Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Sprowadziłem wczoraj ładnego touring'a 330i z Niemiec. Auto lekko uszkodzone z 2001 r. Przed liftem. Uszkodzeniu uległy:maska, prawy błotnik, lampa prawa, zderzak. Nie będe się bawił w żadne klepanie tylko wszystko wymienie na nowe. I tu zaświtał mi taki pomysł, żeby przód przerobić a'la coupe >2003 r po lifcie.. Akurat mam dojście na dość tanie części, a ta coupejka zawsze mi sie podobała. Da rade tego typu modyfikacje zrobić?

Pozdro dla wszystkich

PS. Ci co maja zamiar pisać "a po co ci to?", "wiejski tuning" i inne tego typu bzdety niech dadzą sobie na wstrzymanie.

BTW w Niemczech modyfikacje na modele poliftigowe sa bardzo częste i bynajmniej nie wynikają one z wypadków...

sex, drugs and BMW...
Opublikowano
rozumiem jeszcze przeróbke turinga z przed liftu na po lifcie, nawet to nie glupi pomysł ale przerabiać kombi na coupe ? :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :mad2:
Opublikowano
rozumiem jeszcze przeróbke turinga z przed liftu na po lifcie, nawet to nie glupi pomysł ale przerabiać kombi na coupe ? :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :mad2:

Kolego pisałem, że nic nie wnoszące komentarze nie sa akceptowalne w moim temacie.

Coupe mi sie podoba, tylko po lifcie, więc pytam czy to przejdzie.

Znasz odpowiedź na to pytanie to sie podziel, nie znasz-zamilcz. Tyle

sex, drugs and BMW...
Opublikowano
Co prawda ja również Ci nie pomogę ale podrzucę pewną refleksję... Czy zastanawiałeś się jak sprzedasz później to auto z przodem od coupe ? ;)
Opublikowano

Ludzie będą się zastanawiali co to kiedyś było coupe czy touring :D.

 

Co do tematu to z pewnością jest to możliwe. Nie wiem czy i jakie przeróbki trzeba będzie poczynić. Właściwie cały przód do wymiany.

Opublikowano

PS. Ci co maja zamiar pisać "a po co ci to?", "wiejski tuning" i inne tego typu bzdety niech dadzą sobie na wstrzymanie.

BTW w Niemczech modyfikacje na modele poliftigowe sa bardzo częste i bynajmniej nie wynikają one z wypadków

 

Tak ale trzymają sie jednego modelu auta!!! - jak większość kolegów nie uznaję zmian modelu z przedliftingowego na poliftingowy ze względów estetycznych (nowy przód a stary tył) oraz ze względów na późniejszą odsprzedaż.

Poza tym o ile mi wiadomo - model COUPE ma dłuższy przód niż zwykły sedan/touring - dlatego moje pytanie brzmi - jak chcesz ciąć błotniki???

 

Zderzak w Cuope jest także inny - zastanawiałeś się jak to będzie współgrało np z tylnym zderzakiem, listwami etc???

 

Znasz odpowiedź na to pytanie to sie podziel, nie znasz-zamilcz. Tyle

 

O ile zdążyłem zauważyć - to na tym forum nie odzywamy się do siebie w ten sposób. Lepiej jest traktować się po przyjacielsku.

Poza tym jak zdążyłeś ty zauważyć - forum jest ogólnodostepne (przynajmniej ta jego część) i każdy ma prawo podzielić się opinią na temat założyny przez Ciebie. :-)

 

P.S. I ja także sądzę iż twoja modyfikacja będzie wyglądała jak: WIEŚ SPIEWA, WIEŚ TAŃCZY - nie ujmując wsi.

 

Pzdr,

 

Opublikowano

PS. Ci co maja zamiar pisać "a po co ci to?", "wiejski tuning" i inne tego typu bzdety niech dadzą sobie na wstrzymanie.

BTW w Niemczech modyfikacje na modele poliftigowe sa bardzo częste i bynajmniej nie wynikają one z wypadków

 

Tak ale trzymają sie jednego modelu auta!!! - jak większość kolegów nie uznaję zmian modelu z przedliftingowego na poliftingowy ze względów estetycznych (nowy przód a stary tył) oraz ze względów na późniejszą odsprzedaż.

