Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wczoraj wróciłem do domu i jak zawsze zaparkowałem autko pod wiatą .

Dziś odpaliłem je ( odpala normalnie ale coś przerywa i nie wkręca się na obroty - powyżej 3 tys. nie chce albo z oporami ) .

Podejrzewam ,że zamarzło paliwo - miałem mało w baku a w nocy było minus 6.

Wstawiłem teraz auto do ojca do ogrzewanego garażu - niech postoi tam kilka godzin i zobaczymy co będzie .

Mam nadzieję,że się naprawi sam :) a jak nie , to pewnie padła ta pompa paliwa pod fotelem kierowcy ( czytałem o tym na forum ) albo jeszcze coś innego :(

Jednym słowem niemiła niespodzianka :(

Edytowane przez Wika
Opublikowano
Wszystko się wyjaśni jak odmrozisz trochę auto bo przyczyn może być wiele zamarznięte paliwo,być może pompa kopńczy żywota lub filtr paliwa co nieszczęśliwym trafem zbiegło się z nocnym przymrozkiem
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
przy takich mrozach jak są u nas teraz czyli ok -10 w nocy paliwo nie powinno zamarznąć, tym bardziej że na dobrych stacjach mają już paliwo zimowe, które jest z domieszką czegoś żeby nie zamarzało a w przypadku ropy żeby nie zrobiła się galareta, no chyba że jakieś lewe zatankowałeś, które było zmieszane z wodą i ta woda przymarzła. kiedyś słyszałem że jak zamarźnie paliwo w aucie to trzeba trochę denaturatu wlać, ale ja tego nie praktykowałem więc i tobie nie zalecam.
Opublikowano

Zanim doczłapałem się do garażu , dotankowałem na fula werwy na orlenie .

Zobaczymy , co będzie . Narazie muszę czekać .

P.S. Lewego nie tankuje .

Opublikowano

kiedyś słyszałem że jak zamarźnie paliwo w aucie to trzeba trochę denaturatu wlać, ale ja tego nie praktykowałem więc i tobie nie zalecam.

 

Do beznyniaka można wlać dyktę wcelu wyeliminowania wody bo jak wiadomo denaturat wiąże wodę i pomaga się jej pozbyć a jak z dieslami to nie mam pojęcia

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano
ludziska,co wy z tym paliwem? tankuje gdzie popadnie w calej polsce, i nic sie nie dzieje ! mam zrobione ok 40 tkm na polskim paliwie !! czasy wody w paliwie odeszly dawno w niepamiec , tankuje glownie paliwo dla ciezarowek ! ktore jest bez dodatkow itd.... moim zdaniem pompa paliwowa byla juz cieniutka i wszystko, mroz tylko przyspieszyl zgon ! pozdrawiam .
Opublikowano

Marko masz chyba rację .Byłem u ojca w garażu ,odpaliłem auto , wyjechałem , zgasiłem i .... już nie odpaliłem :(

Na holu wróciłem do siebie ( ale obciach :oops: ) .

Wepchaliśmy auto do garażu z kanałem ( teraz żony postoi pod wiatą :) )

Z tego co czytałem na forum do wymiany jest raczej ta pompka zasilająca .

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=16_0432&hg=16&fg=15

 

Czy chodzi o nr 9 na rysunku ?

Auto mam pierwsza rej.04/2001 ,więc chciałbym się upewnić , bo tam jest że ta pompka z rysunku "szła " od 05/2001

Dzięki za rady . Mam nadzieję,że sam to wymienię.

Opublikowano
Marko masz chyba rację .Byłem u ojca w garażu ,odpaliłem auto , wyjechałem , zgasiłem i .... już nie odpaliłem :(

Na holu wróciłem do siebie ( ale obciach :oops: ) .

Wepchaliśmy auto do garażu z kanałem ( teraz żony postoi pod wiatą :) )

Z tego co czytałem na forum do wymiany jest raczej ta pompka zasilająca .

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=16_0432&hg=16&fg=15

 

Czy chodzi o nr 9 na rysunku ?

Auto mam pierwsza rej.04/2001 ,więc chciałbym się upewnić , bo tam jest że ta pompka z rysunku "szła " od 05/2001

Dzięki za rady . Mam nadzieję,że sam to wymienię.

 

Jeśli nie masz pewności to na stronie głównej realoem wpisz 7 ostanich cyfr Vin i obejrzysz sobie schemat dokładnie pod wersję swojego auta

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Ostatnie cyfry VIN-u to GX51268

Wyszło mi ,że nr tej części ( nr pompy ) to 16117165590

Czy może ktoś to potwierdzić abym miał pewność i mógł ją zamówić ?

Dzięki wielkie .

Opublikowano

Tutaj jest schemat do twojego typu silnika, wpisałem twóje nr Vin pompa element nr 9

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DL81&mospid=47545&btnr=16_0432&hg=16&fg=15

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Dzięki wielkie , w piątek zamówię .

Mam nadzieje,że poradzę sobie z wymianą,bo auto stoi na kanale w garażu i teraz już go nie ruszę ( automatu nie powinno się dużo holować ) .

Jeszcze raz dzięki i najlepszego w Nowym Roku !!!

Opublikowano
Spoko ziomuś :cool2: po to jest forum żeby: pytać,odpowiadać i pomagać dzisaj my tobie jutro ty nam!!!! najlepszego w Nowym Roku 2009
Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

P.S. Czy po wymianie tej pompki bunia odpali sama tzn.czy sama się odpowietrzy i odpali ?

Czy trzeba kasować błędy po tej wymianie ?

Opublikowano

 

ta twoja cześć to jest pompka paliwa w zbiorniku a nie o to chodziło

 

to że padła pompa nie oznacza że sie zapowietrzyła przecież w pozostałej częsci układu nadal jest paliwo żadnych błędów nie będziesz musiał kasować

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Opublikowano

Pompka nie jest zapowietrzona , pompka jest zepsuta .

Już ją wymontowałem .Ma oznaczenia Pierburg 12V

16.14-6 751 867.1 BMW 01T101

 

Chodzi mi o to czy po zamontowaniu nowej układ paliwowy sam się odpowietrzy czy też będę musiał go odpowietrzać np. odkręcając śrubkę przy filtrze paliwa ?

Opublikowano

Tak przy okazji ...

 

ludziska,co wy z tym paliwem? tankuje gdzie popadnie w calej polsce, i nic sie nie dzieje ! mam zrobione ok 40 tkm na polskim paliwie !! czasy wody w paliwie odeszly dawno w niepamiec , tankuje glownie paliwo dla ciezarowek ! ktore jest bez dodatkow itd.... moim zdaniem pompa paliwowa byla juz cieniutka i wszystko, mroz tylko przyspieszyl zgon ! pozdrawiam .

 

Poczytaj to :

 

http://moto.onet.pl/1524940,4191,artykul.html

 

Pompka już wymieniona . Nie trzeba było odpowietrzać układu.

Auto odpaliło od pierwszego przekręcenia kluczyka .

Jeździ okay . Jestem zadowolony ,że wymieniłem ją samodzielnie .

Dziękuję kolegom z forum za pomoc . Pozdrawiam

Opublikowano
Możecie podać ile kosztują pompy paliwa (wstępna i ta pod siedzeniem) do w/w auta?

 

pompa pod siedzeniem: 900 zł w ASO. W innych sklepach bedzie jakieś 30-40% taniej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.