Skocz do zawartości

Rozładowuje akumulator na postoju


bizon72

Rekomendowane odpowiedzi

Jak zwykle, poszukać się nie chce :search:

Klimatronic wyłącza się (a dokładnie ten wentylatorek) po 15 min po wyłączeniu stacyjki, a po za tym pobor jego jest minimalny.

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=10541

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=10016

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=7767

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=5932

itd.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kiedyś miałem tak w innym aucie ,że rozładowywał GPS z alarmem.

Też czasami radio jak nie jest seryjne a coś nie współpracuje to moze pobierać...

Dużo można tutaj gdybać. Skolei ostatnio przyczyną tego w MB był słaby altenator, który niedoładowywał i jeszcze jakoś sie rozładowywało samo :duh:

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po około dwóch dniach postoju rozładowuje się kompletnie akumulator. Czy przyczyną tego może być sterownik climatronica? Cały czas nawet przy wyjetym ze stacyjki kluczyku wydostaje się z niego cichy dźwięk.

Pozdrawiam

 

Sebast czesciowo juz odpisal - przerabialem ten problem. Climatronic

pobiera prad (obraca wiatraczkiem od czujnika temperatury) 15 min po

wylaczeniu stacyjki. Pozniej pobor pradu ustaje.

 

Jesli akumulator rozladowywany jest zbyt szybko to w 99% stawial bym

na dodatkowe wyposazenie - alarm, audio, immobilizer, zestaw glosnomowiacy itp.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze poprostu gdzies nie wylacza Ci sie oswietlenie typu schowek bagaznik itp ,mi po 3 dniach padl aku bo nie domknalem klapy bagaznika :duh: :oops: a ze stal w garazu nie byl zamkniety i nie wiedzialem ze klapa sie nie domknela a zamek centralny by sie chyba w takim przypadku nie zamknal ,jak go wyjalem mial 0,98 V poszedl pod prostownik i jest jak nowy przynajmniej narazie a ma juz 4 lata (oryginalny BMW )
BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za ukierunkowanie moich poszukiwań. Alarmu i GPSu nie mam. Radio i zestaw głośnomówiący fabryczne. Poprzedni właściciel kupił nowy akumulator dwa miesiące temu. W następny weekend jak będę przy autku to sprawdzę miernikiem i opiszsę co udało mi się ustalić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze nowy akumulator ma zwarcie to calkiem mozliwe! nie raz takie zwarcie moze byc po 2 latach eksploatacji a nie raz przed zalozeniem do samochodu! to jest wada fabryczna i jesli masz karte gwarancyjna powinienes domagac sie nowego akumulatora!jesli oczywiscie to zwarcie wystepuje i nie masz opadu masy czynnej(inaczej zabarwienie elektrolitu w kolorze ciemno-brunatnym)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

mam podobny problem w e36 325tds po 2-3 dniach nie jezdzenia nie chce odpalic niby zaczyna krecic, ale ten cudowny wyłacznik w bmw odłacza zasilanie jak napiecie spada poniże 12V i przez to nie kreci jak jest troszke słąbszy akumulator. Próbowałem mierzyc pobór pradu ale cos mi nie wychodziło dlatego pytam jak to zrobic fachowo juz czytałem o tym troche.

 

robiłem to tak, miernik za 10zł ustawiłem na amperomierz do 200mA i nic nie pokazuje cały czas zera i jak ustawiałem inne wartosci to samo.

 

Podłaczałem go poprzez odczepeinie klemy z akumulatora i podłaczałem jeden przewód miernika do klemy, a drugi do bieguna akumulatora, czy to robie dobrze, bo amperomierz musi byc szeregowo wpinany?????????

 

Jesli zle to prosze o podpowiedz jak to zrobic poprawnie?????????

 

Moize miernik padniety???

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem w e36 325tds po 2-3 dniach nie jezdzenia nie chce odpalic niby zaczyna krecic, ale ten cudowny wyłacznik w bmw odłacza zasilanie jak napiecie spada poniże 12V i przez to nie kreci jak jest troszke słąbszy akumulator. Próbowałem mierzyc pobór pradu ale cos mi nie wychodziło dlatego pytam jak to zrobic fachowo juz czytałem o tym troche.

