Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja tak myśle żę my - w sensie czytelnicy pisacze forum - nie jesteśmy ulubioną grupą docelową serwisów ;) czy to bmw czy to innych. Swiadomość techniczną zbyt dużą mamy ;) bo jak czegoś nie wiemy to zapytamy na forum, a tam ktoś sie znajdzie kto wie lepiej. I potem klient niezadowolony, bo zamiast sie cieszyć radością braku błędów GT1 wie że coś sie sypie i nie działa jak powinno :)

 

Jestem już po ekspresowym mikro spocie z Tora wychodzi że jednak nie mam urojeń i zostały nakreślone pewne plany naprawcze...

 

zacznę jutro od wypięcia przepływomierza, a potem sie zobaczy :)

Opublikowano
ja tak myśle żę my - w sensie czytelnicy pisacze forum - nie jesteśmy ulubioną grupą docelową serwisów ;) czy to bmw czy to innych. Swiadomość techniczną zbyt dużą mamy ;) bo jak czegoś nie wiemy to zapytamy na forum, a tam ktoś sie znajdzie kto wie lepiej. I potem klient niezadowolony, bo zamiast sie cieszyć radością braku błędów GT1 wie że coś sie sypie i nie działa jak powinno :)

 

Jestem już po ekspresowym mikro spocie z Tora wychodzi że jednak nie mam urojeń i zostały nakreślone pewne plany naprawcze...

 

zacznę jutro od wypięcia przepływomierza, a potem sie zobaczy :)

 

Pewnie masz racje. Ale pamietam czasy - poczatki ASO roznych marek w naszym kraju, gdzie serwis - nawet nie cieszacy sie dobra opinia - potrafil obsluzyc klienta wyjatkowo fachowo i uprzejmie. Nie mam tu na mysli zadnych marek premium tylko zwyklego Opla.

Serwis potrafil sam znalezc usterki i je usunac, kiedy nawet nie bylizmy swiadomi, ze cos jest nie tak. I tak powinno byc. Teraz trzeba sie klucic i udowadniac, ze jest jakas awaria.

Nawet kilka lat temu w fordzie bylem obslugiwany WZORCOWO (eurocar krakow)

Ale obsluga klienta pogorszyla sie chyba w kazdej branzy. Moze kryzys da niektorym tak w dupe, ze naucza sie, ze "klient - nasz pan"

Opublikowano

 

Jestem już po ekspresowym mikro spocie z Tora wychodzi że jednak nie mam urojeń i zostały nakreślone pewne plany naprawcze...

 

zacznę jutro od wypięcia przepływomierza, a potem sie zobaczy :)

Potwierdzam obroty falują widać na obrotomierzu i czuć na silniku czy przepływka :?: odłaczyć można to nic nie kosztuje a zawsze jeden element będzie wyeliminowany.Auto bardzo ładne,piękna dziura w dachu,skóry perforowane widać ze ktoś nie żałował.

hej

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Upgrade softu zrobiony w Aseko na Mińskiej. Cena mniej zaporowa bo 400 złotych za całą usługę. Milej niż to co u Fusa zaproponowali.

 

Szyberdach przestał się przycinać i mieć problemy z zamykaniem ;)

na to napewno pomogło. Zostało już tylko skrzypienie, ale z tym sobie dam rade sam ;)

 

Obroty - badam temat. Zaraz po wyjechaniu z warsztatu było to samo. Ale przejechałem kilka km i jak gdyby sie uspokoiło. Może adaptacja skrzyni ? Napewno COŚ sie zmieniło, kwestia co ;)

Opublikowano
Koleżanko skoro nie wiesz co to jest to skąd wiesz że chcesz się skusić? Może najpierw po tym jak się zalogowałaś na forum poczytaj a później zacznij się kusić. Tymczasem Tora ma propozycje ale nie dla ciebie.

 

Przejżeliśmy z mężem wątki dotyczące HUD i jesteśmy zgodni że warto zaryzykować. Co do troszkę grubiańskiej wypowiedzi, to przecież właśnie pytałam "co to jest ?" i nie potrzebne tu impertynencje.

 

ciekawi nas jedynie statystyka ewentualnych instalacji zakończonych niepowodzeniami.

Opublikowano

Ja nie znam odpowiedzi na pytanie o niepowodzenia. Raczej byłbym skłonny, że w tej firmie powiedzą wam prawdę a w serwisie skłamią aby nie straszyć ew. klientów i nie siać defetyzmu. Powiedzmy sobie jasno są takie problemy z elektroniką w E60, z którymi aso nie daje rady. Chodzi tutaj szczególnie o samodzielne doposażenia właścicieli, czy np. auta z USA, z którymi ciężko w aso przebiega przeprogramowywanie.

 

Co do HUD to tutaj jest wyczerpujący temat:

http://www.glassforeurope.com/SiteCollectionDocuments/PLNewsletter0406.pdf

 

http://images40.fotosik.pl/82/2f6bb250546f06e2med.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.