Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam 320d od maja i wlasciwie nie kasowalem jeszcze inspekcji. Wszystkie przeglądy, wymiany plynow regularnie ale czy kasowanie tej inspekcji jest konieczne ?? Bo nieumiem :o
Opublikowano

Samemu inspekcji nie skasujesz.Dowiedz sie gdzie maja kompy do BMW i pojedz,tylko nie do ASO bo to bez sensu.Zreszta nie wiem czy w ASO ci skasuja bez jej przeprowadzenia.Standardowa cena to 100zl.

Ja na Twoim miejscu bym sobie odpuscil bo gdy nie serwisujesz w ASO to co pokazuje komp jest zupelnie nieistotne.

Opublikowano
Samemu inspekcji nie skasujesz.

 

Jeśli to model poliftingowy to skasuje bezproblemowo za pomocą przycisków w liczniku. Jeśli przedliftingowy to też skasuje poprzez łączenie pinów (tylko tutaj jest ryzyko)

Dowiedz sie gdzie maja kompy do BMW i pojedz,tylko nie do ASO bo to bez sensu.Zreszta nie wiem czy w ASO ci skasuja bez jej przeprowadzenia.Standardowa cena to 100zl.

 

Standardowa cena czego??? Jeśli chodzi o kasowanie kompa - ja zawsze w E36 płaciłem 20zł

Pzdr,

Opublikowano
czy oil service i inspekcja to to samo? ja przy wymianie oleju i filtra zaplacilem za robocizne 30zł przy czym skasowali mi oil service i mam od nowa liczone 22k km do nast wymiany. czy ktos w ogole tyle przejezdza bez wymiany oleju? :worried:
Opublikowano

"Wyłączyć zapłon .

Wcisnąć i przytrzymać przycisk od kasowania przebiegu

Ustawić przełącznik zapłonu w pozycji 1.

Po 5 sekundach pojawia się OIL SERVICE albo INSPECTION razem z informacją reset albo re

Zwolnić przycisk

Wcisnąć i przytrzymać przycisk

Po kolejnych 5 sekundach informacja reset zaczyna migać.

Zwolnić przycisk

Ponownie nacisnąć i puścić przycisk

Wyświetlony został nowy okres przeglądu.

Nacisnąć i puścić przycisk END przeglądu.

Wyłączyć zapłon . "

Opublikowano
nie musisz wydawac siana na komputer, poliftingu skasujesz, tak jak koledzy napisali, a przed liftem przez polaczenie pinow (bylo na forum kilkakrotnie) i nie ma sie czym martwic;]
Opublikowano
hmmm.... ja mam przed liftem i nie mam zadnego probelmu zeby skasowac inspekcje za pomoca przyciskow w liczniku, wiec moim zdaniem podajecie bledne informacje chyba ze on ma inna wersje i ma to znaczenie w tym przypadku
Opublikowano
u mnie akurat nie dziala, wiec bez udziwniania w kazdym modelu przed liftem skasujesz przy pomocy kabelkow w gniezdzie diagnostycznym (tzw. sposob pewny na 100% :cool2: )
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie akurat nie dziala, wiec bez udziwniania w kazdym modelu przed liftem skasujesz przy pomocy kabelkow w gniezdzie diagnostycznym (tzw. sposob pewny na 100% :cool2: )

 

Generalnie jest tak jak masz okrągłe złączę to skasujesz kabelkami jak masz złącze OBD to przyciskami.

 

Psuję się to forum pokazuję się dużo mylących informacji :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.