Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

nadejszła wiekopomna chwila... odważyłem się wyłączyć kontrolę trakcji i potrenować parkingowe drifty.

zdecydowałem się po tym jak kilka dni temu moja beta pokazała mi nowe oblicze a mianowicie w zakręcie stała się podsterowna :worried:

już byłem pogodzony z wypadnięciem z zakrętu aż tu nagle oczekiwana nadsterowność i tyłek uratowany.

 

dzis po ćwiczeniach na parkingu stwierdzam, że auto daje dużo frajdy w jeździe w poślizgach ale niestety potrafi też być podsterowne z czego trzeba sobie zdawać sprawę i brać na to poprawkę.

w tym momencie mogę trochę pozazdrościć posiadaczom bmw 1. miałem przyjemność odbyć jazdy testowe 120d zanim weszła do sprzedaży. wyważenie 50/50 objawia sie neutralnym zachowaniem w zakrętach ... czego życzyłbym sobie w E60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy jezdzac e36 compact powinienem sie wypowiadac ale tez czasami takiego czegos doswiadczam. moim zdaniem tu chodzi o umiejetne balansowanie samochodem. tez czasami widze ze przod ucieka, ale wtedy wystarczy ujac na sekunde gaz albo lekko dotknac hamulec, przod przysiada i juz mozemy sie bawic nadsterownoscia :) generalnie kazde auto mozna doprowadzic do nadsterownosci badz podsterownosci tylko jedno latwiej drugie trudniej do jednego z typow poslizgu
"there's more to living than only surviving"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że to kwestia masy niż wyważenia 50/50.

120d jest lżejsze i nie wymaga takiej przyczepnosci jak cieższe 530d, zwlaszcza ze sporo ciezszym przodem.

Siła pędu gna i o ile w lecie na szerokich kapciach nie jest odczuwalne, o tyle w zimie radzę plynnie i delikatnie operowac kierownica, bo efekt wiadomy.

 

Ostatnio pojezdziłem swoją na wyłączonym z ruchu i oblodzonym lotnisku. Dopiero po tych cwiczeniach dowiedzialem sie sporo o trakcji swojego auta :cool2: i faktycznie, podsterowność dała o sobie nawet bardziej znać niż 'nad'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Panowie, wymagacie trakcji na przedniej osi od auta tylnonapędowego w warunkach, w których radzą sobie tylko auta czteronapędowe. Ciężko wymagać,aby na oblodzonym lotnisku, czy placu auto nie pokazało podsterowności.

Za to możecie się cieszyć całą furą nadsterowności w normalnych warunkach pogodowych, czy to nie piękne?? :D

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.