Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Jestem posiadaczem E34 która kiedyś została sprowadzona z zachodu, na tylnej klapie po mimo wielu myc został ślad po nalepce ( D ), przypuszczam ze już klej wbił sie w lakier.chciał bym to usunąć i chciałbym sie dowiedzieć czy ktoś ma na to jakiś prosty sposób, no chyba ze trzeba malować.

 

proszę o pomoc. pozdr Marek

Opublikowano

Plastmal, lub wosk, ewentualnie jakaś inna politura (Tempo) - na szmatce z dodatkiem cierpliwości.

To jednocześnie rozpuści wszelkie stare kleiste substancje, a w końcowej fazie wypoleruje lakier.

pozdr.

 

P.S.

Przenoszę do właściwego działu (temat nie dotyczy konkretnej serii)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Opublikowano

Hej!

 

Standardowe kleje schodzą pod wpływem benzyny ekstrakcyjnej i lakier na tym nie cierpi, a mi lakiernik znajomy usuwał ślady po taśmie do oklejania auta przed malowaniem za pomocą jakiegoś specjalnego mocniejszego rozpuszczalnika - lakier nienaruszony.

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
na tylnej klapie po mimo wielu myc został ślad po nalepce

 

WD-40, pryskasz, czekasz chwilę i ścierasz. Jeszcze nie trafił mi się klej z naklejki któremu nie dał rady, nie tylko na autach. Nawet wyjątkowo oporny klej z naklejki rejestracyjnej na szybie poszedł do NIL. Lakierowi nie szkodzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.