Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od pewnego czasu ubywa mi płynu chłodzącego jakieś 5 kresek na 10dni, przewody wszystkie suche, niby żadnych wycieków a płynu trzeba dolewać. Cyy winą może być uszkodzona uszczelka pod głowicą, ewentualnie pęknięta głowica? dodam że kilka miesięcy temu wymieniałem chłodnicę ze zbiorniczkiem po tym jak mi wywaliło płyn, już wtedy było podejrzenie głowicy lub uszczelki ale gdy zaprowadziłem auto do dobrego serwisu (auto sawa w Lublinie) chłopaki odpowietrzyli wymienili jeszcze korek zbiorniczka i niby było ok. Czy jest jakaś metoda żeby sprawdzić czy jest uszkodzona uszczelka lub głowica bez rozbierania? może jakiś tester do płynu?

 

e-39

2.0B 24v, 97r

Opublikowano
od pewnego czasu ubywa mi płynu chłodzącego jakieś 5 kresek na 10dni, przewody wszystkie suche, niby żadnych wycieków a płynu trzeba dolewać. Cyy winą może być uszkodzona uszczelka pod głowicą, ewentualnie pęknięta głowica? dodam że kilka miesięcy temu wymieniałem chłodnicę ze zbiorniczkiem po tym jak mi wywaliło płyn, już wtedy było podejrzenie głowicy lub uszczelki ale gdy zaprowadziłem auto do dobrego serwisu (auto sawa w Lublinie) chłopaki odpowietrzyli wymienili jeszcze korek zbiorniczka i niby było ok. Czy jest jakaś metoda żeby sprawdzić czy jest uszkodzona uszczelka lub głowica bez rozbierania? może jakiś tester do płynu?

 

e-39

2.0B 24v, 97r

U mnie zwiewał przez obudowę termostatu, tylko na zimnym silniku.

Opublikowano

u mnie było dokładnie to samo (jak był przechylony na przód) to od razu wyskakiwało kuhlwasserst prufen (czy jakoś tam), okazało się, że minimalnie leciało na gorącym silniku z przewodu od chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, taki cienki.

nie było nigdzie śladu pod autem, jak był ciepły to widocznie szybko wysychał, zorientowałem sie dopiero po śladzie który zostawiał.

 

 

 

tak więc jak będziesz szukał wycieku to na zimnym i ciepłym silniku

 

 

Pozdrawiam

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
kazdy serwis BMW lub lepszej klasy warsztat potrafiacy zrobic BMW posiada na wyposazeniu pompke do ukladu chlodzenia. Podnosza lekko cisnienie i wtedy uklad zachowuje sie jak na goracym silniku - jesli sa nieszczelnosci, zazwyczaj sie wtedy ujawniaja.

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Opublikowano

zeby sprawdzić gdzie cieknie dobre warsztaty mają jakieś preparaty które w ultrafiolecie świecą

a żeby sprawdzić pęknięcie głowicy czy bloku mierzą zawartość spalin czy jakiegoś składnika ze spalin w zbiorniczku wyrównawczym

ale przeważnie objawy są tak wyraźne że nikt w to się nie bawi

Opublikowano
to, ze duzo betek tak ma swiadczy o tym, ze jest skomplikowany uklad chlodzenia i cienkac moze dostownie wszedzie, czasem w takich miejscach gdzie trudno to zobaczyc i zlokalizowac, cierpliwosci wiec :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.