Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wyciagnij siedzisko, tam sa bodajże 2 lub 3 srubki ktore nalezy odkrecic, w niektorych beemakach widziales tez ze z tylu po zdjeciu boczkow w bagazniku sa srubki po jednej i drugiej stronie ale nie zawsze w mojej nie ma. Po odkreceniu srub spod siedziska pociagnij dolna czesc siedzenia do siebie powinno wtedy sie wylozyc na plasko :)
Opublikowano
Wyciagnij siedzisko, tam sa bodajże 2 lub 3 srubki ktore nalezy odkrecic, w niektorych beemkach widzialem tez ze z tylu po zdjeciu boczkow w bagazniku sa srubki po jednej i drugiej stronie ale nie zawsze... w mojej nie ma. Po odkreceniu srub spod siedziska pociagnij dolna czesc siedzenia do siebie powinno wtedy sie wylozyc na plasko :)
Opublikowano
Pytanie tylko czy masz siedzenia z tylu elektryczne czy nie. No i moja pomoc moze byc tylko domyslna bo moge powiedziec na podstawie kanapy w 7-ce

REMOL

______

o/_______\o

(Oo=00=oO)

[] =****= []

Opublikowano
Pytanie tylko czy masz siedzenia z tylu elektryczne czy nie. No i moja pomoc moze byc tylko domyslna bo moge powiedziec na podstawie kanapy w 7-ce
To w 5 E-34 byl taki wypas z elektryka tylnich siedzen ??
Opublikowano
Pytanie tylko czy masz siedzenia z tylu elektryczne czy nie. No i moja pomoc moze byc tylko domyslna bo moge powiedziec na podstawie kanapy w 7-ce
To w 5 E-34 byl taki wypas z elektryka tylnich siedzen ??

 

a no byl :)

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
Opublikowano
mmmmm nie wydaje mi się żeby w E34 była tylna kanapa elektryczna. Racja były elektrycznie regulowane tylne żaglówki ale to wszystko. ( swoją wiedze opieram na instrukcji E34 z 1995 roku ;))
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Wlasnie tez mi sie tak wydaje ze tylko i wylacznie zaglowki byly el. regulowane, i nic poza tym z tylu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Siedzisko szarpniesz do góry, aż wyskoczy z zaczepów (2 szt.), potem do przodu i wyjmiesz z auta.

Oparcie: wyjmij podłokietnik, najpierw 4 śruby na dole (dwie po brzegach i dwie w okolicy tunelu środkowego), wyjmij zagłóki (szarpiąc w górę), potem po dwie na sztukę blokady osłon zagłówków (odkręcić o 90 stopni i wyjąć), zdejmij osłony. Oparcie podnosisz dół (żeby spadły uchwyty z odkreconych wcześniej 4 śrub) i podbijasz w górę, wychodzi. Pasów odkręcać nie musisz.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.