Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
czy może ktoś mi powiedzieć jak je wybrać?czy ta śruba między sprzęgłem a kółkiem napędzającym pompę to ma prawy czy lewy gwint? bo nie mogę jej odkręcić. bo na forum nie mogłem znaleźć takiego tematu.
Opublikowano
pomoz sobie sciskajac paski klinowe :) nie bedize sie wtedy pasek slizgal przy odkrecaniu :) i tak jak kolega napisal klucz 32 plaski :) i gwint lewy :) widac po tamtej nakretce ze jest scieta ;)
BMW E36 318i :) 91r ;) czerwien
Opublikowano
a dokręcasz normalnie ręką a później lekko kluczem... podczas pracy silnika śruba dokręca się sama... Choć jak będzie za lekko to przy gaszeniu potrafi się odkręcić i "odlecieć" :norty:

Powiedz mi... maleńka, czy mnie kochasz?? Powiedz mi... czy kochasz moje BMW??


Haratacze - BMW


http://img.userbars.pl/80/15963.png

http://img.userbars.pl/26/5164.jpg

Opublikowano

a moze mi ktos powiedziec : 318 is . mam stukanie na wolnych obrotach ...

zmienilem pasek rolki plastikowe ... myslalem ze alternator ale krecilem nim i jest tylko niby ok

ale pokrecilem za kolo pompy wodnej tez niby ok ale jak wezme za kolko pompy wodnej to sie rusza gora dol dokrecic sie nie da .Czy jest do wymiany??? a jak naloze pasek to nie. a jak przycisne i poruszam to sprzeglo od visco tez rusza sie gora dol przynajmniej mi sie tak wydaje.

 

czy moze mi ktos odpowiedziec na te pytanie .??

a i jeszcze jedno do czego jest na sprzegle od visco z przodu za ta blaszka taki bolec ?? bo jak go wcisnalem i krecilem wizkoza pare razy to teraz glosniej visco chodzi

Opublikowano
Może łożysko w pompie kończy żywot ? wycieków nie ma ? przez luz na łożysku może wirnik pompy ocierac o blok .Co do drugiego pytania ta blaszka to bimetal który pod wpływem temperatury odkształca się i naciska bolczyk powodując przepływ oleju w sprzęgle visco tak ma to działac więc lepiej nic nie kombinuj.
Opublikowano
oki dzieki za szybka porade .... a wracajac do tematu -wyciekow nie ma nie grzeje sie ...a po tym jak ruszylem ta blaszke (nie wiedzialem do czego to ;/ ) to teraz glosno chodzi teraz jest chyba odgieta od tego bolca . a nie wiesz jak mniej wiecej powinna byc na zimnym silniku wduszony ten bole czy jak . chociaz pewnie juz i tak do wymiany bo tego ruszac chyba nie wolno . a visco na goracym zgaszonym silniku kreci sie z bardzo malym oporem .a chodzi glosniej
Opublikowano
Zależy co masz na myśli pisząc że głośno chodzi?Jeśli cały czas pracuje i silnik nie łapie temperatury to myślę że jak porządnie się zagrzeje w korku to wszystko wróci do normy .
Opublikowano
na wolnych obrotach niby normalnie ale 2.5 i wiecej to chodzi jakbym mial turbine i nie wiadomo jaki silnik (stado koni) a przed ruszeniem tej blaszki tego nie bylo . jutro jak bede mial chwilke to postaram sie zrobic tak jak bylo i akurat tego visco juz nie ruszac a zajme sie wymiana tejj pompy wodnej

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.