Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Witam wszystkich. Proszę o info gdzie w E39 523 sprawdzic poziom płynu hamulcowego /bo gdzieś zbiorniczek chyba zakopali w nim :D !/ oraz czy sprzęgło chodzi na tym samym płynie tzn czy obwody mają coś wspólnego . Edytowane przez carnet
Opublikowano

A ja mam pytanie jaki plyn hamulcowy jest w E36 320i :?: :roll:

 

i czy mozna zmienic na jakis lepszy :mrgreen:

Opublikowano

Zawsze mozna zmienic na lepszy jak np. ten: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51856657

 

Nie mozna za to nigdy zamieniac na gorszy :naughty: Kazdy plyn ma inna temperature wrzenia. Im wyzsza klasa (DOT 3, 4, 5 itp.) tym wyzsza temperatura wrzenia i lepsze parametry. Tak wiec plyn gorszy mozna zamienic na lepszy ale nigdy odwrotnie :mrgreen:

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

Opublikowano
Co sadzicie o tym produkowanym przez Ferodo :?: Dobry jest :?: Mialem w Omedze klocki tej firmy i raczej kaszana. Wymiana co roku czyli co 15tys km srednio...

 

To ze cześciej sie je wymienia to nie znaczy ze to kaszana. Miękie są i sięszybciej zużywają ale dużo lepiej hamują. - Sprawdzałem i to nie tylko w BMW

...
Opublikowano
Zawsze mozna zmienic na lepszy jak np. ten: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51856657

 

Nie mozna za to nigdy zamieniac na gorszy :naughty: Kazdy plyn ma inna temperature wrzenia. Im wyzsza klasa (DOT 3, 4, 5 itp.) tym wyzsza temperatura wrzenia i lepsze parametry. Tak wiec plyn gorszy mozna zamienic na lepszy ale nigdy odwrotnie :mrgreen:

 

a jak sie zmieni na lepszy o poprawi to jakos skutecznosc hamowania? czy raczej to nie ma wplywu? :?:

Opublikowano
Skutecznosc hamowania w tym przypadku nie bedzie odczuwalna przy zwyklej eksploatacji ale im lepszy plyn tym lepiej dal pompy ABSu. Plyny slabej jakosci latwo chlona wilgoc i szybciej sie starzeja. Pozniej mozemy miec problem z osadami w pompie i rdzewiejacymi tloczkami od zaciskow. Jezeli natomiast chodzi o duze obciazenia dla hamulcow i sportowa jazde to bedzie to jak najbardziej odczuwalne. Jezeli bedziemy mieli zalany plyn slabej jakosci to moze sie on po prostu zagotowac. Tu w gre wchodza bardzo wysokie temperatury. Podczas zagotowania zmienia sie objetosc plynu w ukladzie. Ja wychodz z zalozenia, ze roznica kosztow nie jest tak duza i warto zalac dobry plyn. :D

BMW - Bedziesz Mial Wrazenia

Pozdrawiam

Reaven

Opublikowano
Witam wszystkich. Proszę o info gdzie w E39 523 sprawdzic poziom płynu hamulcowego /bo gdzieś zbiorniczek chyba zakopali w nim :D !/ oraz czy sprzęgło chodzi na tym samym płynie tzn czy obwody mają coś wspólnego .

Schowali :wink: pod obudowa mikrofiltra od strony kierowcy.

 

P.S. Panowie :modlitwa: piszcie na temat, dziwimy sie ze ktos nie moze znalezc odp. bo temat zbacza na inne tory

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.