Skocz do zawartości

jak wymienić visco


Marko27

Rekomendowane odpowiedzi

a dokręcasz normalnie ręką a później lekko kluczem... podczas pracy silnika śruba dokręca się sama... Choć jak będzie za lekko to przy gaszeniu potrafi się odkręcić i "odlecieć" :norty:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze mi ktos powiedziec : 318 is . mam stukanie na wolnych obrotach ...

zmienilem pasek rolki plastikowe ... myslalem ze alternator ale krecilem nim i jest tylko niby ok

ale pokrecilem za kolo pompy wodnej tez niby ok ale jak wezme za kolko pompy wodnej to sie rusza gora dol dokrecic sie nie da .Czy jest do wymiany??? a jak naloze pasek to nie. a jak przycisne i poruszam to sprzeglo od visco tez rusza sie gora dol przynajmniej mi sie tak wydaje.

 

czy moze mi ktos odpowiedziec na te pytanie .??

a i jeszcze jedno do czego jest na sprzegle od visco z przodu za ta blaszka taki bolec ?? bo jak go wcisnalem i krecilem wizkoza pare razy to teraz glosniej visco chodzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może łożysko w pompie kończy żywot ? wycieków nie ma ? przez luz na łożysku może wirnik pompy ocierac o blok .Co do drugiego pytania ta blaszka to bimetal który pod wpływem temperatury odkształca się i naciska bolczyk powodując przepływ oleju w sprzęgle visco tak ma to działac więc lepiej nic nie kombinuj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oki dzieki za szybka porade .... a wracajac do tematu -wyciekow nie ma nie grzeje sie ...a po tym jak ruszylem ta blaszke (nie wiedzialem do czego to ;/ ) to teraz glosno chodzi teraz jest chyba odgieta od tego bolca . a nie wiesz jak mniej wiecej powinna byc na zimnym silniku wduszony ten bole czy jak . chociaz pewnie juz i tak do wymiany bo tego ruszac chyba nie wolno . a visco na goracym zgaszonym silniku kreci sie z bardzo malym oporem .a chodzi glosniej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na wolnych obrotach niby normalnie ale 2.5 i wiecej to chodzi jakbym mial turbine i nie wiadomo jaki silnik (stado koni) a przed ruszeniem tej blaszki tego nie bylo . jutro jak bede mial chwilke to postaram sie zrobic tak jak bylo i akurat tego visco juz nie ruszac a zajme sie wymiana tejj pompy wodnej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.