Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanko. mianowicie jak jest z utrzymaniem 328 w porownaniu do 325, nie pytam sie o paliwo bo spalanie jest porownywalne, chodzi mi o czesci a wiec dostepnosc i koszt. Z gory dzieki za odp

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hej. Nie miałem 328 ale generalnie na pewno nie ma większej różnicy (jeśli w ogóle jest jakaś) w cenach części. Spalanie w 328 przynajmniej powinno być mniejsze. We wczesnych 325 wystepowaly jeszcze silniki bez vanosa (ja mam taki) wiec roznica powinna byc wyrazna ma korzysc 328. Pozdro...
Opublikowano
Duzo może nie powiem na ten tyemat ale wydaje mi się że jest wyższy moment obrotowy w 328

 

Tak, tylko że koledze chodziło o koszty i dostępnośc części do 328 w odniesieniu do 325 a nie o osiągi czy dane techniczne...

Opublikowano
Duzo może nie powiem na ten tyemat ale wydaje mi się że jest wyższy moment obrotowy w 328

 

Tak, tylko że koledze chodziło o koszty i dostępnośc części do 328 w odniesieniu do 325 a nie o osiągi czy dane techniczne...

 

Dokladnie, chociarz pare malych uwag nie zaszkodzi odnosnie osiagow

Opublikowano
Większe znaczenie ma tu różnica wieku auta - 325 raczej ciężko zadbaną znaleźć. Z drugiej strony wiele osób twierdzi, że M50 jest bardziej wytrzymałe od M52. Co do kosztów części, to popatrz sobie na jakiś sklep i porównaj podstawowe elementy - jak dla mnie jest prawie to samo.
Opublikowano

Do solidnego upalania, uturbiania, driftu to tylko 2.5 - żeliwo to żeliwo i nie ma vanosa.

Do jeżdżenia na codzień, szybkiego, sprawnego to 2.8 plus kolektor dolotowy od 2.5 i mamy ładnie ponad 200KM :)

Opublikowano
ja mialem wczesniej e36 325 teraz mam e36 328 i jezeli chodzi o koszty eksploatacji, kupna części to nie odczułem zadnej różnicy, praktycznie wszystkie zużywające się elementy są takie same, bądź różnica jest naprawde niewielka co nie wpływu na cenę danej częsci. więc jezeli sie zastanawiasz nad kupnem tych dwóch modeli to ja polecam 328, oczywiście cena 325 jest sporo niższa od 328 ale frajda z jazdy jest wieksza w 328... 325 to wariat dopiero powyżej 5000obr/min, natomiast 328 ciągnie od samego dołu i jest o wiele pewniejszy podczas wyprzedzania na trasie ( nie trzeba redukować i przeciągać na niższym biegu- i to jest naprawde duuuzy + ) no i spalanie w moim przypadku też jest z korzyścią na 328. no i sporo trzeba się naszukać zeby kupić dobry model, ale warto poświecić troche czasu i pieniędzy na paliwo i nie kupować pierwszego lepszego... oczywiście ja odradzam wszelkiego rodzaju tjuningi, stawiam zawsze na orginał :cool2:
Opublikowano
Miałem E36 328i i jak najbardziej polecam, świetne osiągi i przyzwoite spalanie. Z żalem sprzedawałem to auto i potem żałowałem. Chciałem kupić nowsze auto i tak zrobiłem, ale radość z jazdy już nie była taka sama. Zacząłem szukać kolejnej E36 328i, tyle, że coupe. Po jedną nawet już wyjechałem, ale sprzedała się chwilę po moim wyjeździe. Ciężko znaleźć ładną 328i, a jeśli się pojawi w ogłoszeniu coś dobrego i z dobra ceną to trzeba się bardzo spieszyć, bo auto poszukiwane. Jeśli nie planujesz zwiększania mocy i zakładania turbo to bez wachania bierz 328i zamiast 325i.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.