Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nadejszła wiekopomna chwila... odważyłem się wyłączyć kontrolę trakcji i potrenować parkingowe drifty.

zdecydowałem się po tym jak kilka dni temu moja beta pokazała mi nowe oblicze a mianowicie w zakręcie stała się podsterowna :worried:

już byłem pogodzony z wypadnięciem z zakrętu aż tu nagle oczekiwana nadsterowność i tyłek uratowany.

 

dzis po ćwiczeniach na parkingu stwierdzam, że auto daje dużo frajdy w jeździe w poślizgach ale niestety potrafi też być podsterowne z czego trzeba sobie zdawać sprawę i brać na to poprawkę.

w tym momencie mogę trochę pozazdrościć posiadaczom bmw 1. miałem przyjemność odbyć jazdy testowe 120d zanim weszła do sprzedaży. wyważenie 50/50 objawia sie neutralnym zachowaniem w zakrętach ... czego życzyłbym sobie w E60

Opublikowano
nie wiem czy jezdzac e36 compact powinienem sie wypowiadac ale tez czasami takiego czegos doswiadczam. moim zdaniem tu chodzi o umiejetne balansowanie samochodem. tez czasami widze ze przod ucieka, ale wtedy wystarczy ujac na sekunde gaz albo lekko dotknac hamulec, przod przysiada i juz mozemy sie bawic nadsterownoscia :) generalnie kazde auto mozna doprowadzic do nadsterownosci badz podsterownosci tylko jedno latwiej drugie trudniej do jednego z typow poslizgu
"there's more to living than only surviving"
Opublikowano

Myślę, że to kwestia masy niż wyważenia 50/50.

120d jest lżejsze i nie wymaga takiej przyczepnosci jak cieższe 530d, zwlaszcza ze sporo ciezszym przodem.

Siła pędu gna i o ile w lecie na szerokich kapciach nie jest odczuwalne, o tyle w zimie radzę plynnie i delikatnie operowac kierownica, bo efekt wiadomy.

 

Ostatnio pojezdziłem swoją na wyłączonym z ruchu i oblodzonym lotnisku. Dopiero po tych cwiczeniach dowiedzialem sie sporo o trakcji swojego auta :cool2: i faktycznie, podsterowność dała o sobie nawet bardziej znać niż 'nad'

Opublikowano

Witam

 

Panowie, wymagacie trakcji na przedniej osi od auta tylnonapędowego w warunkach, w których radzą sobie tylko auta czteronapędowe. Ciężko wymagać,aby na oblodzonym lotnisku, czy placu auto nie pokazało podsterowności.

Za to możecie się cieszyć całą furą nadsterowności w normalnych warunkach pogodowych, czy to nie piękne?? :D

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.