Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Gdzie szukać usterki, od jakiegoś czasu nie mogę ani podnieść ani obniżyć lamp. Nawet nie ruszają się gdy włączę postojówki co kiedyś miało miejsce na 100%. Który bezpiecznik jest odpowiedzialny za poziomowanie lamp :?:
  • Członkowie klubu
Opublikowano
To raczej efekt uszkodzonych regulatorów znajdujących się w lampach.

UIHZ9556.JPG

  • Członkowie klubu
Opublikowano
To sprawdź czy pracuje silnik w lampie

UIHZ9556.JPG

Opublikowano
Robić robiłem jakoś tydzień temu przy wszystkich kołach - sprawdzałem napięcia ze sterownika ABS ale to inny temat. Tylko nie wiem czy ma to jakikolwiek związek jeśli nie mam oryginalnych ksenonów :?: Tzn. lampy, przetwornice itd. były zakładane oryginalne (po kolizji kumpel kupił wszystko oryginalne), ale w wyposażeniu fabrycznym ich nie było, a z tego co kojarzę to przy zwykłych lampach nie ma czujnika "samoregulacji" lamp ale mogę się mylić. Ewentualnie gdzie szukać tego czujnika :?: Dodam jeszcze tylko, że posiadam pokrętło od obniżania lamp obok włącznika świateł lub halogenów.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Czujniki samoregulacji znajdują się na wahaczach z prawej strony. Wygląda to tak:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img91.imageshack.us/img91/8145/mzu5mf9w.png

 

Skoro posiadasz pokrętło regulacji to przed modyfikacją nie było samoregualcji, pytanie jak zostało to wszystko podłączone...może silniki nadal są podłączone do ręcznego regulatora...sprawdź również w skrzynce bezpieczników czy wszystkie są sprawne

UIHZ9556.JPG

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

 

Ja mam pytanie powiazane z tym tematem - czy do lamp (oryginalne ksenony po lifcie) podlacza sie jakis kabelek od regulatorow ?? jesli tak to w ktorym on jest miejscu ?

 

Ja rowniez ni emam samopoziomowania, tylko regulacje reczna. Zmienialem dzis stare halogenowe lampy na nowe po lifcie. Zastanawiam sie czy po prostu w warsztacie zapomnieli cos podlaczyc. Reflektory sa nowe i 100% maja sprawne regulatory

Opublikowano
Witam

 

Ja mam pytanie powiazane z tym tematem - czy do lamp (oryginalne ksenony po lifcie) podlacza sie jakis kabelek od regulatorow ?? jesli tak to w ktorym on jest miejscu ?

 

Ja rowniez ni emam samopoziomowania, tylko regulacje reczna. Zmienialem dzis stare halogenowe lampy na nowe po lifcie. Zastanawiam sie czy po prostu w warsztacie zapomnieli cos podlaczyc. Reflektory sa nowe i 100% maja sprawne regulatory

kabelek podłączasz ten sam co ze starych lamp

a jak masz tylo ręczną z pokrętła przy liczniku to masz OK tylko auto nie jest przystosowane do ksenonów

Opublikowano
Gdzie szukać usterki, od jakiegoś czasu nie mogę ani podnieść ani obniżyć lamp. Nawet nie ruszają się gdy włączę postojówki co kiedyś miało miejsce na 100%. Który bezpiecznik jest odpowiedzialny za poziomowanie lamp :?:

 

Na 99% regulatory.

Jak włączasz światła to regulatory robią test (światła zjeżdżają do dołu po czym wracają do pożądanej pozycji). Jeśli nadłamie Ci się trzpień regulatora (plastik, który z upływem czasu robi się kruchy), to przez jakiś czas możesz mieć wrażenie, że regulacja działa, a jak się dołamią do końca to ani mru-mru... Sprawdź najpierw podłączenie wtyczek, poproś kogoś, aby kręcił potencjometrem, a Ty słuchaj przy reflektorach, czy silniczki chodzą. Ja miałem tak samo z jedną lampą: na początku trochę dygałą, a ostatecznie "leżała" na dole. Myślałem, że to silniczek, ale okazało się, że silniczek chodzi, podejrzenie padło na regulator. Po rozebraniu lampy okazało się rzeczywiście, że to regulator... Zestaw do jednego reflektora (dwa trzpienie) to ok 60 PLN (oryginał).

