Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie potrzeba mi wymienić przewody zapłonowe. Czasami jak ruszam to przerwie któryś celinder. Taki jeden cykl pracy jest nie udany ale później jest ok. Świece mam NGK jakieś 300tyś km. Dlatego myśle ze to przewody. Teraz pytanie jakie?

 

Powiem odrazu że portfel mam ściśnięty bo zbliża się moje wesele i na super dobre orginalne nie mogę sobie pozwolić bo to koszt pewnie ok 600zł. Co proponujecie?

Opublikowano

Witam

Ja jakis czas temu wymienialem przewody i kupilem polski zamiennik JanMora http://moto.allegro.pl/item545184144_bmw_e_36_318i_316i_przewody_zaplonowe_kable_3_gwar.html I poki co nie narzekam na nie. Zobaczymy jak beda sie dalej sprawowoaly Dodam ze zrobilem na nich jakies 10tys km i jak narazie wszystko OK. Ale to tylko moje zdanie:) Niech sie wypowiedza inni uzytkownicy :mrgreen:

Pozdrawiam

Opublikowano
ja miałem problem z janmorami gdy chciałem je wyciągnąć. Przy tym metalu który się zaciska na świecy jest w przewodach janmora plastik, który pod wpływem temperatury kolektora topi się i jest problem. Spróbuj wyciągnąć swoje przewody ze świec i daj znać jak Ci poszło. Teraz mam założone sentech, też tanie i chyba takie same jak janmor.
Opublikowano
sentechy mają rdzen ferrytowy(weglowy) i sa do du.. bierz ngk lub orginał bremi(bremi to orginał na pierwszy montaz).z tym ze ngk sa bez czujnika(impulsatora) a na allegro widzialem bremi z czujnkiem,listwą itd.(tylko ngk i bremi kosztują około 300zł).sprawdziłem orginały bremi na allegro 326zł
///M40pwr
Opublikowano
kml20 a wiesz ze mnie troszke zmartwiles tym co napisales. Powiem wiecej wybralem sie do samochodu zeby to sprawdzic i bez wiekszego problemu fajka zeszla ze swiecy. A po ogledzinach wzrokowych wszystko wyglada na ok Nic sie nie topi, zobaczymy dalej jak sie beda sprawowaly. W kazdym razie w okresie jesienno-zimowym nie bylo z nimi zadnego problemu. Oby tak dalej :)
Opublikowano
no to dobrze. Ja miałem z tym spore problemy, bo ten metalowy zatrzask zostawał na świecy razem ze stopionym plastikiem, a reszta wychodziła i był problem z odkręceniem świec. Trzeba było to jakoś wydłubać ze świecy, a dostęp jest nieco utrudniony.
Opublikowano

Dzięki chłopaki za porady. Przewidywałem ok 300zł na przewody. Też myślałem o ngk tylko że one mają zakończenie z blaszce jakiejś i bał bym się ze iskra mogła by uciekać gdyby zawilgotniał. Powiem że nie wiedziałem o tych bremi.

http://moto.allegro.pl/item544423307_przewody_zaplonowe_z_czujnikiem_bmw_e30_e36_e34.html

Tui są te o którrych kolega wspominał. Jak to były by te ze zdjęcia to chyba są już z tym czujnikiem no i gumowe na końcu.

Opublikowano
Dzięki chłopaki za porady. Przewidywałem ok 300zł na przewody. Też myślałem o ngk tylko że one mają zakończenie z blaszce jakiejś i bał bym się ze iskra mogła by uciekać gdyby zawilgotniał. Powiem że nie wiedziałem o tych bremi.

http://moto.allegro.pl/item544423307_przewody_zaplonowe_z_czujnikiem_bmw_e30_e36_e34.html

Tui są te o którrych kolega wspominał. Jak to były by te ze zdjęcia to chyba są już z tym czujnikiem no i gumowe na końcu.

 

Wow... nie widziałem tych kabli wcześniej... bardzo fachowo wyglądają... wszelkie plastiki i gumy oraz czujnik... jak dla mnie miodzio :cool2:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.