Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kumpel ma problem z BMW E-34 2,0 24V. Silnik się za bardzo nagrzewa, wąż za termostatem jest zimny i pół chłodnicy od strony termostatu jest zimne. Po odkręceniu korka wywala płyn. Na 99% jest to termostat zamknięty na stałe. Tylko czy wywalanie płynu wszystkimi możliwymi szczelinami jet w tym przypadku normalne? Zauważyliśmy, że przy próbie nagrzania silnika żeby sprawdzić termostat od czasu do czasu skakały obroty silnika. Po dodaniu gazu wszystko wraca do normy.

Proszę o jakieś porady.

Opublikowano
mój znajomy tak myslał też ze to wina termostatu.. okazalo sie ze wirnik od pompy wody sie oberwał... tez miał chlodnice zimna z jednej strony.. wsumie termostat tez wymienił bo nie jest az tak drogi a o uklad chlodzenia warto czasem zadbac
Opublikowano

witam

miałem to samo

nawet ten sam silnik

objawy takie jak opisujesz - wymiana termostatu załatwiła wszystko i po problemie :cool2:

http://img11.imageshack.us/img11/6204/e340211.jpg
Opublikowano
Sprawdź kolego jeszcze odpowietrzenie chłodnicy i zbiornika wyrównawczego w mojej Beni był zatkany kanalik odpowietrzający przy zbiorniczku wyrównawczym

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.