Skocz do zawartości

akumulator w X5 E70


crok

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
cholera, szlag mnie trafi juz 2x zaswiecily mi sie poduszki , w salonie powiedzieli , ze przeczyscili ostatnio styki i powinno byc ok (kur... styki w 1rocznym aucie ), podejrzewam , ze to przz ten snieg, macie tez problemy , oczywiscie jak wyjalem kleme z akumulatora nic nie pomoglo oprocz tego ,ze na IDrive wyskoczylo info , ze akumulator padl :(
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 3 tygodnie później...

Witam

 

dziś podłączyłem miernik pod zapalniczkę i w sumie trochę się zdziwiłem wynikami, napięcie skacze od 12,2 V do 14,6 V

jak jadę ze stałą prędkością ok 100 km/h to napięcie w zapalniczce mam 12,2V natomiast zaraz po odpuszczeniu gazu "Volty" rosną do 14,6

dodam, że to bez obciążenia, bo z obciążeniem potrafiło spaść do 11 V (obciążenie polegało na włączeniu 2x podgrzewany fotel + ogrzewanie tylnej szyby)

czy to normalne ? moglibyście sprawdzić jak to wygląda w waszych autach ? bo wydaje mi się, że powinno być cały czas w granicach 13,8 v - 14 V i to nie zależnie od obciążenia :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Nie patrz tak na napięcie, w tych autach jest zamontowany szereg rozwiązań które wspomagają ładowanie akumulatora, np. odzysk energii z hamowania. Lepiej sprawdź czy nie masz za dużego poboru prądu kiedy samochód jest uśpiony.

Z akumulatorami było bardzo dużo problemów, szczególnie z tymi "Made in USA". Czy zegarek i data Ci się resetują?

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam

Dzisiaj właśnie miałem problem z "CALKOWITYM BRAKIEM PRĄDU" na skrzyżowaniu. Nie wiem, co się stało, ale zgasł silnik i wszystkie kontrolki. Stałem tak a samochód na nic nie reagował nie mogłem wyjąć kluczyka ze stacyjki po prostu zero prądu jak by samochód był bez akumulatora. Po jakiś 5 min. zaczął pomału odzyskiwać energie i po chwili wszystko wróciło do normy, ale wyskoczyły błędy i zresetowała sie data i godzina. Całe szczęście, ale błędy wszystkie znikły po następnym uruchomieni silnika. Czy może ktoś miał podobne problem? Bo trochę to dziwne i niepokojące przypomnę, że mam BMW X5 E70 2007r z USA.

Pozdrawiam

Edytowane przez pawel2000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera, szlag mnie trafi juz 2x zaswiecily mi sie poduszki , w salonie powiedzieli , ze przeczyscili ostatnio styki i powinno byc ok (kur... styki w 1rocznym aucie ), podejrzewam , ze to przz ten snieg, macie tez problemy , oczywiscie jak wyjalem kleme z akumulatora nic nie pomoglo oprocz tego ,ze na IDrive wyskoczylo info , ze akumulator padl :(

 

 

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=429787&highlight=battery

 

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=412297&highlight=battery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.