Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Po regulacji mojego gazu ( chyba 2 gen) zdarzają mi sie strzały z gazu. Zazwyczaj odpada mi klapka z przepływomierza i nieraz otwiera mi sie filtr powietrza....

 

Chciałbym temu zaradzić... bo już nie mam siły latać z silikonem... i kleić przepływki....

 

Chciałbym się dowiedzieć gdzie i najlepiej jaki antywybuch przewiercić i założyć..

 

Pozdrawiam i czekam na porady :)

Opublikowano
Po pierwsze to przepływka bezwzględnie do wymiany, klapki górnej się nie da złożyć tak żeby było dobrze, klapę zakłada sięna przepływomierz od strony przepustnicy.
Opublikowano
naprawde niewiele to pomoże, najpierw likwiduje sie przyczyne strzalow, a nie zaklada klape zeby niwelowac ich efekty - to mniej wiecej tak jak leczenie trądu pudrem :mrgreen:

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano
hmm Banol nie prawda, ja jak miałem zwykły gaz w moim to też sobie mówiłem no jest ta klapa ale filtr powietrza coś dostaje po dupie, wiec zdjąłem to dziadostwo, no i następny strzał był ostatnim dla tego przepływomierza.
Opublikowano

Witam! Jeśli występuje zjawisko strzałów kolega ma kilka możliwości:

 

1. Najdroższa - demontaż instalacji II generacji, doprowadzenie silnika na benzynie do porządku i założenie sekwencji.

 

2. Pośrednia - doprowadzenie silnika na benzynie do porządku (przepływka, kable WN, świece, kopułka, palec, itd), wymontowanie miksera i założenie w jego miejsce blosa.

 

3. Najtańsza - zrobienie porządku z zapłonem i regulacja gazu na analizatorze... im uboższa mieszanka, tym większa szansa na kolejny strzał.

 

Osobiście wiem, że łatwo powiedzieć: załóż sekwencję i będziesz miał spokój, ale nie każdego stać na to od tak, więc chyba najrozsądniejszym wyjściem jest opcja numer 2. Raz, że wyjdzie to znacznie taniej niż sekwencja, a dwa autko odzyska ducha i wróci przyjemność z jazdy:)

 

Oczywiście to moje prywatne zdanie i nie każdy musi się z nim zgadzać :P

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
hmm Banol nie prawda, ja jak miałem zwykły gaz w moim to też sobie mówiłem no jest ta klapa ale filtr powietrza coś dostaje po dupie, wiec zdjąłem to dziadostwo, no i następny strzał był ostatnim dla tego przepływomierza.

 

Nie no, proste, lepiej żeby była, niż jej nie było, niemniej jednak nie rozwiąże problemu. To tylko półśrodki.

Opublikowano
ja mimo wszystko polecam sekwencje do tego samochodu. coś pięknego wogóle nie czuje że mam gaz fakt może kosztuje troche więcej ale mam dwa lata gwarancji i nie muszę sie niczym martwić. Kto nie ma jeszcze gazu a rozważa takie założenie to POLECAM sekwencje warto wyłozyć troche wiecej. POzdrawiam
Opublikowano

nom sekwencja piękna sprawa... ale tyle pieniędzy nie mam...

 

muszę zostać przy regulacji i w razie "w" antyboomach....

 

a dlaczego przepływomierz bezwzględnie do wymiany skoro w nim tylko pokrywka odpadła? nie da rady go wyczyścić i z powrotem przykręcić przepływomierza? Przecież tam jest klapka! to nie tak łatwo go uszkodzić....

 

jutro go wyjmę i spróbuje go zreaktywować :)

Opublikowano
Jeśli klapa przepływomierza porusza się płynnie i czujnik temperatury jest na miejscu, teoretycznie powinno być ok. W razie czego zawsze można go mierniczkiem potraktować i zobaczyć co pokazuje. Przepływomierze przestają być zdatne do użytku głównie przez skrzywienie ośki, na której porusza się klapka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.