Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Gdzie się znajduje termometr w E38 po lifcie? Coś zaczął mi szwankować i muszę zerknąć co jest przyczyną. Może jakieś porady? Teraz non stop pokazuje mi temperatury rzędu +18 do +23

Ma to wpływ na ogrzewanie? Bo od tego czasu też dużo słabiej grzeje mi wnętrze samochodu :(

Opublikowano
u mnie w e38 przed liftem czujnik temperatury jest doczepiony do tunelu chłodzenia powietrzem tarcz hamulcowych, od strony kierowcy. podejrzewam, że po lifcie jest tak samo.
marek
Opublikowano
czujnik temperatury zemnętrznej nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem, tym bradziej dwystrefowym, wewnątrz są dwa czujniki temperatury i to one odpowiadają za ogrzewanie.
Opublikowano

A gdzie znajdują się te czujniki?

 

Pytam, bo zauważyłem u mnie dziwną rzecz: Po dłuzszej jeździe, z nawiewów zaczyna nangle lecieć zimne powietrze. Po 5 minutach zmiana i leci znowu ciepłe. I tak w kółko. Sytuację poprawia ustawienie temperatury nawiewu na 30 st. Wtedy (jadąc w trasie) wewnątrz cały czas jest ciepło.

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
czujnik temperatury zemnętrznej nie ma nic wspólnego z ogrzewaniem, tym bradziej dwystrefowym, wewnątrz są dwa czujniki temperatury i to one odpowiadają za ogrzewanie.

 

:) może tak było kiedyś ale nie u mnie. Wszystko jest automatyczne i sterowane czujnikami. chcąc mieć 23 st nie dostane dużo ciepła gdy autko widzi że na dworze jest +22,5 stopnia :/ nie będzie mi grzało... nie no jako tako ciepło leci ale szału nie ma byłem przyzwyczajony do tego że po 5 min od odpalenia miałem już sałne w samochodzie :) można niby zrobić dużo cieplej ale tak czy siak nie ma już tego efektu, trzeba zmieniać na sterowanie ręczne aby nawiewy nie szły pełną parą... a nie po to mam 7ke aby latać paluchami po guzikach jak przy byle jakim aucie.

Opublikowano
A gdzie znajdują się te czujniki?

 

Pytam, bo zauważyłem u mnie dziwną rzecz: Po dłuzszej jeździe, z nawiewów zaczyna nangle lecieć zimne powietrze. Po 5 minutach zmiana i leci znowu ciepłe. I tak w kółko. Sytuację poprawia ustawienie temperatury nawiewu na 30 st. Wtedy (jadąc w trasie) wewnątrz cały czas jest ciepło.

 

Poprostu padły elektrozawory ....

Opublikowano

Dla mających problemy podobne do mnie...

TAK TO BYŁ TERMOMETR :)

Ten z aukcji podanej w tym temacie był ok :) Chodzi bardzo ładnie. Co z ogrzewaniem itd musimy poczekać do mrozu bo póki co jak na złość zrobiło się cieplej ale po raz pierwszy zjechałem z temp do +21 stopni i dałem chłodne na twarz miałem tak gorąco :twisted2:

Opublikowano
Spido napisał:

A gdzie znajdują się te czujniki?

 

Pytam, bo zauważyłem u mnie dziwną rzecz: Po dłuzszej jeździe, z nawiewów zaczyna nangle lecieć zimne powietrze. Po 5 minutach zmiana i leci znowu ciepłe. I tak w kółko. Sytuację poprawia ustawienie temperatury nawiewu na 30 st. Wtedy (jadąc w trasie) wewnątrz cały czas jest ciepło.

 

 

Poprostu padły elektrozawory ....

 

A jak sprawdzić czy to na 100% elektrozawory?

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Opublikowano
No właśnie ja też nie. Tyle tylko, że kiedyś słyszałem już tę nazwę :D

Układy wydechowe do BMW: www.pamaku.pl


Ten, kto pyta jest głupcem przez pięć minut, kto nie pyta wcale jest głupcem przez całe życie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.