Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

V12 biturbo?? szok :mrgreen:

 

jesli to prawda, to auto bedzie rzeźnikiem straszliwym

 

chociaz jesli nie ma oficjalnych informacji (czyli chcą utrzymac sprawe w tajemnicy) to watpliwe zeby taki prototyp stal sobie pod centrum handlowym, gdzie kierowca testowy akurat kupuje bułki na śniadanie... wiec moim zdaniem to zwykly 7er po tuningu optycznym

Opublikowano
o ludzie skąd takie bzdury się biorą?? :D nawet jak chodzi im po głowie M7 to na bank to coś nie ma z tym nic wspólnego ;] po za tym wcześniej uwierzę że wyjdzie Alpina 760Li niż M7
Opublikowano

watpliwe zeby taki prototyp stal sobie pod centrum handlowym, gdzie kierowca testowy akurat kupuje bułki na śniadanie.

 

ale bezsens :duh:

Jak testują auta, to robią to wszedzie, również w drodze na odwszawienie psa.

Nie ma oznaczeń, to i owo zawoalowane, i niekt nie wie o co biega.

Opublikowano
o ludzie skąd takie bzdury się biorą?? :D nawet jak chodzi im po głowie M7 to na bank to coś nie ma z tym nic wspólnego ;] po za tym wcześniej uwierzę że wyjdzie Alpina 760Li niż M7

coboss a ty skad taki pewny jestes?

w centrali BMW pracujesz czy cos??

dobrze poinformowany blog o BMW twierdzi,ze bedzie M7,X5M,X6M.

wiesz cos o tym? czy to tez Alpiny beda?

Opublikowano
Jesli chce BMW 7 byc konkurencyjne do S AMG, którego można zamówic bez przeszkód u dilera, to powinna miec cos wiecej niz tylko 750i z 4.4 V8 biturbo. Obecnie biturbo nie robi wrazenia, bo wystepuje juz od serii 1.
Opublikowano
może to równie dobrze być zabieg marketingowców, aby podgrzać atmosferę wokół auta - nie pamiętam już którego modelu dotyczyła ta sprawa, ale był przecież niby "wyciek" oficjalnych zdjęć któregoś BMW jeszcze przed oficjalną premierą prasową - a najprawdopodobniej był on wynikiem marketingowych zabiegów...

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

Opublikowano
ja jednak mysle ze to moze byc nowa M7.przeciez audi od lat ma S8,a benz S55AMG.w BMW tez umia liczyc,zwazywszy ze kryzys najmniej dotyka ten segment rynku.
Opublikowano

watpliwe zeby taki prototyp stal sobie pod centrum handlowym, gdzie kierowca testowy akurat kupuje bułki na śniadanie.

 

ale bezsens :duh:

Jak testują auta, to robią to wszedzie, również w drodze na odwszawienie psa.

Nie ma oznaczeń, to i owo zawoalowane, i niekt nie wie o co biega.

 

tak, a celem tego testu było:

a) sprawdzenie możliwości parkowania i wysiadania na ciasnych parkingach pod centrami handlowymi,

b) odporność na otarcia wózkami na zakupy oraz przez zazdrosnych posiadaczy gorszych aut,

c) test zabezpieczeń anty-kradzieżowych (test był robiony nie w Ulm, tylko pod Media Markt w Markach pod W-wą),

d) ładowność/pojemność bagażnika (ile kilo kartofli wejdzie do bagażnika, zanim zarwie się podłoga)

 

:mrgreen:

Pozdrawiam,

Rafał

"It`s not the size of the dog in the fight, it`s the size of the fight in the dog" Mark Twain

http://img72.imageshack.us/img72/2328/1727269a1200bw1a.th.jpghttp://img442.imageshack.us/img442/8869/1737368a1200bwa.th.jpg

Opublikowano

tak, a celem tego testu było:

a) sprawdzenie możliwości parkowania i wysiadania na ciasnych parkingach pod centrami handlowymi,

b) odporność na otarcia wózkami na zakupy oraz przez zazdrosnych posiadaczy gorszych aut,

c) test zabezpieczeń anty-kradzieżowych (test był robiony nie w Ulm, tylko pod Media Markt w Markach pod W-wą),

d) ładowność/pojemność bagażnika (ile kilo kartofli wejdzie do bagażnika, zanim zarwie się podłoga)

:mrgreen:

 

Nie kpij, każdy poważny inżynier wie, że warunki testowe laboratoryjne nic nie dają, bo stworzona przez nas rzeczywistość testowa, wynika z tego jaką mamy wiedze i zdolność postrzegania i odwzorowania świata.

Dlatego nie ma lepszego testu jak przeciągnięcia auta po trudach codziennego użytkowania.

 

Zresztą, ileż to razy kpimy z autotestów z gazet, bo po tym jak kupimy samochód po tygodniu widzimy już różne plusy minusy, niedociągnięcia, coś czego dziennikarz jeżdżący po autostradzie w suchy dzień nie mógl zobaczyć.

 

Ponieważ auto jest do użytku codziennego, nie ma lepszego testu jak jego codzienne używanie, wsiadanie, otwieranie drzwi, parkowanie itd. itp.

 

Rozumiem, że dla 80% procent tego forum to sprawy oczywiste, niemniej ciesze sie ze moglem wyjasnic conieco reszcie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.