Skocz do zawartości

Jak interpretować te błędy...


hopkins_fbi

Rekomendowane odpowiedzi

Może wy mi powiecie byłem już u elektryka "podobno" coś zrobił i skasował Plny jednak dalej jest problem mianowicie taki iż pojawia mi się taki błąd:

Jednocześnie

STANDLICHT i RUCKLICHT

zawsze pojawiają się razem

a objawia się to tym że światło z tyłu (postojowe) nie świeci raz świeci raz nie, jak mu się chce ;)

Też sprawdzane były żarówki itd itp... może wy jesteście mi w stanie podpowiedzieć gdzie szukać usterki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z przodu masz normalne żarówki,czy jakieś diodowe.Ja sobie z przodu założyłem diodowe niebieskie i od tamtej pory włącza mi się alarm STANDLICHT.Pozdrawiam!

 

ja mam ringi i też mi wywala ten błąd.Ale wystarczy wlutować opornik,już nie pamiętam o jakiej wartości ale problem zniknie

http://img236.imageshack.us/img236/9483/podpis1wx9.png

One heart,one beat

Moja E32 735i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z przodu masz normalne żarówki,czy jakieś diodowe.Ja sobie z przodu założyłem diodowe niebieskie i od tamtej pory włącza mi się alarm STANDLICHT.Pozdrawiam!

 

ja mam ringi i też mi wywala ten błąd.Ale wystarczy wlutować opornik,już nie pamiętam o jakiej wartości ale problem zniknie

Nic nie mam żadnych ringów ani nic takiego ...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kolego a sprawdzałeś stycznik tych świateł?.

Ja miałem ten sam problem i okazało się że stycznik lewej strony pozycyjnych miał słaby styk na platynach. Wystarczyło rozebrać go , przeczyścić i wszystko działa. Są to najmniejsze styczniki w skrzynce bezpieczników pod maską. Połóż na nich rękę i włączaj i wyłączaj pozycje będzie czuć minimalny stuk , po tyn najprościej dojdziesz które to styczniki - na każdą stronę po jednym.

Pozdrawiam Kanap.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ja również miałem ten sam objaw powodem tego było to że gniazdo wktórym znajdowała się żarówka czasami nie stykało blaszki były zbyt wyrobione nie przylegały tak jak powinny. uzupełniłem to folią aluminową i już jest wszystko ok. pozdrawiam :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak pisze Knap - to najczęstsza przyczyna. Zacznij jednak od wyjęcia kolejno żarówek, sprawdź czy styki są czyste i nie są zawalone rdzą, gnojem i innymi takimi brudami. Żarówki muszą być równej mocy i posiadać tyle samo drucików ;) Liczba żarówek musi być kompletna.

 

Dopiero kiedy wykonasz te wszystkie czynności i jesteś 100% pewny swoich żarówek oraz ich styków, zabierz się za przełączniki pod maską. Znajdują się one w czarnej skrzyneczce naprzeciw kierowcy.

 

Jeśli mnie pamięć nie myli to w Twoim wypadku będzie to (licząc od strony pasażera) drugi rząd, i 3 od lewej przełącznik - często w kolorze żółtym.

 

Wyjmij go i sprawdź nie tylko jakość styków ale także długość blaszek (styków) czy dobrze siedzą w gniazdach. W zasadzie nawet nie masz potrzeby go rozbierać bo objaw ten to ewidentnie brak styku (jednak niekoniecznie na przełączniku!).

