Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

nadszedł czas kiedy należy pomyśleć o regeneracji lub wymianie pompy wtryskowej, niestety serwis Bosch'a żąda za taką usługę ponad

3000zł.

Znalazłem w necie taką ofertę

http://www.allegro.pl/item528195690_pompa_wtryskowa_bmw_2_5_tds_td_gwarancja_f_v.html

gość naprawdę mądrze gada a wymiana pompy na regenerowaną na Boschowskich podzespołach przy zdaniu starej kosztuje ok 2300zł.

Czy ktoś może cokolwiek powiedzieć o tym warsztacie??

A może ktoś poleci jakiś dobry warsztat gdzie można naprawić, wymienić pompę .

Pozdrawiam.

Opublikowano

a to ile kolego musisz kręcić na ciepłym żeby Ci zapaliła, że myślisz o czymś takim

 

ja mam (jak i pewnie większość) też wysłużoną pompę ale na ciepłym więcej niż 2-3 sec nie kręce nigdy a na zimnym to od strzała :)

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano

Na zimnym pali na dotyk, natomiast na ciepłym (nie zawsze) ostatnio coraz częściej muszę kręcić ok 10-15sek.

Do tego dochodzi lekkie szarpanie na luzie i kiedy schodzi z obrotów (automat) po puszczeniu pedału gazu. Dodam że auto ma oryginalny przebieg 260tyś.

Opublikowano
tez kiedys chcialem kupis pompe od SWOS'a. pytalem na forum ale nikt nie odpowiedzial. powiedzialem, ze nie bede kombinowal i dalem auto do Boscha. fakt, koszt masakryczny ale przynajmniej mam nowke pompe (tzn. po kompletnej regeneracji). jakos mi sie nie chce wierzyc, ze on ma pompy po kompletnej regeneracji. sam nastawnik to koszt ponad 1tys zl a co z reszta pompy? zeby nie bylo tak, ze pompa jest tylko wyczyszczona i ma pozmieniane wszystkie uszczelnienia.
Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano
Nastawnik kosztuje około 700zł, tyle chciał przynajmniej mechanik jak go pytałem. Podejrzewam, że on ma trochę taniej z racji że bierze tego więcej.
Opublikowano
Nastawnik kosztuje około 700zł, tyle chciał przynajmniej mechanik jak go pytałem. Podejrzewam, że on ma trochę taniej z racji że bierze tego więcej.

Tyle to kosztuje używany nastawnik. Nowy to koszt ok 1,5tys.

Odnośnie tej regeneracji to na bank nie obejmuje ona nastawnika który co najwyżej mógł być wyczyszczony (mowa o indukcyjnym) bo potencjonometrycznego nawet nie ma sensu czyścić bo to nic nie da.

Kiedyś nosiłem się też z zakupem od SWOS'a ale dałem sobie spokój - kupiłem urządzonko potocznie zwane podgrzewaczem świec żarowych (grzeją niezależnie czy silnik ciepły czy zimny i powoduje że komp inaczej steruje dawką) i na ciepłym paliła równie dobrze jak na zimnym (koszt na allegro ok 70zł)

Opublikowano
Nie będę sie kłócił bo ostatecznie nie kupiłem ale mowa była napewno o nowym. To urządzenie do podgrzewania miałem w E34 i sprawdza się tylko przy odpalaniu nie pomaga na inne bolączki związane z pompą.
Opublikowano
A gdzie robiłeś tą pompę w jakim serwisie?

Możesz go polecić? ,bo sam nie wiem ale chyba też zdecyduję się na boscha.

 

robilem tutaj

http://www.diesel.nazwa.pl/index.php

 

zero problemow. no moze poza cena :)

oddalem swoja pompe, zamowil nowa po regeneracji z boscha (program wymiany BX), zrobil mi nowy wirnik w rozruszniku i wymienil bendix - koszt za wszystko z robocizna - 4100zl

 

wiem, masakra ale to i tak najtaniej bo w innych warsztatach za sama pompe chcieli ponad 3 kola a gdzie jeszcze robocizna a tu jeszcze rozruch i bendix mi zrobil.

dziwne jest to, ze nie dostajesz zadnej pisemnej gwarancji na pompe bo bosch takowej nie daje. wszystko zganiaja na jakosc paliwa w polsce. odrobina piachu w pompie i juz nie przyjmuja na gwarancje. jak chcesz jakis papier to koles ci wystawi fakture ale wtedy bedzie drozej. tym nie mniej jakby cos sie dzialo to jedziesz do goscia i poprawia.

ja po wymianie pompy nie mam zadnych problemow, wszystko chodzi cacy, tylko, ze od wymiany tankuje tylko shell v-power :) tak sobie jakos wmowilem, ze to paliwo jest czystsze od reszty :)

kolega biernus z tego forym tez wymienial popme w tym zakladzie co ja.

 

za 1800zl nie kupisz pompy po takiej regeneracji jak w boschu.

Wszystko o dieslach BMW .::: http://www.bmw-diesel.pl :::.
Opublikowano

Kiedyś nosiłem się też z zakupem od SWOS'a ale dałem sobie spokój - kupiłem urządzonko potocznie zwane podgrzewaczem świec żarowych (grzeją niezależnie czy silnik ciepły czy zimny i powoduje że komp inaczej steruje dawką) i na ciepłym paliła równie dobrze jak na zimnym (koszt na allegro ok 70zł)

 

Masz jeszcze tego tds-a? Bo takie podejście jest tylko doraźne i naprawy si ę nie uniknie. Ciekaw jestem ile już tak jeździsz/jeździłeś

(OO)=== OO===(OO)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.