Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Problem polega na tym, że co tydzień lub dwa, muszę dolewać 50-100ml ATFu.

 

Węże od zbiorniczka na dół juz zmieniłem i odpowiednie zaciski założyłem, więc tam nie puszcza.

 

Gdzie więc najprawdopodobniej szukac przyczyny?

 

Dodam, że wydaje mi się, że więcej ucieka po długim czasie stania, niż po zabawie na śniegu i ostrym jeżdżeniu po zakrętach!

 

Będę bardzo wdzięczny za wskazówki. :cool2:

Opublikowano
mi to lekko uciekał pod zbiorniczkiem na łączniu z przewodem gumowym po wymianie ścisku jest ok ale tyle to mi nie ubywało :doh: czuję że masz problem z kolumną :roll: sprawdz czy tam się nie leje olej
Opublikowano

Jeżeli mogę prosić o podawanie numerków i nazw, bo tego układu jeszcze nie zgłębiałem ;)

 

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/q/3.png

Opublikowano
Mnie ciekło przy maglownicy to ta część pod numerem 14tym.Masz 2 metalowe przewody. W moim przypadku poprostu korozja . Te dwa przedwody posiadają małe oringi .One też mogą popuszczać.Można nakrętki dociągnąć lekko ale nie zawsze zdaje egzamin
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

Witam

 

Auto ma swoje lata, a pompa wspomagania wcale nie musi wyć, żeby ciekła. Bardzo częstym miejscem wycieku jest właśnie pompa, gdyż zużywa się jej łożysko i powstaje luz...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.