Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tak to prawda trafił się szrot nie pogadam a zdanie mam takie że na gaz to zapalniczki i kuchenki gazowe a dizel to do merca a jak już to po 2000 roczniku w bmw starsze się psują padają i mocno wrażliwe na paliwo przegrzanie itd i pozdrawiam wszystkich zainteresowanych a jak uzbieram to kupię e 46 2.0d oszczędny i spoko ale po 2000 roku i lifcie reszta odpada a za grosze tez nie kupię bo szroty są
Opublikowano
kolego ja mam silnik m50b20 czyli 2.0 24v . szczerze powiem że po miesiącu mocy trochę mało i w planach SWAP :twisted: :twisted: także jak BMW to 2.5 lub 2.8 - oczywiście bez gazu !!! spalanie nie jest aż tak tragiczne no chyba że się butuje non-stop :D pozdrawiam
Opublikowano
: GAZ - tylko do zapalniczek :cool2: :mrgreen:

 

Najlepsze jest to że piszesz takie rzeczy - a jak widzę w podpisie to śmigasz puszką o pojemności 1.1- ekonomia?

Ja mam auto z gazem i oprócz ekonomicznych aspektów posiadania takiej instalacji ( do czego nie boję się przyznać ) cieszę się, że jeżdżę na paliwie ekologicznym.

 

A do autora tematu - jeśli mogę ci doradzić to albo 2.0 albo 2.8 i sekwencyjną instalacje gazową. Jednak, jeżeli nie miałeś wcześniej auta z napędem na tył to radzę zacząć od czegoś słabszego - 1.6 lub 1.8 i na łańcuszku ( silnik m43)

 

 

Jezdze E36 2.0 jest dosyc dosyc ale wiesz silnik 2.0 jest komplenym niewypalem w tym aucie....zaluje ze nie kupilme odrazu 2.5 albo 2.8....spalanie w silniku 2.0 jest wieksze moc mniejsza wiec gdzie tu logika nie ma...odradzam zakup e36 z silnikiem 2.0... bierz odrazu 2.5 albo 2.8....ale jak juz kolega wspomnial to jesli nie miales doczynienia z tylnim napeedem wez sobie 1.6 i pojedz na lodowisko na snieg naucz sie jezdzic najpierw....

pozdrawiam

Opublikowano

lepiej niech kolega kupi dużego fiata i sie pouczy na lodzie a koszt zakupu stanowczo mniejszy :mrgreen:

 

teraz na poważnie ja mam 318tds moi koledzy z okolicy mieli benzyniaki z gazem i bez gazu 2.5 benzyna sprzedany bo wiecej sie psuło niż jeżdziło 2.0 stoi awaria i nikt nie wie co jest 1.8 na łańcuchu poszło na szrot ale temu wybacze bo bardzo tani był i ostro butowany bardzo ostro wszystko oczywiście e36 od 94 do 96 czytam na forum że tds to lipa itd a benzyna to cud a wychodzi na to że mój tds przeżył te cudowne benzyniaki lpg-ki i wymieniłem w nim tylko turbo i świece żarowe i można jeżdzić tylko dbać trzeba :cool2:

przedni napęd jest dla dziewczyn...
Opublikowano
lepiej niech kolega kupi dużego fiata i sie pouczy na lodzie a koszt zakupu stanowczo mniejszy :mrgreen:

Miałem podobnie napisać. :roll2:

można jeżdzić tylko dbać trzeba :cool2:

I tu chyba nie ma znaczeni, czy to Pb, czy On - zadbane auto ZAWSZE odwdzięczy się bezawaryjną jazdą. :mrgreen: :cool2:

 

Znaczenie ma jedynie, to co wolimy. Przejedź się najpierw jednym a później drugim i pomyśl co bardziej Ci się podoba. A plusy i minusy każdego silnika już są opisane na forum. ;)

Opublikowano
lepiej niech kolega kupi dużego fiata i sie pouczy na lodzie a koszt zakupu stanowczo mniejszy :mrgreen:

Miałem podobnie napisać. :roll2:

można jeżdzić tylko dbać trzeba :cool2:

I tu chyba nie ma znaczeni, czy to Pb, czy On - zadbane auto ZAWSZE odwdzięczy się bezawaryjną jazdą. :mrgreen: :cool2:

 

Znaczenie ma jedynie, to co wolimy. Przejedź się najpierw jednym a później drugim i pomyśl co bardziej Ci się podoba. A plusy i minusy każdego silnika już są opisane na forum. ;)

 

Koledzy duży fiat 125p dobrze utrzymany kosztuje wiecej niż niejedno e36 , a i wrażenie taki fiacik robi spore , ostatnio widziałem taki egzpelarz na mieście , full wypas z halogenami i kołpakami , aż się oko śmiało :)

była E36 1.8i , 1992r

jest E46 330 xd 204 PS

Opublikowano
Koledzy duży fiat 125p dobrze utrzymany kosztuje wiecej niż niejedno e36 , a i wrażenie taki fiacik robi spore , ostatnio widziałem taki egzpelarz na mieście , full wypas z halogenami i kołpakami , aż się oko śmiało :)

Fakt. Już coraz mniej poczciwych "kredensów". Ale za to te co pozostały często są prawie w idealnym stanie. :D

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
co do zimy i ja kocham w tylnym napędzie zime :)) drobne poślizgi na zakrętach oczywiście kontrola :)) bo w przednio napedowym to ręcznym trzeba nadrabiac do poslizgu :norty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.