Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak w temacie termostat nowy, uklad caly odpowietrzony ,elektrozawory sprawne na 100%, a dzieje sie nastepujaca rzecz -z lewej strony caly czas leci letnie powietrze z prawej caly czas zimne niezaleznie czy pokretla sa ustawione na cieplo czy zimno i jeszcze jak zalacze dmuchawe to potrafi migac ,wrecz przygasac oswietlenie zegarow i wnetrza ale nie caly czas jak dmuchawa wylaczona jest ok nic nie miga czy moze byc uszkodzony panel sterowania ewentualnie jak go sprawdzic auto z klima bede wdzieczny za pomoc
Opublikowano
jesli masz na mysli pompke elektryczna to tak myslalem jeszcze o tym sterowniku ktory znajduje sie za nagrzewnica
Opublikowano
chyba to jednak elektrozawory bo teraz leci cieple z prawej i lewej strony problem w tym ze niema znaczenia jak ustawione sa pokretla caly czas cieple dziwne jest to ze wypiolem wtyczke z nich i po zalaczeniu zaplonu jak wkladam wtyczke to slychac klikniecie w obydwu zaworach
Opublikowano

panel sterowania sprawdzisz INPA.

 

a na piechote to podlacz zarowki 5W (od pozycyjnych) zamiast zaworow i zobacz czy reaguje na zmiany pokretla, powinny sie zapalac lub gasnac.

 

jeszcze jedna podpowiedz, jak odepniesz zawory calkiem od zasilania to sa domyslnie otwarte, wiec powinno grzac na full.

Opublikowano
wlasnie rozebralem zawory i podlaczylem je do wtyczki wydaje mi sie ze podczas krecenia pokretlem powinien wysowac lub chowac plynnie a on raz otwiera sie na chama a raz wogole nie rusza zalezy jak mu sie umysli a te zarowki powinny tylko gasnac i swiecic czy podczas krecenia powinno sie natezenie swiatla zmieniac i co moglo predzej sie zwalic ten komputer ktory jest za nagrzewnica z 3 wtyczkami czy predzej panel sterowania
Opublikowano

sterowanie nie jest plynne. sa tylko 2 stany, zamkniety i otwarty

sterownik reguluje temp w ten sposob ze np na 2 sek zamyka i na 2 sek otwiera.

jesli to tak ci dziala to mozesz miec zapowietrzony uklad , lub uszkodzona nagrzewnice, wtedy zawsze sie bedzie zapowietrzac.

Opublikowano
tak jak pisalem wczesniej raz otwiera sie na chama a raz wogole nie rusza zalezy jak mu sie umysli wiec chyba to panel wielkie dzieki panowie
Opublikowano
mam klime juz zamowilem modul ktory sie za nia znajduje oraz panel sterowania na wszelki wypadek jak przyjdzie to zamontuje i sprzwdze co bylo nie tak czy panel czy komputer
Opublikowano
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj. W E34 tylne te środkowe dmuchawy pomiędzy siedzeniami grzeją , czy tylko wieją zimnem ? :D. Pozdrawiam
SPRZEDAM BMW 530 M60B30 TOURING AC SCHNITZER !
Opublikowano
Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj. W E34 tylne te środkowe dmuchawy pomiędzy siedzeniami grzeją , czy tylko wieją zimnem ?

 

Z tych nawiewów leci ''świerze powietrze" czyli nie ogrzane.

 

Pozdrawiam

Opublikowano
mam podobny problem z tym ze u mnie jak trzymam go na obrotach (poonad 2 tys.)to leci ciple a na wolnych nie.. czy to tez moga byc elektrozaworki ?? czy cos innego ??
  • Członkowie klubu
Opublikowano
mam podobny problem z tym ze u mnie jak trzymam go na obrotach (poonad 2 tys.)to leci ciple a na wolnych nie.. czy to tez moga byc elektrozaworki ?? czy cos innego ??

 

tu masz link http://bmwfans.info/original/E34/Lim/520i-M50/ECE/L/M/1994/06/mg-64/ill-64_0114/

 

część numer 1 to właśnie ta pompka o której pisał flash

możesz ją łatwo sprawdzić bez wymontowania

- wypnij wtyczkę i podłącz baterię 9V, wtedy będziesz słyszał czy pracuje

003.jpg
Opublikowano
wiec trzeba sprawdzic teraz pytanie czy ta pompka jest ukryta przy puszce z bezpiecznikami czy jst widoczna "golym okiem "
  • Członkowie klubu
Opublikowano
wiec trzeba sprawdzic teraz pytanie czy ta pompka jest ukryta przy puszce z bezpiecznikami czy jst widoczna "golym okiem "

 

Widać to na linku powyżej

Przy bezpiecznikach masz pokrywę pod która znajdują sie elektrozawory

Pompka o której mowa jest przymocowana do elektrozaworów metalową opaską. (pompka jest pod elektrozaworami)

Pod pokrywą są dwie wytczki

- jedna od elektrozaworów ( po wypięciu zobaczysz trzy bolce)

- druga jest od pompki (ma tylko dwa bolce)

 

Podłącz do tej wytczki baterię i będziesz słyszał czy pompka

pracuje. (+ i - obojętne jak)

 

Pozdro

003.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.