Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Touring przeważnie jest w lepszym stanie...

pozdrawiam

 

Po czym to wnioskujesz? To nie nadwozie cabrio aby rodzaj przeznaczenia był ograniczany.

 

Moje wnioski opierają się na obserwacjach z ogłoszeń gdyż Touring moim zdaniem jest autem bardziej rodzinnym i mniej jest lubiany przed ''młodymi i gniewnymi'' jednak od każdej reguły są wyjątki.

Mój akurat egzemplarz był wystawiony za 6900zł (wiec cena nie za niska ponieważ auto do opłat) i był sprowadzony pod klienta, lecz w ostatniej chwili się rozmyślił. Handlarz chciał po prostu odzyskać gotówkę i wystawił ja po 4900zł. Czy można znaleźć za 6tyś jasne że można tylko trzeba poszukać, poczekać i nie napalać się...

Aha co ważne olej wymienia się średnio co 10tyś (wg wskazań inspekcji) ale trzeba go wlać ok 8 litrów :) , płyn chłodniczy tez jakoś ok 10 litrów albo 9l już nie pamiętam nie chce skłamać. Więc koszta utrzymania są dużo wyższe niż w przykładowym golfie. Zawieszenia także nie należą do tanich lecz jeśli chodzi o BMW to jest w miarę trwałe i tanie. Jeśli znajdziesz egzemplarz z zawieszeniem NIVO to radze obejrzeć amortyzatory gdyż wymiana jest bardzo kosztowna szt. to koszt ok 1200zł i nie ma zamienników.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Co do dołożeniu kilku stówek na rejestracje to wiadoma sprawa. Jak bym kupił to może warto zrobił rozrząd tak na wszelki wypadek ? bo filtry i płyny to podstawa.
Opublikowano
Co do dołożeniu kilku stówek na rejestracje to wiadoma sprawa. Jak bym kupił to może warto zrobił rozrząd tak na wszelki wypadek ? bo filtry i płyny to podstawa.

 

masz łańcuch. posłuchaj czy nie dzwoni w czasie oglądania jest z przodu silnika

(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Witam.

Dużo pisali o awaryjności TDSa mniej o TD ponieważ tych drugich jest po prostu mniej na rynku. Te same silniki ta sama awaryjność. Jeździłem TDSem 6 lat. 3x robiłem głowicę ..konstrukcyjnie zbyt cienka i wrażliwa na wszelkie przegrzania (ale te przegrzania nie biorą się same z siebie) raz poszedł mi pasek i wystarczyło drugi raz rozleciał się wirnik pompy .też wystarczyło (ale wtedy on był bakelitowy nie metalowy) generalnie autko więcej niż fajne. Mimo, że trochę wsadziłem w te awarie (pompa też.. w zasadzie głowiczka z grafitem) , to nawet po dachowaniu jeździłem nim jeszcze miesiąc i po sprzedaży :jawdrop: otrzymałem telefon od kupca, który wychwalał silniczek. A jeżeli porównujemy do TD...to TD będzie zawsze z tyłu...i też narażone na te same awarie. Obecnie jeżdżę 530DA i w ciągu roku wsadziłem chyba więcej kasy niż w TDSa (turbina, skrzynia) a do tej pory dźwięk tego silnika mniej lubię niż TDSa. (ale cieszę się z większej mocy i mniejszego spalania :D )

Pozdrawiam

Memento Mori :-)
Opublikowano
Witam.

Dużo pisali o awaryjności TDSa mniej o TD ponieważ tych drugich jest po prostu mniej na rynku. Te same silniki ta sama awaryjność. Jeździłem TDSem 6 lat. 3x robiłem głowicę ..konstrukcyjnie zbyt cienka i wrażliwa na wszelkie przegrzania (ale te przegrzania nie biorą się same z siebie) raz poszedł mi pasek i wystarczyło drugi raz rozleciał się wirnik pompy .też wystarczyło (ale wtedy on był bakelitowy nie metalowy) generalnie autko więcej niż fajne. Mimo, że trochę wsadziłem w te awarie (pompa też.. w zasadzie głowiczka z grafitem) , to nawet po dachowaniu jeździłem nim jeszcze miesiąc i po sprzedaży :jawdrop: otrzymałem telefon od kupca, który wychwalał silniczek. A jeżeli porównujemy do TD...to TD będzie zawsze z tyłu...i też narażone na te same awarie. Obecnie jeżdżę 530DA i w ciągu roku wsadziłem chyba więcej kasy niż w TDSa (turbina, skrzynia) a do tej pory dźwięk tego silnika mniej lubię niż TDSa. (ale cieszę się z większej mocy i mniejszego spalania :D )

Pozdrawiam

 

A ja mam takie pytanko czy warto inwestować w 530d?? Ciagle mi chodzi po głowie 530d w modelu e39, ale duzo ludzi mówi ze ma wrażliwe zawieszenia i drogi silnik w naprawach.