Poza tym o ile mi wiadomo - model COUPE ma dłuższy przód niż zwykły sedan/touring - dlatego moje pytanie brzmi - jak chcesz ciąć błotniki???

 

Zderzak w Cuope jest także inny - zastanawiałeś się jak to będzie współgrało np z tylnym zderzakiem, listwami etc???

 

Znasz odpowiedź na to pytanie to sie podziel, nie znasz-zamilcz. Tyle

 

O ile zdążyłem zauważyć - to na tym forum nie odzywamy się do siebie w ten sposób. Lepiej jest traktować się po przyjacielsku.

Poza tym jak zdążyłeś ty zauważyć - forum jest ogólnodostepne (przynajmniej ta jego część) i każdy ma prawo podzielić się opinią na temat założyny przez Ciebie. :-)

 

P.S. I ja także sądzę iż twoja modyfikacja będzie wyglądała jak: WIEŚ SPIEWA, WIEŚ TAŃCZY - nie ujmując wsi.

 

Pzdr,

 

Pytanie co wnoszą na forum osoby, właściwie notoryczni malkontenci, którzy wszystko negują?

Zapytałem czy jest mozliwość przeróbki E46 touring --> E46 coupe lift.

Twoja wypowiedź już cos wniosła, choć fraza "z tego co mi wiadomo" też wieje niepewnością. To sprawdzone ( zmierzone ), iż ma dłuższą komorę silnika?

Właściwie to w 90% chodzi mi o lampy, które są jedymi z ładniejszych jakie widziałem w samochodzie. Resztę dałbym od wersji poliftigowej a'la touring > 09.2001r.

Dałoby rade cus takiego zrobić?

Jak to jest z błotnikami-na pierwszy rzut oka są podobne, możnaby je jakoś najwyżej przerobić...maskę też

Dzieki za odp. i za wieś ( choć jestem mieszkańcem naszej pięknej stolycy ) też.

Pozdro

sex, drugs and BMW...
Opublikowano
jak dla mnie pomysł totalnie z d... Nie utrudniaj sobie życia tylko zrob tak zeby zwszystko było jak przed stluczka
Opublikowano (edytowane)

Dzieki za odp. i za wieś ( choć jestem mieszkańcem naszej pięknej stolycy ) też.

Pozdro

 

No i tak sie robi "renomę" stolicy...A tak na marginesie - być tylko mieszkańcem stolicy a Warszawiakiem - to 2 różne kwestie, których roztrząsać nie będę...

 

A na temat - taka zabawa wymagać bedzie sporej gimnastyki (przycinanie, dopasowywanie) i to pewnie bez gwarancji, że efekt bedzie do przyjęcia. Może lepiej przerobić na polftingowego Touringa z M-pakietowym zderzakiem z przodu i z tyłu...

Edytowane przez artoor.s
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja bym poszedł po całości i zapodał przód M3 :8) :8) :8)

A jedyna rozsądna odpowiedź to w tym temacie to:

Złóż to co kupiłeś, a jak podoba Ci sie coupe to kup coupe.

Opublikowano

To sprawdzone ( zmierzone ), iż ma dłuższą komorę silnika?

 

Ze schematu wynika iż jest dłuższy - zresztą w E36 było tak samo iż coupe miało przód dłuższy o około 10cm.

 

Pzdr,

Opublikowano

Dzieki za odp. i za wieś ( choć jestem mieszkańcem naszej pięknej stolycy ) też.

Pozdro

 

No i tak sie robi "renomę" stolicy...A tak na marginesie - być tylko mieszkańcem stolicy a Warszawiakiem - to 2 różne kwestie, których roztrząsać nie będę...

 

A na temat - taka zabawa wymagać bedzie sporej gimnastyki (przycinanie, dopasowywanie) i to pewnie bez gwarancji, że efekt bedzie do przyjęcia. Może lepiej przerobić na polftingowego Touringa z M-pakietowym zderzakiem z przodu i z tyłu...

