Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam.

pytanie do posiadaczy i uzytkowników.

pytając o eksploatacje mam na myśli awaryjność i trwalość takiej jednostki napędowej.

dzięki i pozdrawiam wszystkich fanów marki.

Opublikowano
ano wreszcie nikt i nic bo było 100 x, a poza tym dziwne pytanie - która jednostka napędowa w obecnie produkowanych BMW jest zła, a producent celowo ją nadal utrzymuje na rynku mimo reklamacji?
PawełH
Opublikowano

ale ty nic konkretnego nigdy nie piszesz,tylko negujesz.jeżeli nie masz nic do powiedzenia to nie pisz nic zupełnie.będzię lepiej dla wszystkich.

dla ciebie podziękuję za uwagę i nie pouczaj mnie na przyszłośc...

Opublikowano

a tobie kolego dziękuję za pomoc.są jednak normalni ludzie na tym forum.

:cool2:

 

Nie przejmuj się, kolega ma tendencje do takich uwag - najwidoczniej każdy użytkownik forum żeby zadać jakieś pytanie musi dokładnie je najpierw przeczytać i zweryfikować każdy post czy czasem nie jest za głupi lub naiwny i czy może kiedyś już się podobny nie pojawił.

 

Jeżeli chodzi o 535d, to użytkuje tę jednostkę od miesiąca, zatem nie wspomogę własnymi doświadczeniami, jednak są pewne "uniwersalne" zasady - jak nie będziesz katował silnika na zimno, pozwalał odpocząć turbinom po ostrej jeździe i tankował porządne paliwo, to nie powinien sprawić większych problemów.

 

Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, to ja jestem zachwycony - wcześniej jeździłem trochę 525d w wersji sprzed liftu i miałem jazdę testową na 530xd - ale ten czort przebija wszystko - przyspieszenie jak w silniku elektrycznym - w całym zakresie, potencjał niesamowity, wyprzedzanie na jednopasmowych drogach dziecinnie proste.

 

pozdrawiam

 

Kal800

Opublikowano
Nie przejmuj się, kolega ma tendencje do takich uwag - najwidoczniej każdy użytkownik forum żeby zadać jakieś pytanie musi dokładnie je najpierw przeczytać i zweryfikować każdy post czy czasem nie jest za głupi lub naiwny i czy może kiedyś już się podobny nie pojawił.

 

Dokladnie tak jest. I prosze tego sie trzymac.

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano
Nie przejmuj się, kolega ma tendencje do takich uwag - najwidoczniej każdy użytkownik forum żeby zadać jakieś pytanie musi dokładnie je najpierw przeczytać i zweryfikować każdy post czy czasem nie jest za głupi lub naiwny i czy może kiedyś już się podobny nie pojawił.

 

Dokladnie tak jest. I prosze tego sie trzymac.

 

Z całym szacunkiem, ale chyba forum jest dla każdego - i dla tego kto ma w głowie całą konstrukcję silnika dowolnego modelu 5er jak i dla tego kto ma ledwo pojęcie do czego służy turbo sprężarka. Dla jednego pytanie będzie kompletnie naiwne i głupie, a dla innego całkiem poważne.

 

Co do historii, to wpisując "535d AND awaryjność" wyskakuje tylko jeden post - ten w którym "jesteśmy"....

 

Kal

Opublikowano
Nie chodzi o zawartosc fachowa posta, bo jest oczywiste, ze forum jest dla wszystkich-nawet dla tych, ktorzy nie maja zielonego pojecia o mechanicy. Ale to Ty sam napisales, ze kazdy, aby "zadać jakieś pytanie musi dokładnie je najpierw przeczytać i zweryfikować każdy post czy czasem nie jest za głupi lub naiwny". Ja sie z ta ogolna uwaga w 100% zgadzam - niekoniecznie w kontekscie tego watku. Jezeli ludzie bez przeczytania swojego posta beda go tak po prostu bez zastanowienia wysylac, jezeli beda tu padaly glupie pytania, niewlasciwie sformulowane i zle zatytulowane, a co gorsza z bledami rzeczowymi, gramatycznymi i ortograficznymi, to poziom tego forum zejdzie na poziom forum onetu albo gazety.pl. A tego chyba nie chcemy, prawda?

pozdrowienia

Krzysztof

Opublikowano

a tobie kolego dziękuję za pomoc.są jednak normalni ludzie na tym forum.

:cool2:

 

Nie przejmuj się, kolega ma tendencje do takich uwag - najwidoczniej każdy użytkownik forum żeby zadać jakieś pytanie musi dokładnie je najpierw przeczytać i zweryfikować każdy post czy czasem nie jest za głupi lub naiwny i czy może kiedyś już się podobny nie pojawił.

 

Jeżeli chodzi o 535d, to użytkuje tę jednostkę od miesiąca, zatem nie wspomogę własnymi doświadczeniami, jednak są pewne "uniwersalne" zasady - jak nie będziesz katował silnika na zimno, pozwalał odpocząć turbinom po ostrej jeździe i tankował porządne paliwo, to nie powinien sprawić większych problemów.

 

Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy, to ja jestem zachwycony - wcześniej jeździłem trochę 525d w wersji sprzed liftu i miałem jazdę testową na 530xd - ale ten czort przebija wszystko - przyspieszenie jak w silniku elektrycznym - w całym zakresie, potencjał niesamowity, wyprzedzanie na jednopasmowych drogach dziecinnie proste.

 

pozdrawiam

 

Kal800

 

witam wiem,że użytkujesz auto z interesującą mnie jednostką napędową od niedawna,widzialem na forum twoje początki.póki co dzięki za info.liczy się każda opinia na temat a nie jakieś moraly i banialuki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.