Opublikowano

chłopie daj sobie spokój z tym silnikiem, bez względu na to co mówią jego właściciele, jest to najwięszka padaka jaą zrobiło bmw i to nie podlega dyskusji, czy ktoś o niego dba czy nie, i tak nie znasz dnia ani godziny kiedy nie pojedziesz dalej. Też miałem ten silnik, też mówiłem "co oni gadają, wypas silnik", bez żadnego butowania, przy spokojenej jeździe powyżej 60KM/H sie zagrzał i to było na tyle z głowicą. Wymiana bądź naprawa czegokolwiek w tym silniku koszuje wiecej niż cały silnik M50 że o M30 nie wspomnę. Ani to nie pali mało, ani to trwałe, ani tanie w zakupie, nie ma ani jednej przesłąnki któa by mówiła o tym żeby kupić to padło.

 

MacieTDSy to sobie chwalcie, ale jak ktoś ma jeszcze wybór bo nie kupił to bez dwóch zdań benzyna lepsza bo pali tyle samo a nieporónywalnie tańsza w naprawie.

Opublikowano

Od dwóch lat jeżdżę BMW 525 td- 115 kM, nie mylić z tds. Jak do tej pory nie mam z nią żadnych problemów. Pali mi jak na BMW bardzo mało, bo w trasie, a dużo jeżdżę mieści się w 6,5-7 przy 140-160, a w mieście nie przekracza 10. Być może nie jest to rakieta, ale 200 na godzinę pójdzie. Jeździłem 2.0 benzyną 136 kM z gazem i powiem, że do td to jest padaka, którym się nie da jechać i 100 razy wolę diesla. 525 tds 143 kM dlatego się przegrzewa, bo jest wysilony i w porównaniu do td ma mniejszą chłodnicę, a w miejsce chłodnicy ma wstawiony interculer. Co do benzyniaków to są 100 razy bardziej awaryjne niż diesle, a w spalaniu to są smoki: 2.0- 150 kM- 15 litrów benzyny minimum.

maslo_82: jeżeli kupiłeś samochód ze szrotu to wcale się nie dziwię, że miałeś wydatki i td nazywasz padaką. Kiedy czytam, że BMW w dieslu można kupić za 6-7 tys. to chce mi się śmiać.

Opublikowano
Co do benzyniaków to są 100 razy bardziej awaryjne niż diesle, a w spalaniu to są smoki: 2.0- 150 kM- 15 litrów benzyny minimum.

 

 

no tu to przesadziłes, 15 litrów to mi 3.0 V8 w miescie pali :roll2:

Opublikowano
Przejechałeś się 525tds już? Jak jeszcze nie to przejedź się tds jak i 525i 192km dla porównania. Nie wybieraj auta nie znając drugiego oblicza danego modelu. jest wielu użytkowników benzyn z instalacją i sobie chwalą.
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Juz kiedys komus opisywalem.

Mialem tds 1993 rok, sprzedalem w zeszlym roku za 4900, nie ukrywajac stanu samochodu - do wymiany mial tuleje wahaczy przod, sprzeglo bylo kiepskawe.

Autko mialo najechane 278 000 jak je sprzedawalem, sam jezdzilem nim od 172 000 i wiekszych problemow nie sprawialo. Raz zagotowane z wlasnej winy - pompa wspomagania ciekla, olej sie skonczyl, pompa zatarla, paski popekaly. Poszla wtedy tez uszczelka pod glowica - glowica byla w calosci.

Spalanie - do 13 w miescie, do 8 na trasie. srednio 7 trasa, 9 miasto.

Z tego co wiem samochod jezdzi do dzisiaj i ma juz ok. 350 000 najechane. Wlasciciel w miedzyczasie musial zregenerowac turbine po puscila olej.

Z upierdliwych spraw - musialem wymienic zegary z powodu wypisania przez nie "CodE" :)

 

Samochód godny polecenia, pod warunkiem, ze kupisz zadbane auto i sam o nie tez bedziesz dbal. za 8 tysiecy kupisz juz samochod 1993-4 w stanie przynajmniej dobrym (zarejestrowany).

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano
Przejechałeś się 525tds już? Jak jeszcze nie to przejedź się tds jak i 525i 192km dla porównania. Nie wybieraj auta nie znając drugiego oblicza danego modelu. jest wielu użytkowników benzyn z instalacją i sobie chwalą.

 

Oj Boże... Co tu porównywać silnik m20b25 do TDSa to rakieta :8) ale Kolega ma taniej ON wiec takie porównania w grę nie wchodzą, dlatego pyta o diesla.

Ktoś pisał że pęka głowica, przegrzewa się itp itd. Ja powiem tak żeby był skutek musi być przyczyna. A jeśli ktoś kupił autko od handlarza z umytym silnikiem i uwierzył w przebieg 150tys i tylko jeździł nie zważając na nic to później głowice pękają i dzieją się cuda. a z tego co mi się przypomina to jest to także przypadłość benzyn 6cyl. nie tylko Dieslów

pozdrawiam

Opublikowano
Jak może nie byc żadnej różnicy. Właśnie 525i może bardziej zawrócić mu w głowie i będzie miał gdzieś tds'a. A może właśnie osiągi tds i jego praca go skłonią. Najważnijesze mieć pełny obraz
(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.