Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Nie jest dobrze..napisze od pocztku. Pojechalem do mechanika z forum w celu regulacji zaworow. Mechanik sprawdzil luz i stwierdzil ze nie ma luzow i ze tykaja mi dzwigienki zaworowe. Ok zaproponowal mi wymiane swiec a ja sie zgodzilem. Wkrecajac "nowe" jedna mu pekla i wsadzil inna (co sie okazalo uzywana). Wyjechalem od niego pojechalem do domu jest git. Pojezdzilem zdaje sie tydzien (krotkie odcinki max 8km) wszystko ok. Wybralem sie w podroz na dzialke, troche korkow troche wolnego miejsca pokusilo mnie przycisnelem chwilke zatrzymuje sie na swiatlach i zaczelo trzasc silnikem...wrazenie jak by nie dostawal paliwa lub iskry na ktorys z cylindrow. Zjechalem na stacje pomacalem przewody no wszystko wyglada dobrze. Zawrocilem w strone domu i bylo coraz gorzej, silnik sie nazwe to "dlawil" ruszajac z miejsca po przekroczeniu 1800rpm bylo juz dobrze przyspieszala jak nalezy. Na wysokich obrotach nie probowalem bo mi szkoda bylo. Rano nastepnego dnia na zimnym silniku bylo ok. Odpala dobrze chodzi dobrze dopuki sie nie nagrzeje, potem na R lekko popuszcam hamulec i telepie cala buda na D to samo nic sie nie dzialo tylko na N. Wymienilem swiece na takie jakie mialem wczesniej bo wsadzone przez mechanika mialy inne oznaczenia. Wszystko dziala jestem zadowolony...no ale wczoraj pojezdzilem po sklepach i tez dalem w pedal zeby wyprzedzic.Zatrzymuje i tez trzesie...nie tak jak wczesniej ale ja to czuje i slysze i jestem wku.....y strasznie.

 

Macie jakis pomysl co to za akcja?

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
kopolka i palec byly wymieniane 2 lata temu. Mozliwe ze palec dal ciala bo kopolka jest boshowska a alec nie pamietam nawet firmy...co do krokowego to wlasnie nie czyscilem mialem sie zabrac za to jutro :wink:
Magia trzech liter - BMW
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
tozależy, jeśli ten nalot jest po krótkim dystansie to jeszcze nic nie znaczy, jeśli rozgrzejesz mocno slinik i przejedziesz z 10km i dalej nalot jest to znaczy że uszczelka jest pęknięta.
Opublikowano
No cos w tym jest bo pokonuje krotkie dystanse...ale skad to sie bierze zakladajac ze to nie uszczelka?
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Na krótkich odcinkach kondensuje się para wodna w silniku, jak jeździsz dłużej to od ciepła ona znika, a jak się często zmienia temperatura to jest jej dużo w silniku.
Opublikowano
no to poprawiles mi humor...:) ale co do mojego problemu z "trzesieniem" silnika jest mozliwos ze jakies podcisnienie jest do bani? jak odkrece ten korek od oleju i dodam gazu to po zejsciu na jalowe obroty zaczyna wlasnie tak telepac jak mi telepalo za pierwszym razem. Jak zakrece korek wraca dfo nrmy lecz po minucie znowu na sekunde sie przytnie tak jakby.
Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
kolego a jakie swiece wymieniales mysle ze ngk co do masla na korku jest to spowodowane krotkimi odcinkami pokonywanymi przez ciebie wymien palec kopulke poządne swiece mysle ze napewno pomoze pozdrawiam
Opublikowano
Ciekaw jestem jak wygląda wałek skoro autor tematu jeździł bez luzu zaworowego. Ciekawe też czy luz został ustawiony na prawidłowy? W jakiej kondycji jest w ogóle ten silnik?
Opublikowano

Watpie zeby po 2 latach kopułka sie rozsypala moze palec jest faktycznie do bani juz. A swiece to NGK ZGR 5A takie mialem od kiedy mam E32 i nie bylo zadnej lipy.

 

 

Nie badz taki ciekawski. Chodzilo mi o to ze nie ma za duzego luzu, jest ustawiony na 0.30 czyli tak jak powinno byc i tak tez bylo jak on sprawdzal. A walek jest w lepszym stanie niz Ci sie wydaje. Ja moge powiedziec ze silnik jest w dobrym stanie ale ja nie jestem zadnym fachura od tych spraw dlatego sie nie wypowiem. A skoro Ty jestes taki madry z tego co wnioskuje po Twoich postach to napisz co dolega mojemu M30

Magia trzech liter - BMW
Opublikowano
Nie badz taki ciekawski.

 

:duh:

 

A skoro Ty jestes taki madry z tego co wnioskuje po Twoich postach to napisz co dolega mojemu M30

 

Nie bądź taki ciekawski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.