Skocz do zawartości

falujace obroty po wymianie filtrow gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. czlowiek chce dobrze, wymienia filtry a tu takie skutki :mad2:

mam instalacje gazowa sekwencyjna brc, zrobione jest na niej ponad 50tys i do dzis chodzila bez zarzutu a mianowicie wymienilem dzis filtry gazu (maly i duzy) i zaczela falowac na obrotach. na benzynie jest wszystko ok ale jak przerzuce na gaz to na biegu jalowym skacza obroty (400-700) trwa to pzrez chwile (ok 10sek) i sie ustabilizuja. w trakcie tego falowania malo co auto nie gasnie. zauwazylem ze na gazie sa ciut nizsze obroty o jakies 50obr przez co jak falowanie ustanie auto popada w dziwne wibracje. w trakcie jazdy na gazie jest wszystko ok tylko te obroty np przy zatrzymaniu sie na czerwonym wariuja. dodam jescze ze wymienilem od razu waz od rreduktora do filtra i od filtra do wtryskow. na moje oko wszystko zrobilem poprawnie.

co moglo sie do tego przyczynic, przeciez wymiana filtra powinna polepszyc a nie pogorszyc sytuacje, moze cos dotknalem, poruszylem :cry:

pozdr

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano

nikt mi nie pomoze?????

dzis zauwazylem ze na zimnym silniku (tzn 35-40 stopni, wtedy auto sie przelacza na gaz) nie faluja oborty, falowanie zaczyna sie jak wskazowka temp zejdzie z niebieskiego pola i przekroczy pierwsza biala

jutro jade od gazownika niech ona zerknie

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
jutro jade od gazownika niech ona zerknie

 

Gazownikiem jest ONA ? :8)

Moze filtr za dobrze filtruje... musi sie 'dotrzec' / zabrudzic...

Wez pod uwage temperatury, moze lpg ktore tankujesz jest na zime nieodpowiednie, i akurat teraz to zauwazyles?

Pozdrawiam
Opublikowano

mala pomylka, chodzi o niego-ON

co do gazu to chyba nie bedzie jego wina

z tym zabrudzeniem filtra moze i to ma jakis sens. dzis wystawilem auto z garazu i zrobilem trase jakies 100km i zauwazylem falujace obroty moze z 2 razy i o znacznie mniejszym stopniu niz to bylo dwa dni temu. szzcerze mowiac nie zajechalem do gazownika. jutro pojezdze bunia i zobacze jak to bedzie wygladac. pozdr

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
Miałem podobne objawy-wizyta u gazowników i podpięcie pod ich kompa(coś tam regulowali),załatwiło sprawe.
Ja tez mam drugi pojazd z klasycznym napedem R1100R
Opublikowano

a wiec tak:

bylem dzis u gazownika i okazalo sie ze popelnilem blad podczas wymiany filtrow :duh: . przy malym filtrze zapomnailem przelozyc jednej uszczelki jaka sie na nim znajduje i to ona (mam nadzieje) byla przyczyna calego zamieszania. przy okazji sie dowiedzialem ze jest jeszcze 3 filtr ktory znajduje sie w parowniku. jak gazownik go wykrecil to az sie syf z niego posypal. wymienilem rowzniez go i jak narazie jest wszystko ok. oby tak dalej :dance: . pozdr i szerokosci

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
i znow to samo :mad2: :mad2: :mad2: . wczoraj po dluzszej jezdzie po miescie zauwazylem ze obroty znow faluja na gazie. czym auto zimniejsze tym mniej faluja, czym dluzej jezdze tym czesciej mozna falowanie zauwazyc. co sie dzieje?????

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano

zas wizyta u gazownika tylko tym razem podpiecie pod kompa.

wgral nowe mapy, ustawil wtryski.

mialem jeszcze taki problem ze auto w okolicach 3,5-4tys obr przelaczalo sie na beznyne czego powodem bylo male cisnienie gazu. zwiekszyl je z 0,8 bar do 1,25. co wy o tym sadzicie??

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
Po prostu wyregulował instalacje. To co powinien zrobić za pierwszym razem. Co do ciśnienia 0.8 bara to było stanowczo za mało, czy 1.25 jest dobre? Wszystko zależy od instalacji i konkretnego egzemplarza auta. Chyba że masz BRC albo Prinsa to ciśnienie nadal za małe.
Opublikowano
pinczer, tak jak ci napisalem na pw przed chwila, ze chyba brc

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
Czy cisnienie nie powinno miec wartosci 1,5 bara?
www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Opublikowano

a wiec tak, z racji ze dostep do wszystkich papierow od gazu bede mial za tydz poszedlem dzis zerknac pod maske.

 

reduktor elpigaz (predzej pisalem ze brc- blad)

wtryski stella reil type30

komputer w skrzynce to elpigaz

 

czyli cisnienie 1,25 bara jest dobre??

 

zauwazylem ze po ostatniej wizycie u gazownika przy gwaltownym dodaniu gazu juz tak nie szarpnie przed wkreceniem sie na obroty i ze na jalowym mniej trzesie buda na gazie (przed wizyta bylo bardziej odczuwalne).

 

powracajac do poczatku problemu, ktory zaczal sie po wymianie filtrow i nie wspomnialem ze wymienilem rowniez waz do gazu (od reduktora do filra duzego i od filtra dalej do wtryskow) bo stary byl "sparcialy" na taki jaki mi sprzedal gazownik: esperit lpg 16*0,4 car system engine 0,2 bar 1q/2006. ale to chyba nie ma znaczenia???

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano

Co od ciśnienia to tak jak Ci napisałem 0.8 bara takiego nie może być gdyż jest za niskie. 1.25 jest "dobre" ale nie koniecznie idealne dla Twojej instalacji i auta.

 

Wąż nie ma nic do tego. Jego marka to raczej Semperit a nie esperit.

Opublikowano

narazie pojezdze i zobacze jak to wyglada, niech snieg zejdzie to przetestuje auto odpowiednio :twisted: .

z tym wezem moze i masz racje bo na napisie mialem opaske i moglem zle odczytac.

pozdr

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

to juz ponad miesiac a ja dalej mam problem z gazem :mad2:

mam takie dwa pytania:

1. czy zbyt duze cisnienie na parowniku moze powodowac falowanie obrotow na jalowym na gazie i wieksze spalanie???

2. czy walniety czujnik temp na parowniku (chodzi o to ze na kompie pokazuje temp red 65stopni a nie idzie go wcale dotknac taki goracy) moze powodowac falowanie na jalowym na gazie???

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano

cześć,

 

u siebie juz dużo przetestowałemz gazem ale niestety dopiero teraz wiem jaka instalację powinienem wybrać i dzie zakładać (niestety mam KME na szczęście już sterownik G3) jest lepiej ale nie idealnie (DME nie wyrzuca już błedu 201 lambda regulation- mieszanka bła zbyt boga)

 

sorry za długi wstęp ale zmierzam do tego że ze wzgledów spadków ciśnienia gazu mam ustawione 1,3 bar'a ale niestety to mojej buńce nie zbytnio pasuje ale tylko tak można pojeździć na S-sporcie najlepsza praca silnika zero dławienia i super reakcja na gaz w zakresie 1,00-1,10 bar ale przy tym ustawieniu brakuje gazu (teraz będę mał wzmacnianego mojego silvera)

 

druga sprawa falujacych obrotów to brak odpowiedniej korekcji po temperaturze i ciśnieniu gazu nie wiem jak to wygląda w BRC

 

poczytaj tutaj http://www.lpg.info.pl/ a najlepiej podpytaj Nikosia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.