Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Istnieje coś takiego w 2.0 benzyna? Jeśli tak ile kosztuje w przybliżeniu ts część?

Wiem że w dieslu się to wymienia tylko nie znalazłem czy w benzynie też.

Opublikowano

To się raczej czyści niż wymienia no hyba ze gumowa membrana która jest wewnątrz jest pęknięta.

Przy pojedynczym vanosie to jest część nr 2.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM11&mospid=47537&btnr=11_1487&hg=11&fg=15

Przy podwójnym (od 09.98) część nr 1.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DM11&mospid=47537&btnr=11_2194&hg=11&fg=15

Opublikowano
Tak jest to silnik z pojedyńczym vanosem. To tego się nie wymienia? Można to jakoś rozkręcić żeby wyczyścić?
Opublikowano
A dlaczego chcesz przy tym dłubać? Podejrzewam że da się to rozłożyć i przeczyścić i przy okazji wszystkie rurki. To ustrojstwo jest odpowiedzialne za odessanie par oleju i spalin z pokrywy głowicy do kolektora ssącego a odseparowany olej wraca do miski.
Opublikowano
Do M54 separator kosztował mnie 130zł w ASO. Można byłoby go wyczyścić, ale nie wiem czy warto. Ciężko się to rozbierało (sporo zatrzasków), pełno syfów z oleju, więcej zabawy niż to warte. Lepiej kup nowy.
Opublikowano
Mechanik mi powiedział że możliwe jest że przez ten separator "ucieka" mi olej z silnika

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.