Skocz do zawartości

Obroty


ditu

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanko,jak powinna być ustawiona wskazówka od obrotów na postoju.Bo moja jest troszeczkę poniżej 1000.ale daleko od tej pomiedzy 0 a 1000,a i ekonomizer nie leży na 0 tylko delikatnie się wychyla

Co może być przyczynę patrzyłem u kolegi i jego wskazówki są według mnie poprawnie. Czyli na postoju obroty są prawie na połowie (ciut powyżej ) w pobliżu tej środkowej kreseczki(500)obr ,a strzałka od ekonomizera jest schowana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wskazówka obrotomierza powinna być ustawiona na ok 700-800 rpm w zależności czy silnik prawidłowo pracuje na postoju. Co do wskaźnika ekonomizera to powinien być schowany z prawej strony. Dopiero po ruszeniu wyłania się i wskazuje spalanie.

 

Jeżeli auto trzyma obroty trochę poniżej 1000 i ekonomizer pokazuje jakieś tam minimalne spalanie, wygląda to tak (najprościej mówiąc), jakby gaz był minimalnie wciśnięty, a to chyba nieprawidłowe zjawisko.

 

Pozdrawiam.

///Mpower
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w swojej Buni na rozgrzanym silniku mam ok 700-800 obrotów i wskazówka obrotomierza jest na 0, dopiero po ruszeniu z miejsca wskazówka też sie ryszy i myślę że tak jest prawidłowo.

W E34 ekonomizer na postoju byl schowany z prawej strony, dopiero po ruszeniu z miejsca wychyla się z prawej strony.

Ps. Dla wszystkich silników 6-cio cylindrowych, czyli głownie BMW normą jest 700-800 obrotów, rzędowe 4 gary mają 900-1000 obrotow

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie również obroty silnika są na poziomie 750-780 obr/min a wskazówka ekonomizera leży z lewej strony i wskazuje 0
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest a wszystkie te informacje możemy przeczytać w instrukcji obsługi naszego BMW
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak po wyłączeniu zapłonu? U mojego kolegi w E46 na postoju obrotomierz pokazuje ok. 1500, po uruchomieniu na wolnych obrotach ok. 2300... Ma przestawioną wskazówkę i będziemy z tym walczyć na wiosnę... Może masz to samo?

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem może ale wtedy ta wskazóweczka na wyłączonym silniku jest na 0

A jak odpalę i jadę bez dodania gazu też leży na 0 ,zmienia sie to wtedy jak dodam gazu i potem jest już bez zmian na luzie czy postoju na światłach i tak wychyla się lekko poza 0 aż do momentu jak nie wyłączę silnika. :duh:

Nie mam pojęcia co jest może jakiś filterek szwankuje Ale mnie to wkurza :mad2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.