Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
DME jest to inaczej komputer sterujący silnikiem. Odpinasz akumulator, zwierasz ze sobą odkręcone od akumulatora klemy i na 15minut przekręcasz kluczyk w stacyjce w pozycję ZAPŁON... Ja tak robię jak autko załapie błąd i jest spoko...
Obecnie AUDI S4 QUATTRO... do BMW wrócimy na wiosnę
Opublikowano
Zrobiłem tak jak kolega napisał,ale niestety silnik jak chodził nierówno,tak dalej chodzi.Wszystko już chyba wymieniłem co możliwe,jeszcze mi tylko zostały świece,także dzisiaj jade kupić.Mam nadzieję,że pomoże.
Opublikowano
może warto było podpiąć auto pod komputer przed "wymianą wszystkiego"?

...

http://images.google.pl/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.after-hours-japan.com/forum/download/file.php%3Favatar%3D2927_1256015996.jpg&usg=AFQjCNHOPvQjuY6a3NonAqZpEu-c86ARiw w benzynie!

Opublikowano

Zrób tak jak mówi sz4lony, skąd wiesz że odłączenie aku skasowało błąd sondy?

 

Na nierówna prace silnika jeśli chodzi o wolne obroty raczej sonda niema dużego wpływu a nawet chyba żadnego. W M30 lewe powietrze i luz zaworowy/stan rozrządu, ma ogromny wpływ na płynną prace silnika na wolnych obrotach.

Opublikowano
Oczywiście przed wymianą wszystkich części byłem na kompie i nie wykazał on żadnych błedów,poza tym,że sonda wcale nie działała.Szczerze mówiąc,to stuka mi jeden zawór i może to jest przyczyną,że chodzi strasznie nierówno na wolnych obrotach.Tylko nie ściągałem jeszcze nigdy pokrywy od zaworów i nie wiem jak się je reguluje i czy wogóle się reguluje.Jęsli coś koledzy wiedzą na ten temat ,to proszę o jakąś podpowiedź.
Opublikowano

jak nie wiesz jak sie je reguluje to nie pchaj tam lapek tylko jedz czym predzej do mechanika, najlepiej specjaliste od BMW, (ale luz zaworowy to zrobi kazdy zaklad tak naprawde) i wyreguluj zawory

 

skad wiesz, ze stuka jeden zawor a nie wszystkie? a wogole jak stuka to jest nie dobrze, objawem zle wyregulowanych zaworow jest ich klekot, a nie stuk...

Opublikowano
Nie chodziło mi o to,że nie wiem jak wyregulować zawory,tylko czy się je wogóle reguluje,bo w niektórych autkach regulują się automatycznie same.A co do tego,czy stuka mi jeden zawór,to już trochę się nasłuchałem najróżniejszych silników i wiem jak klekoczą zawory wzsystkie(np.w dieslu),a jak stuka jeden zawór.Oczywiście mogę się mylić i może stukać więcej zaworów.
Opublikowano
Jeśli jeszcze jest co regulować. Trzeba ściągnąć dekiel i zobaczyć jak wygląda wałek. Jak wałek wyjedzony zawory/gniazda zaworowe po "wypalane" to cudów nie będzie. W M30 reguluje się zawory.
Opublikowano
Oki.Dzięki bardzo.Jak będę miał jutro chwilkę,to zajrze pod dekielek i zobacze co tam słychac.W razie czego mam drugą głowice calutką uzbrojoną :D
Opublikowano
Dzięki,bo już szukałem.To trochę chyba się spóźniłem ze sprawdzeniem,bo przejechałem moja Betą odkąd kupiłem ok 80 tyś. :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.