Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zakupiłem sobie sprężyny obniżające o 3cm przód i tył. Teraz muszę ustawić zbieżność (wymieniałem w całości przednie zawieszenie). Czy ustawienia mają być takie jak przy normalnych sprężynach?

 

Pozdrawiam

Opublikowano
raczej nie auto inaczej wchodzi w zakrety jest bardziej sztywne a poza tym sam bym zbierznosci nie ustawiat szkoda opon :nienie:
Opublikowano
Panowie jeżeli chodzi o E46. To w tym modelu ustawia się w tylnym zawieszeniu kąt pochylenia i zbiezność. Zatem w przednim zawieszeniu ustawia się tylko samą zbieżność,kąty są nie ustawialne. PO obniżeniu auta trzeba ustawić geometrię auta,ponieważ zmieniły się kąty tylne i koła będą miały za duży negat. Pracuje w warsztacie i na co dzień ustawiam masę geometrii w tym BMW też. Pozdrawiam
Opublikowano
Panowie jeżeli chodzi o E46. To w tym modelu ustawia się w tylnym zawieszeniu kąt pochylenia i zbiezność. Zatem w przednim zawieszeniu ustawia się tylko samą zbieżność,kąty są nie ustawialne. PO obniżeniu auta trzeba ustawić geometrię auta,ponieważ zmieniły się kąty tylne i koła będą miały za duży negat. Pracuje w warsztacie i na co dzień ustawiam masę geometrii w tym BMW też. Pozdrawiam

 

A możesz w takim razie odpowiedzieć na pytanie: po co są 2 śruby mimośrodowe na mocowaniu amortyzatora? Bo w/g mnie są do kąta wyprzedzenia koła - ale żaden z specjalistów z 2 dużych zakładów naprawczych nie chciał się z tym zgodzić..... bo bazują na jakimś durnym programie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.