Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cześć wszystkim. Ostatnio na wycieczce zauważyłem że moja 523 nieco więcej i ma mniej mocy. Gdy dodaje gazu to czuć jakby był trochę "mułowaty". Zauważyłem że przy 2500 obrotów jak się nogę z gazu zdejmie to dziwnie pracuje??? Posłuchałem pracy silnika i szłychać szum z okolic zaworów/wlotu powietrza. niejestem pewien czy ten szum to normalne i gdzie szukać przyczyn?Czy macie jakieś pomysły lub podobne doświadczenia?[/code]
Opublikowano
sorry za moją niewiedze, ale to brzmi jakby nienasmarowany mechanizm i odglosy dobiegaja od góry silnika od strony wlotu powietrza może w jakimś mieszaczu?cos tam jest okraglego....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A może po prostu najlepiej jechać do dobrego mechaniora niech oceni co to może być bo tak na forum to takie gdybanie w ślepo. :wink:
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Podjedź pod kompa, bo przyczyną może być niesprawna któraś sonda lamda, czujnik położenia wałka rozrządu. Może być nieszczelna odma lub guma przepływomierza albo zapchany regulator ciśnienia silnika tak zwany separator oleju.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
No i auto zrobione. Mechanik podłączył komputer do tego okrągłego gniazda (także używanego do resetowania serwisu). Błędów nie wykryto!!!Jednakże mechanik dostrzegł w odczytach że napięcie podawane przez przepływomierz (czujnik przepływu powietrza) jest za niskie. Po wymianie bomba...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.