Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam takie pytanie: gdy uruchamiam silnik to kontrola trakcji zostaje automatycznie wlaczona i gdy jade i mocniej dusze gaz to kontrola trakcji sie aktywuje (zapala sie zolta kontrolka na srodku zegarow) i auto wpada tylko w maly poslizg i zaraz komputer "wyprowadza" samochod z poslizgu. Gdy chce moge wylaczyc kontrole trakcji przyciskiem ASC na srodkowej konsoli i wtedy zapala sie zolta kontrolka na stale i bez problemu mozna jezdzic bokiem. Gdy zlapie jeden lub dwa boki to moge przyciskiem ASC zpowrotem wlaczyc kontrole trakcji i (zolta lampka gasnie) i znow jest ok czyli tak jak przedy wylaczeniem kontroli trakcji. Z kolei gdy poszaleje troche bokami (kilka poslizgow pod rzad to pozniej nie moge znow wlaczyc kontroli trakcji przyciskiem ASC (zolta kontrolola caly czas sie swieci i trakcja nie dziala). Czy to normalne?? tez tak macie?? czy cos jest nietak??
Opublikowano

W mojej betce kiedy nacisnę DSC raz to się wyłancza i później kiedy chcę to mogę właczyć, ale jak przytrzymam parę sekund przycisk to zapala się na stałe i dopiero po ponownym uruchomieniu gaśnie.

 

Ktoś mówił że przytrzymanie i aktywowanie "na stałe" w pełni rozłancza systemy.

Opublikowano
Klik - wyłączone, Klik - włączone - tak to działa u mnie. Tyle, że nigdy nie przytrzymywałem dłużej - podobno rozłącza na stałe i trzeba włączyć/wyłączyć samochód. Jak chce polatać bokiem to po prostu wyłączam klikiem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.