Skocz do zawartości

Płyn hamulcowy


carnet

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Proszę o info gdzie w E39 523 sprawdzic poziom płynu hamulcowego /bo gdzieś zbiorniczek chyba zakopali w nim :D !/ oraz czy sprzęgło chodzi na tym samym płynie tzn czy obwody mają coś wspólnego . Edytowane przez carnet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mozna zmienic na lepszy jak np. ten: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51856657

 

Nie mozna za to nigdy zamieniac na gorszy :naughty: Kazdy plyn ma inna temperature wrzenia. Im wyzsza klasa (DOT 3, 4, 5 itp.) tym wyzsza temperatura wrzenia i lepsze parametry. Tak wiec plyn gorszy mozna zamienic na lepszy ale nigdy odwrotnie :mrgreen:

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sadzicie o tym produkowanym przez Ferodo :?: Dobry jest :?: Mialem w Omedze klocki tej firmy i raczej kaszana. Wymiana co roku czyli co 15tys km srednio...

Poszukujemy tunerów !!

Forum samochodowe, forum motoryzacyjne, forum tuningowe

http://samochody.kei.pl/zdjecia/logo_phpBB2.gif

Randki: dates

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sadzicie o tym produkowanym przez Ferodo :?: Dobry jest :?: Mialem w Omedze klocki tej firmy i raczej kaszana. Wymiana co roku czyli co 15tys km srednio...

 

To ze cześciej sie je wymienia to nie znaczy ze to kaszana. Miękie są i sięszybciej zużywają ale dużo lepiej hamują. - Sprawdzałem i to nie tylko w BMW

...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze mozna zmienic na lepszy jak np. ten: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51856657

 

Nie mozna za to nigdy zamieniac na gorszy :naughty: Kazdy plyn ma inna temperature wrzenia. Im wyzsza klasa (DOT 3, 4, 5 itp.) tym wyzsza temperatura wrzenia i lepsze parametry. Tak wiec plyn gorszy mozna zamienic na lepszy ale nigdy odwrotnie :mrgreen:

 

a jak sie zmieni na lepszy o poprawi to jakos skutecznosc hamowania? czy raczej to nie ma wplywu? :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skutecznosc hamowania w tym przypadku nie bedzie odczuwalna przy zwyklej eksploatacji ale im lepszy plyn tym lepiej dal pompy ABSu. Plyny slabej jakosci latwo chlona wilgoc i szybciej sie starzeja. Pozniej mozemy miec problem z osadami w pompie i rdzewiejacymi tloczkami od zaciskow. Jezeli natomiast chodzi o duze obciazenia dla hamulcow i sportowa jazde to bedzie to jak najbardziej odczuwalne. Jezeli bedziemy mieli zalany plyn slabej jakosci to moze sie on po prostu zagotowac. Tu w gre wchodza bardzo wysokie temperatury. Podczas zagotowania zmienia sie objetosc plynu w ukladzie. Ja wychodz z zalozenia, ze roznica kosztow nie jest tak duza i warto zalac dobry plyn. :D

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Proszę o info gdzie w E39 523 sprawdzic poziom płynu hamulcowego /bo gdzieś zbiorniczek chyba zakopali w nim :D !/ oraz czy sprzęgło chodzi na tym samym płynie tzn czy obwody mają coś wspólnego .

Schowali :wink: pod obudowa mikrofiltra od strony kierowcy.

 

P.S. Panowie :modlitwa: piszcie na temat, dziwimy sie ze ktos nie moze znalezc odp. bo temat zbacza na inne tory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.