 

Nierówny styk może również powodować zwarcia na bezpiecznikach oraz objawiać się po przez nagrzewanie przełącznika - łatwo wyczuwalny objaw po dłuższym świeceniu świateł, nawet przy odcinku 4-5km.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

równie dobże moze to byc zimny lut miałem podobne objawy i był to własnie żimny lut podjechałem do elektryka 20 zł i po problemie

Tu gdzie mieszkam to nieważne że wiesz gdzie leży problem, jadąc do elektryka słyszysz długą i bezsensowną gadkę o metodach i trudach szukania usterki a następną informacją będzie że roboczogodzina to 60-100 PLN i bądź pewny że mniej jak te 100 PLN nie zapłacisz... Ale to trochę tak po za tematem.... sorki za OT :mrgreen:

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimne luty to brak połaczenia elektrycznego ściezek na płytce z elemntem ,zimne luty powstają najczesciej gdy dużo kalafoni dostaje się pod cynę podjedz do elektryka i neich sprawdzi ći być moze było coś grzebane przy instalacji

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie bawiłem się dzisiaj i nic... pokupywałem nowe żarówki styki wszędzie aż lśnią i nic dalej... w skrzynce też sprawdzałem i też nic :( pomóżcie bo już nie daję rady aha jedno co zauważyłem to.. że jak przestanie świecić z tyłu to i z przodu postojowe też gaśnie, mijania działają normalnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedno co zauważyłem to.. że jak przestanie świecić z tyłu to i z przodu postojowe też gaśnie, mijania działają normalnie.

Miałem dokładnie ten sam problem, pisałem o tym jak nie w tym wątku to na pewno na tym forum ;) ale... w końcu po to jest forum :D

 

Żółty moduł, 2 lub 3 licząc od lewej w skrzynce po stronie kierowcy pod maską. Jego styki - za ten defekt odpowiada jeden z wysuwających się styków lub to część elektroniki która jest po nim ---- np. zbyt krótki kabelek doprowadzający styki damskie do męskich.

 

Teraz głębiej sięgam w pamięć.... Zdaje się że idzie do niego (do tego styku) brązowy kabelek, styk na pewno jest chudy - są tam (w module/kostce) dwa chude styki i reszta szerszych. Zatem jeden z chudych styków sterczący na boku kostki, czy po lewej czy po prawej, tego już nie mogę sobie przypomnieć, ale chyba to ten styk bliżej szyby.

BMW E32 750iA '91 (magia V12 :twisted2: ) & Honda Shadow VT 1100 -custom- chopper

Ex: BMW E32 735i'87, Mercedes-Benz W123 300 D'79, Ford Fiesta '92, Honda VF 750 F'83, Jawa 350'88, Fiat 126p'89, Yamaha RJX 80 SE'87,Motorynka...

:arrow: Schematy E32 :arrow: CERBER -bezpieczeństwo IT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Kolego otwórz maskę , następnie bezpieczniki i przez otwartą szybę włączaj i wyłączaj pozycyjne , będzie słychać stuk , a jak położysz rękę na pierwszym od lewej styczniku - u mnie żółty - to poczujesz jak stuka. Jeśli masz skąd zapożycz i zamień a jeśli nie masz to trzeba go rozebrać i prawdopodobnie poprawić styki - zimne luty.

Pozdrawiam Kanap

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Tylko tyle ! Jesteście najlepsi, he he Dzięki bardzo za porady u mnie najprawdopodobniej okazało się że jest to właśnie zimny lut,poprawione luty itd... i jak narazie świeci elegancko Taka błahostka,i tak mnie to męczyło.. Dzięki macie u mnie dobre piwko(a) ;))) Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Tylko tyle ! Jesteście najlepsi, he he Dzięki bardzo za porady u mnie najprawdopodobniej okazało się że jest to właśnie zimny lut,poprawione luty itd... i jak narazie świeci elegancko Taka błahostka,i tak mnie to męczyło.. Dzięki macie u mnie dobre piwko(a) ;))) Pozdrawiam

 

no widzisz zimny lut to samo co umnie ćiesze śei ze se poradziłeś pozdro

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Spocik to raczej żadko , częściej są to spotkania regionalne bądź zloty ale tylko dla członków.

Ale gdyby co to możemy taki spocik zorganizować chociażby u mnie bule by tylko piwa się napić he he he .

Pozdrawiam Kanap .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.