Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

posiadam bmw e34 525tds i po odpaleniu silnika obroty falują i są w okolicy 700 obr/min czy tak powinno być? jakie powinny być obroty na biegu jałowym i jak można je regulować? i jeszcze jedno po zagzaniu silnika ciężko jest ospalić a na zimnym nie ma problemów, i czy to normalne że płytka znajdująca sie nad filtrem paliwa do niej podłączona kostka ma kolor brazowy jak by była przegżana.

pozdrawiam

Opublikowano

Jak nie pali na ciepłym to możesz kupić na allegro taki "chip" i problem zniknie.

Obroty 700 rpm to dobra wartość.

Żeby przestał falować musisz popuścić śruby od nastawnika i walnąć w niego młotkiem tak żeby przesunął się o 0.5mm w stronę prawego koła i bedzie gitara ;) Oczywiście możesz też kupić nowy nastawnik i zregenerować pompę - wydasz co najmniej 2000zł.

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Jak nie pali na ciepłym to możesz kupić na allegro taki "chip" i problem zniknie.

Obroty 700 rpm to dobra wartość.

Żeby przestał falować musisz popuścić śruby od nastawnika i walnąć w niego młotkiem tak żeby przesunął się o 0.5mm w stronę prawego koła i bedzie gitara ;) Oczywiście możesz też kupić nowy nastawnik i zregenerować pompę - wydasz co najmniej 2000zł.

 

Z całym szacunkiem, ale jeśli jesteś użytkownikiem TDS-a i będziesz chciał go kiedyś sprzedać, to współczuję potencjalnemu nabywcy, jeśli się zdecyduje....

 

"Chip", o którym piszesz to zwykłe oszustwo włączające świece żarowe przy każdym rozruchu auta - chwilowe przedłużenie stanu agonalnego. Głowiczka pompy do regeneracji/wymiany. Jeśli w samochodzie jest zamontowany nastawnik potencjometryczny a nie indukcyjny, pozostaje wymiana nastawnika. Młotkiem można sobie wybić z głowy pomysł naprawy wg powyższego przepisu.

 

Owe 2000zł może nie są bardzo niskim kosztem, ale w rezultacie będziesz miał w pełni sprawny samochód, który zyska niezawodność i dynamikę.

Opublikowano
Jak nie pali na ciepłym to możesz kupić na allegro taki "chip" i problem zniknie.

Obroty 700 rpm to dobra wartość.

Żeby przestał falować musisz popuścić śruby od nastawnika i walnąć w niego młotkiem tak żeby przesunął się o 0.5mm w stronę prawego koła i bedzie gitara ;) Oczywiście możesz też kupić nowy nastawnik i zregenerować pompę - wydasz co najmniej 2000zł.

 

Z całym szacunkiem, ale jeśli jesteś użytkownikiem TDS-a i będziesz chciał go kiedyś sprzedać, to współczuję potencjalnemu nabywcy, jeśli się zdecyduje....

 

"Chip", o którym piszesz to zwykłe oszustwo włączające świece żarowe przy każdym rozruchu auta - chwilowe przedłużenie stanu agonalnego. Głowiczka pompy do regeneracji/wymiany. Jeśli w samochodzie jest zamontowany nastawnik potencjometryczny a nie indukcyjny, pozostaje wymiana nastawnika. Młotkiem można sobie wybić z głowy pomysł naprawy wg powyższego przepisu.

 

Owe 2000zł może nie są bardzo niskim kosztem, ale w rezultacie będziesz miał w pełni sprawny samochód, który zyska niezawodność i dynamikę.

Teraz to przesadziłeś, co do chipa masz racje - pompę trzeba zregenerować.

Ale co do falowania mylisz się. Delikatne falowanie obrotów niweluję sie zmieniając położenie nastawnika... ot normalna regulacja starej, rozregulowanej pompy. U mojego ojca w aucie falowały obroty i sam regulowałem .. śmiga już 3 lata i ani razu nie zafalował i pewnie już nie będzie falował aż silnik nie zdechnie. Po co bulić za nowy nastawnik jak auto ma moc a jedynie czasem faluje na jałowym?

 

pozdro

Nadszedł już ten czas Ty dobrze o tym wiesz.

Bierz ile chcesz, tylko zaloguj się - WWW.OTWARTAPESTKA.INFO :)

Opublikowano
Jak nie pali na ciepłym to możesz kupić na allegro taki "chip" i problem zniknie.

Obroty 700 rpm to dobra wartość.

Żeby przestał falować musisz popuścić śruby od nastawnika i walnąć w niego młotkiem tak żeby przesunął się o 0.5mm w stronę prawego koła i bedzie gitara ;) Oczywiście możesz też kupić nowy nastawnik i zregenerować pompę - wydasz co najmniej 2000zł.

 

Z całym szacunkiem, ale jeśli jesteś użytkownikiem TDS-a i będziesz chciał go kiedyś sprzedać, to współczuję potencjalnemu nabywcy, jeśli się zdecyduje....

 

"Chip", o którym piszesz to zwykłe oszustwo włączające świece żarowe przy każdym rozruchu auta - chwilowe przedłużenie stanu agonalnego. Głowiczka pompy do regeneracji/wymiany. Jeśli w samochodzie jest zamontowany nastawnik potencjometryczny a nie indukcyjny, pozostaje wymiana nastawnika. Młotkiem można sobie wybić z głowy pomysł naprawy wg powyższego przepisu.

 

Owe 2000zł może nie są bardzo niskim kosztem, ale w rezultacie będziesz miał w pełni sprawny samochód, który zyska niezawodność i dynamikę.

Teraz to przesadziłeś, co do chipa masz racje - pompę trzeba zregenerować.

Ale co do falowania mylisz się. Delikatne falowanie obrotów niweluję sie zmieniając położenie nastawnika... ot normalna regulacja starej, rozregulowanej pompy. U mojego ojca w aucie falowały obroty i sam regulowałem .. śmiga już 3 lata i ani razu nie zafalował i pewnie już nie będzie falował aż silnik nie zdechnie. Po co bulić za nowy nastawnik jak auto ma moc a jedynie czasem faluje na jałowym?

 

pozdro

 

w nastawniku jest sciezka, ktora jak slyszalem mozna zregenerowac. a ustawienie go "na oko" nie jest dobre. to ze tobie sie udalo to chwala ci za to, ale takie rzeczy sie robi pod komputerem.

 

co do odpalania - zadnych chipow ! omg, to jest jedynie czasowa pomoc, a pompe i tak czeka uszczelnianie.

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.