Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z katalizatorem i nie wiem co zrobic?? STRASZNIE KLEKOCZE W SRODKU I NIE WIEM CO ZROBIC!! CZY GO WYCIAC CZY NIE BO PRZED I ZA SA 2 SONDY!! czy nie bedzie błedu i nie bedzie wiecej palic!! POMOCY
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak wytniesz będzie się paliła kontrolka od składu mieszanki, odczyt ze sondy za katem. Nie wiem czy nie będzie więcej palić. Jaki masz silnik ??
Krzysztof
Opublikowano
Posiadasz 2 SONDY przed i za Katalizatorem żadne rurki tłumiki niewchodzą w grę masz jedno wyjście musisz kupic nowy katalizator najlepiej orginalny BMW bo z tymi UNIWERSALNYMI to niewiem jak to będzie działało
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Musisz wstawic nowego kata,inaczej sonda za katem bedzie zmniejszala dawke paliwa i bunia moze troche kulec(poszukaj na allegro mozna kupic dobrego kata za dobrą kase niestety gwarancji ile posmiga nikt ci nie da)
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Mam taki sam jak ty i mam kata wyciętego jakoś nie narzekam, błedów nie ma. Ale kata warto mieć choćby dlatego że duuużo dłużej wytrzymują tłumiki a za 400zł można już kupić kata.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Znajdź uczciwy warsztat specjalizujący się w układach wydechowych, tam powinni dobrać (i wstawić) Ci zamiennik katalizatora dopasowany do Twojego silnika. Zapłacisz pewnie ciut więcej niż na allegro, ale zapłacisz za efekt końcowy. A wycięcia kata na stałe nie polecam, bo będzie błąd na kompie i mogą być skutki uboczne w postaci większego spalania lub muła (zły dobór mieszanki)
Opublikowano

witam,

mam ten sam problem a raczej mialem, od kilku tygodni brzęczał wydech (najbardziej jak schodził silnik z obrotów od ok.2000obr./min.) pojechałem do faceta od tłumików -> diagnoza, wysypał sie katalizator. W ASO nie można dostać samego katalizatora, trzeba zamówić cały wydech od kolektora wylotowego do ostatniego tłumika koszt 3900zł :jawdrop:

Więc pozostało spróbować wyciąć, i wstwić tzw. tłumik (nie żadna strumienica), chyba że wskoczy błąd i zapali się kontrolka Check Engine to trzeba będzie szukać nowego katalizatora nie firmowego.

Po wycięciu jest narazie tak, zrobiłem kilka rund po mieście i nie świeci się żółta kontrolka Check Engine. Silnik pracuje tak jak pracował. Moc ma tą samą. Ze spalaniem narazie jeszcze nie wiem bo dziś dopiero zaczne mierzyć. Zastanawiam się, czy czasami z tej kontrolki nie mam wykreconej żarówki bo też dziś usłyszałem taka wersje że może ktoś już grzebał przy niej żeby ladnie przy odsprzedaży wygladało :( i poprostu jak kupowałem auto od poprzedniego właściciela coś tam majstrował.

Powiem tak, nie daje gwarancji że jak u Ciebie wytniesz katalizator to nie zapali sie kontrolka Check Engine. Najlepiej to kupić oryginał w ASO BMW jak chesz mieć spokojne sumienie lub jakiejś dobrej firmy katalizator. Ja z chwilowego braku kasy zostałem przy tej najtańszej i chyba nie polecanej przez wszystkich wersji i wycięciu kat. Pozdrawiam.

Opublikowano
dzieki ale narazie jak kupilem to gowno to palilo mi 7.6L na 100km ale jak wiechalem na polskie drogi spala mi 8.2!! ale jesli ma mi spalac 9 to spoko bez kata ale jesli ma mi bnlad wyswietlac wole kupic jakas podrobke!! bo ja nie robie 100KM na tydzien !! co 3 miesiace zjezdzam i jezdze do holandii pracowac na 3 miesiace i nie chce problemow!! pozdrawiam!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.