 

robiłem to tak, miernik za 10zł ustawiłem na amperomierz do 200mA i nic nie pokazuje cały czas zera i jak ustawiałem inne wartosci to samo.

 

Podłaczałem go poprzez odczepeinie klemy z akumulatora i podłaczałem jeden przewód miernika do klemy, a drugi do bieguna akumulatora, czy to robie dobrze, bo amperomierz musi byc szeregowo wpinany?????????

 

Jesli zle to prosze o podpowiedz jak to zrobic poprawnie?????????

 

Moize miernik padniety???

 

Tak, szeregowo. Klemę zdejmujesz, jeden kabelm do klemy, drugi do akumulatora.

Zakres ustaw na 10A, bo przy 200mA rezystancja miernika jest za duża.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Próbowałem także na 10A i to samo pokazuje 0.0 nieraz 0.01 ale to skache to chyba od miernika

 

 

Musałem cos zle ustawic na mierniku bo dzis mi sie udało i okazalo sie ze mam pobór prądu 0,12A to chyba z tego co czytałem nie jest bardzo duzo ale za duzo, okazało sie moje zadyjko ciagnie 0,09A i zagar zazem z kompem i czujnikiem temp zeenetrznej 0,01A. Niżej jak 0,2A nie dało sie zejsc nawet po odłoczeniu wszystkich bezpieczników.

 

 

po drugie chciałem zbadac jaka ma gestosc elektrolit i musiałem zerwac naklejki bo jeszcze nigdy nie był otwierany i widze "sahare" wlałem 1,5 l wody destylkowanej żeby było jak nalezy. czy to może sie zle dobic na akumulatorze ze jakis czas nie było stanu elektrolitu.

 

Jescze jedno pytanko jaki powinien byc akumulator w 325tds bo u mnie siedzi jakis francuzki "Fullmen" 65Ah 400 wydaje mi sie ze troche za mały i przez to może byc przeładowywany co prowadzi do wyparowywania wody. Gdzies chyba czytałem że powinien byc 82Ah

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 3 lata później...

Czesc wszystkim,

podpinam sie do tematu.

Otoz ostatnio zostawilem doslownie na 70 minut zapalone oswietlenie w samochodzie (siedzac w srodku i rozmawiajac przez komorke) po czym nie moglem odpalic silnika. Kontrolki migaly i po chwili zapalily sie samoistnie swiatla postojowe. Sprawdzilem miernikiem i akumulator mial w tym momencie okolo 6.3 v, czyli ewidentnie byl rozladowny. Moje pytanie brzmi czy to normalne zeby przy oswietleniu wewnetrznym po godzinie akumulator tak szybko sie rozladowal?

Dziekuje z gory za odpowiedz i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zalezy w jakim stanie masz akumulator... Jeżeli jest juz stary i jego plyty nie sa w najlepszym stanie szyciej traci prad i wolniej go przyjmuje..przykladowo nowy akumulator po odpaleniu samochodu potrzebuje ok 5-10km poprawnego ladowania zeby powrocic do swojego pierwotnego stanu naladowania... natomiast stary akumulator z uszkodzonymi plytami (spływ masy czynnej) potrzebuje duzo wiecej lub nawet w samochodzie nie naladuje sie do swojego pierwotnego stanu...

 

tak wiec prawdopodobnie masz juz slaby akumulator... sprawdz profilaktycznie napiecie ladowania w samochodzie oraz pobor pradu na zamknietym samochodzie..dla przypomnienia napiecie ladowania 13,9 - 14,5 i pobor pradu nie wiekszy niz 50mA czyli 0,05A...

 

ps.

Jak bedziesz ladowac akumulator sprawdz jakie napiecie jest na koncowkach biegunow (podczas ladowania) sprawny akumulator powinien miec ok 15,8V przy koncowce cyklu ladowania... z uszkodzonymi plytami dojdzie do 14V i moze sie grzac..bedziesz wiedzial ze akumulator prosi sie o wymiane..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.