek. Spalanie jedynie o 0,5l więcej niż na paliwie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
chciałem jedynie dodać, że nakręciłem już jakieś 5tyś i nie mogę narzekać...:) BMW używam w pracy i jak narazie (odpukać) mnie nie zawiodła.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.