Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanko,jak powinna być ustawiona wskazówka od obrotów na postoju.Bo moja jest troszeczkę poniżej 1000.ale daleko od tej pomiedzy 0 a 1000,a i ekonomizer nie leży na 0 tylko delikatnie się wychyla

Co może być przyczynę patrzyłem u kolegi i jego wskazówki są według mnie poprawnie. Czyli na postoju obroty są prawie na połowie (ciut powyżej ) w pobliżu tej środkowej kreseczki(500)obr ,a strzałka od ekonomizera jest schowana.

Opublikowano

Wskazówka obrotomierza powinna być ustawiona na ok 700-800 rpm w zależności czy silnik prawidłowo pracuje na postoju. Co do wskaźnika ekonomizera to powinien być schowany z prawej strony. Dopiero po ruszeniu wyłania się i wskazuje spalanie.

 

Jeżeli auto trzyma obroty trochę poniżej 1000 i ekonomizer pokazuje jakieś tam minimalne spalanie, wygląda to tak (najprościej mówiąc), jakby gaz był minimalnie wciśnięty, a to chyba nieprawidłowe zjawisko.

 

Pozdrawiam.

///Mpower
Opublikowano
:cry: czyli coś jest źle a motorek mam 3.0 d kurcze trzeba szukac przyczyny.
Opublikowano

Ja w swojej Buni na rozgrzanym silniku mam ok 700-800 obrotów i wskazówka obrotomierza jest na 0, dopiero po ruszeniu z miejsca wskazówka też sie ryszy i myślę że tak jest prawidłowo.

W E34 ekonomizer na postoju byl schowany z prawej strony, dopiero po ruszeniu z miejsca wychyla się z prawej strony.

Ps. Dla wszystkich silników 6-cio cylindrowych, czyli głownie BMW normą jest 700-800 obrotów, rzędowe 4 gary mają 900-1000 obrotow

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano
u mnie również obroty silnika są na poziomie 750-780 obr/min a wskazówka ekonomizera leży z lewej strony i wskazuje 0
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
Dokładnie... A odnośnie wskazówki ekonomizera to "leży" na "0" dopóki nie osiągniesz ok. 10 km/h i dopiero wtedy wychyla się do odpowiedniej wartości.

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
Tak jest a wszystkie te informacje możemy przeczytać w instrukcji obsługi naszego BMW
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
A u mnie wychyla się leciutko i właśnie dlatego zadałem to pytanko .i zastanawiam się co może być przyczyną tego .
Opublikowano
A jak po wyłączeniu zapłonu? U mojego kolegi w E46 na postoju obrotomierz pokazuje ok. 1500, po uruchomieniu na wolnych obrotach ok. 2300... Ma przestawioną wskazówkę i będziemy z tym walczyć na wiosnę... Może masz to samo?

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano

Nie wiem może ale wtedy ta wskazóweczka na wyłączonym silniku jest na 0

A jak odpalę i jadę bez dodania gazu też leży na 0 ,zmienia sie to wtedy jak dodam gazu i potem jest już bez zmian na luzie czy postoju na światłach i tak wychyla się lekko poza 0 aż do momentu jak nie wyłączę silnika. :duh:

Nie mam pojęcia co jest może jakiś filterek szwankuje Ale mnie to wkurza :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.