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

[quote="dajan

 

kabelek podłączasz ten sam co ze starych lamp

a jak masz tylo ręczną z pokrętła przy liczniku to masz OK tylko auto nie jest przystosowane do ksenonów

 

 

Czyli jak podlacze kabelki to powinna dzialac manualna regulacja tymi reflektorami i tak samo przy starcie powinien isc automatyczny test regulatorow ?

Opublikowano

 

kabelek podłączasz ten sam co ze starych lamp

a jak masz tylo ręczną z pokrętła przy liczniku to masz OK tylko auto nie jest przystosowane do ksenonów

 

 

Czyli jak podlacze kabelki to powinna dzialac manualna regulacja tymi reflektorami i tak samo przy starcie powinien isc automatyczny test regulatorow ?

 

Z checia dolozyl bym automatyczne samopozomowanie ale chyba nikt by sie tego nie podjal bo ponoc duzo zabawy.

Opublikowano

 

kabelek podłączasz ten sam co ze starych lamp

a jak masz tylo ręczną z pokrętła przy liczniku to masz OK tylko auto nie jest przystosowane do ksenonów

 

 

Czyli jak podlacze kabelki to powinna dzialac manualna regulacja tymi reflektorami i tak samo przy starcie powinien isc automatyczny test regulatorow ?

powina działać

zakładam że nie kupiłeś cudów pod nazwą "sonar" - kolega kupił to regulacja w jednym wysiadła po godzinie a w drugim po dwóch dniach a reklamować ich już nie chciał bo to się stało już w reklamowanych na których wymianę czekał misiąć

Opublikowano
Kupilem oryginaly Hella.

to powinny działać bo silniczki mają takie same i wtyczki też

chyba że lampy nie są nowe to mogą mieć pourywane plastkowe regulatory tak jak było wyżej pisane

Opublikowano

Sprawdzilem dzis i okazalo sie ze mi nie podlaczyli kabli do regulatorow.

Probowalem je sam podlaczyc ale jakby wtyczka nie pasowala do gniazda.

Samochod jest z 1997 roku 523i oryginalnie byly halogeny z recznym (kabinie - pokretlo) sterowaniem. Lampy sa nowe, xenony po lifcie.

 

Czy to mozliwe aby byly inne wtyczki. ?

Opublikowano

I sie okazalo ze w lampach nie ma silniczkow do regulacji.

 

Ktos sie orientuje ile takie silniczki do poziomowania kosztuja ??

Opublikowano

Sorki za podczepienie do tematu ale mam mały problemik z lewą lampą w mojej e39 - tylko nie wiem czy to wina regulatorów: otóż poziomowanie lampy działa w 100 % ( mam ręczne ze środka samochodu - ok i test lamp które robi sobie samochód też jest ok) tylko wkład lata na boki :(

 

filmik pokaże o co chodzi:

 

czy to też jest wina regulatorów ? chciałbym to zrobić i mieć już spokój

 

jeszcze druga sprawa: czy z tyłu na lampach powinna być jakaś osłona gumowa (taki kapturek), żeby tam kurz nie leciał ?

Opublikowano
[...]otóż poziomowanie lampy działa w 100 % ( mam ręczne ze środka samochodu - ok i test lamp które robi sobie samochód też jest ok) tylko wkład lata na boki :(

 

U mnie był taki efekt, jak się wyłamał jeden z dwóch plastikowych trzpieni regulatora... Odnośnie gum to powinny być...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
dzięki za odpowiedź, miałem nadzieję że minie mnie rozbieranie lampy ale niestety :(

 

Nie miej obaw... robota prosta jak sznurek w kieszeni...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.