Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zostawiłem samochód na dwa tygodnie w garażu, dzisiaj poszedłem aby go odpalić i niestety został w nim dalej...

1.Zielona kontrolka od świec się zapala

2.grzanie świec też jest

3.po odkręceniu odpowietrznika na głowicy filtra paliwa leci strumień pod ciśnieniem (oczywiście po przekręceniu kluczyka na pierwszą pozycję)

4. Sprawdziłem też czy jak kręcę rozrusznikiem po przekręceniu kluczyka w druga pozycję to pompa wtryskowa zasysa paliwo i jest ok.

5. Założyłem tymczasowo nowiutki akumulator z centry i też nic nie pomogło

 

auto nie potrafi zapalić... Co mogłoby być tego powodem?

 

Do głowy przychodzą mi tylko trzy rzeczy:

1) rozrusznik za słabo kręci (chodź nie zauważyłem różnicy)

2) bardzo zapowietrzył się cały układ (od pompy po wtryski)

3) padła pompa wtryskowa

 

Pompę paliwa i akumulator na bank mogę wykluczyć. W baku mam koło 40 litrów, więc zbyt niski poziom paliwa odpada również.

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano
buu... ciezko. pompa wtryskowa o ile daje "jakies" cisnienie to przy kreceniu powinno rzucac silnikiem, a pewnie kreci rowno ?

 

ta "sprezynka" przy zaplonie zapala sie i gasnie po chwili ?

 

kręci równo, kontrolka od grzania świec normalnie się zapala i potem gaśnie, zielona kontrolka też się pojawia. Jutro rano spróbuje go odpalić jeszcze.

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg
Opublikowano

nie wiem jak sprawdzales pompe, wiec moze to robiles. popusc 2 pierwsze wtryski i krec rozrusznikiem, powinno podawac paliwo.

 

mozesz zalozyc przezroczysty wezyk od filtra do pompy, zobaczysz czy paliwo sie cofa i czy jest w nim powietrze.

 

jesli sie nie myle, w pompie jest zawor odcinajacy ?

 

a jeszcze pare pytan:

1. podczas krecenia kopci jakos z tlumika ?

2. kontrolki przygasaja podczas krecenia ?

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Opublikowano
nie wiem jak sprawdzales pompe, wiec moze to robiles. popusc 2 pierwsze wtryski i krec rozrusznikiem, powinno podawac paliwo.

 

mozesz zalozyc przezroczysty wezyk od filtra do pompy, zobaczysz czy paliwo sie cofa i czy jest w nim powietrze.

 

jesli sie nie myle, w pompie jest zawor odcinajacy ?

 

a jeszcze pare pytan:

1. podczas krecenia kopci jakos z tlumika ?

2. kontrolki przygasaja podczas krecenia ?

 

pompę wtryskową sprawdzałem w następujący sposób:

wyciągnąłem wężyk idący z pompy do pierwszego wtrysku i kręciłem. Wężyk założyłem przezroczysty przy sprawdzaniu (z resztą wymieniłem wszystkie węże na nowe, paliwowe, ciśnieniowe i od oleju, planuje jeszcze tylko wymienić te dwa węże, które idą ze zbiornika płynu wspomagania).

 

Podczas kręcenia w ogóle nie kopcił, a kontrolki zaczęły dopiero przygasać po wielu próbach (prawie akumulator padł).

 

Auto już jeździ, cały problem wynikł z mojej głupoty...

Na sam koniec obejrzałem przewody między wtryskami i okazało się że jeden przycisnąłem obudową odolejacza :/ spłaszczył się i nie puszczał paliwa... myślałem, że będę musiał ładować akumulator a ku mojemu zdziwieniu załapał od razu po wymianie :D uszkodzony przewód ciężko było zauważyć na pierwszy rzut oka, dobrze zamaskował się za kolektorem

 

Dzięki za pomoc

http://images33.fotosik.pl/376/633352ed1b63d463.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.