Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam, mam od 2 miesiecy instalacje w e39 523i, od tygodnia nawet po regulacji u gazownika autko podczas hamowania zchodzi z obrotow do 200-300 i wraca do 600- 700 jest to denerwujace gdyz na 5 hamowan jewden raz gasnie gasnie! gazownik twierdzi ze ustawienia są ok i zwala na silnik - bylem na kompie z silnikiem i zero bledów! silnik pracuje na benzynie jak igla! tylko na gazie ten problem! co to moze byc czy gazownik dupiaty czy co? podaje dane instalacji: reduktor Tomasetto, zawor gazowy tomasetto, wielozawor tomasetto, uklad ekektryczny Zenit a wtryskiwacze jakiej rozbieralne ale nie wiem jaka firma :/ Dodam ze auto mam z automatem! acha i jeszcze jeden szczegol kiedy na postoju trzymam hamulec i zmieniam biegi z P na D lub na R to autko podczas zmiany podnosi lub obniza obroty na sekundr po czym wracaja na 600-700 czy to normalne ?
Opublikowano

To nie jest normalne!

Jedz na regulacje albo zmien gazownika. Możliwości:

1. Za słaby reduktor

2. Dobrane gówniane wtryski

3. Regulacja

Ogólnie z tego co słyszałem to instalki Zenit nie mają dobrej opini :(

Nara

Opublikowano

witam, co prawda mam inna instalacje ale problem podobny. podczas hamowania tez zejdzie z obrotow do 200 i zaraz wroci do normy tylko tyle ze mi nie gasnie (jeszcze mi sie to nie zdazylo). u ciebie dzieje sie to przy kazdy hamowaniu???? u mnie sporadycznie, najczesciej jak z wysokich obrotow spada wskazowka, po ostrej jezdzie

bylem u gazownika co prawda z innym problemem, wyregulowal gaz i to nic nie pomoglo

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano

W momencie hamowania ''zabierasz'' trochę powietrza, które silnik potrzebuje do 'przemielenia' gazu w cylindrach. Jest tak ponieważ hamulec hydrauliczny jest najczęściej wspomagany układem wspomagania zasilanym podciśnieniem z układu dolotowego silnika. Tym sposobem silnik może zacząć się dławić. (zmieniona mieszanka gazu i powietrza już nie chce się tak dobrze palić)

Jeśli to TO, to;) musisz zmienić gazownika na takiego, który potrafi się tym zająć.

 

pozdr

Opublikowano
w moim przypadku,gasł mi czasami silnik jak wrzucałem na luzaka "fachowiec"u którego zakładalem instalke zwalał na silnik,zmieniłem fachowca i okazalo sie że był zle podłączony przewód prądowy zamiast pod stacyjke to pod dysze,i czasami poprostu brakowało prądu.
Opublikowano

Witam,

 

mam podobny problem, instalacja załoażona była w maju, 3 miechy ok a dalej falowanie obrotów tylko na gazie - czytaj wprost na beznzynie OK.

 

Moj `gazownik` wyczyścił silniczek wolnych obrotów < nie za darmo> i OK ale... tylko na około 10 dni i problem wraca.

 

Nie chce zmieniać gazownika bo tu jest gwarancja - ale niestety trudno spierac się z kimś kto zna się lepiej niż ja.

 

dodam: problem dotyczy E36 M40 - nie sekewencja

 

Proszę o wpisanie potencjalnych powodów...

 

z góry dzięki

Tomek

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
moje autko tez gasło w momęcie wrzucenia na bieg jałowy, ale pojechałem na serwis i diagnosta zaraz zredukował tom dolegliwość poprzez zmiany w ustawieniach, przy instalacji gazowej czesto spotykałem się z tym że falują obroty lub auto gaśnie jest to spowodowane tym że jest to paliwo i instalacja zastępcza i nigdy nie bedzie tak jak na paliwku!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.