Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Kupiłem miesiąc temu BMW 1,6 E36 z 1993roku i chcę mu wymienić rozrząd. Tyle że mam do wyboru dwa. Jeden jest z paskiem GATESa a drugi z paskiem CONTINENTAL. Który byście mi proponowali? Który jest lepszy i bardziej wytrzymały?

Olej w moim aucie to Mobil1 półsyntetic. Czy zostać przy tym oleju?

Dobry jest?

Znajomi mi każą wlewać do tego auta syntetic. Czy dobrze mi mówią? Doradźcie mi proszę!

Proszę też mi powiedzieć co ile w takiej BMW się wymienia olej i rozrząd?

Opublikowano

Moja największa i najlepsza rada dla Ciebie:

 

 

:search: :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:

 

Zakładam, że masz M40!!

A teraz do rzeczy: oba paski są OK, ja miałem Gatesa w swoim M40, conti robi paski dla bmw, obie firmy to top.

 

A co do oleju: półsyntetyk był i przy półsyntetyku pozostań, tak będzie najrozsądniej i najlepiej dla Twojego M40.

Olej co 10kkm,

Rozrząd co 40-45kkm lub 4 lata

A na przyszłość używaj szukajki!

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano

Tak jak wyżej-oba paski są :cool2:

Olej zostaw półsyntetyk (nie wiadomo jak zmianę na syntetyk przyswoi silnik, a dobry półsyntetyk też smaruje dobrze) tylko ja osobiście lał bym coś innego niż Mobil (miałem i silnik na nim głośniej chodził niż na np Valvoline czy Elf)

A tak na marginesie niema Mobil 1 półsyntetyk, Mobil 1 to olej syntetyczny Mobil Super S to półsyntetyk a Mobil Super M to olej mineralny :D

Opublikowano
z polsyntetykow polecam Castrola i Mobila :) zadne elfy itp chociaz i to ludzie kupuja, tak samo jak Lotosa :duh:

 

Na elfie ciszej silnik pracuje i ma lepszy rozruch zimą niż na mobilu :!: Co jak by elfa tak reklamowali jak mobila to też by dobry był?? I nie porównuj elfa do lotosa :mad2:

Opublikowano
najlepszym paskiem bedzie dayco isoran(wzmacniany) olej valvoline(np.maxlife 10w40) lub motul (np.synergie 6100 10w40) ewentualnie castrol(np. magnatec 10w40)
///M40pwr
Opublikowano
do tego rolki musisz wymienic, napinajaca i prowadzaca, jak pojdziesz do sklepu to pewnie skf Ci dadza, zreszta beda sie pytac, a i nie wazne co kupisz to i tak bedzie to samo i zaplacisz glownie za firme ktora to zrobila :)

gdy pedzisz 270km/h to co widzisz przed soba to juz historia

Moja Kochanka - BMW 316

Opublikowano
Niewiem. Każdy mi tak mówi. Podobno jest zareklamowany na allegro jako najlepszy bo jest tego tam najwięcej i są najtańsze. Ale ile w tym prawdy to niewiem
Opublikowano
do tego rolki musisz wymienic, napinajaca i prowadzaca,

 

 

W M40 napinająca jest 1 a prowadzące są 2

 

Pasek polecam CONTI, rolki obojetnie INA, SKC ....

 

Oleju - nie polecam marki bo o to zawsze jest wojna.

 

Pzdr,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.