 

No tak :) rozpoznajemy dwa typy warszawiaków :) ci co tam mieszkają od urodzenia i ci co już aż dwa miesiące :P (jak w skeczu Paranienormalni:P ) pozdrawiam

Opublikowano

No tak :) rozpoznajemy dwa typy warszawiaków :) ci co tam mieszkają od urodzenia i ci co już aż dwa miesiące :P (jak w skeczu Paranienormalni:P ) pozdrawiam

 

Wiesz dobrze (albo nie wiesz) o co chodzi...Być warszawiakiem to nie tylko urodzić się, czy od dziada pradziada być...to także pewnego rodzaju poczucie przynależności do tego miasta...którego często gęsto "mieszkającym" brakuje...

 

A tak na marginesie gdańszczanie...wszyscy rodowici? Z dziada pradziada?

 

Poza tym zamknąłbym dyskusję na ten temat - bo to nie forum na takie tematy...

Opublikowano
Any other ideas?

zaloz zderzak z M pakietu.moim zdaniem wystarczy.wyglada wystarczajaco dobrze.z przerobka na wersje a'la coupe za duzo roboty w stosunku do efektu i ewentualnych pytan przy pozniejszej odsprzedazy.pozdro :mrgreen:

p.s. i dokup oryginalne biksenony.

Opublikowano

roboty to i moze nie az tak duzo bo przod mozesz przelozyc bez rzezbienia, ma te same podluznice itd... ale to oprocz maski blornikow zderzakow, trzeba bedzie tez zmienic nadkola i inne zaczepy... duzo rozkładania ;)

 

A przod jezeli bedziesz wkladal komplet... tj maska, zderzak, lampy, blotniki, nadkola, to bedzie pasowac...

 

tak samo jak do compacta e46 idzie wsadzić przod po lifcie od sedana/kombi i nie ma rzezby za duzej... bo pas przedni tez jest taki sam od compacka do cabrio ;)

 

 

Ale jak chcesz znac moja opinie to lepiej kup sobie coupe niz posiadaj a'la coupe ;) a jak nie chcesz coupe to założ m-pakiet do kombi bo wtedy tez dobrze nawet bardzo wyglada ;)

Opublikowano
roboty to i moze nie az tak duzo bo przod mozesz przelozyc bez rzezbienia, ma te same podluznice itd... ale to oprocz maski blornikow zderzakow, trzeba bedzie tez zmienic nadkola i inne zaczepy... duzo rozkładania ;)

 

A przod jezeli bedziesz wkladal komplet... tj maska, zderzak, lampy, blotniki, nadkola, to bedzie pasowac...

 

tak samo jak do compacta e46 idzie wsadzić przod po lifcie od sedana/kombi i nie ma rzezby za duzej... bo pas przedni tez jest taki sam od compacka do cabrio ;)

 

 

Ale jak chcesz znac moja opinie to lepiej kup sobie coupe niz posiadaj a'la coupe ;) a jak nie chcesz coupe to założ m-pakiet do kombi bo wtedy tez dobrze nawet bardzo wyglada ;)

 

Jeśli to co piszesz ma pokrycie w 100 % z rzeczywistością, to nie będę zwlekał i w styczniu biorę się za projekt "Coucombi" i mam nadzieje, że nie będzie straszył po ulicach. Od razu także założę m-pakiet z przodu, z tyłu nie widzę aż takiej różnicy, więc raczej sobie odpuszczę.

A o sprzedaży narazie nie myślę-mam zamiar pojeździm tym autkiem bo silnik mega zdrowizna, a i mocy sporo...

Z tymi nadkolami będę musiał jeszcze temat obadac...

Dzięki za odp

sex, drugs and BMW...
Opublikowano

Zastanów się jednak nad tym m-pakietem z tyłu, auto będzie symetryczne.

 

Myślę, że zyska na wyglądzie i będziesz bardziej zadowolony. Jak coś robić to już po całości i tak będziesz musiał zaangażować znaczne środki i czas.

Opublikowano
Zastanów się jednak nad tym m-pakietem z tyłu, auto będzie symetryczne.

 

Myślę, że zyska na wyglądzie i będziesz bardziej zadowolony. Jak coś robić to już po całości i tak będziesz musiał zaangażować znaczne środki i czas.

Zastanowię się jeszcze-jakby co wymiana zderzaka to 30 minut roboty.

Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale myślę że powinno byc miło.

Zresztą jestem grafikiem i mniej więcej symulacje kiedyś już robiłem i całkiem cacy to wyglądało, jak na "hybrydę".

sex, drugs and BMW...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.