Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,koledzy kupilem jakis 1-2 miesiace temu bmw E34 525 z gazem rok 90 silnik 12zaworowy, jesli dobrze pamietam to takie oznaczenie M20 b25, i dzisiaj jadac na autostradzie postanowilem sprawdzic ile pojedzie moj nowy nabytek, i niestety sie zdziwilem, wrzucilem 5 przy pewniej predkosci nie wiem dokladnie ile wcislem gaz do konca i predkosc rosla do 180km/h i przy predkosci 180 zaczelo sie bujanie do 200. Wiec koledzy powiedzcie mi czy to jest normalne bo mialem przed ta bmw opla vectre 2.0 115km i on szedl do 200km/h caly czas i przy 200 go odcinalo. A w tej beemie 180 i trzeba ja bujac do 200. Wiec koledzy jaka moze byc przyczyna. Silnik mial robiona cala gore.
Opublikowano
Mam pytanie: Czy wiesz jaki jest rok produkcji opon w Twoim samochodzie? Bo skoro jeździsz z takimi prędkościami to zakładam ,że nie są starsze jak 4-5 lat. Bo tyle max powinny mieć.
Opublikowano
Jeśli masz gaz 1 lub 2 generacji to wywal zwężkę z dolotu,zobaczysz jak szybko przekroczysz 200km/h.

:clap:

 

a pozatym w jakim stanie jest silnik? zobacz czy bierze olej, sprawdz sprezanie, moze z przeplywka cos nie tak...duzo by tu gadac[/u]

Opublikowano
Szczerze powiedziawszy, tylko * odwazyliby sie sprawdzac czy wysiada ze swiezo kupionego auta sprawdzajac predkosc... Najpierw sprawdz cala reszte, a potem mozna bezpiecznie sprawdzac jaka rozwinie predkosc.
Pozdrawiam
Opublikowano
Gaz "dusi" koniki. A tak poważnie jest wiele przyczyn, możesz próbować wsadzić Blos, powymieniać filtry, olej oraz sprawdzić kompresje.
(OO)=== OO===(OO)
Opublikowano

Wiec koledzy tak. Kolego marek1132 a jesli ja wywale tjakie bede mial spalanie gazu .

 

Kolego DAN-LZ nie napisalem ze jezdze z takimi predkosciami, pomrostu mam auto jakis czas bylem na autostradzie wiec chyba moglem sprawdzic jak to idzie. A jesli chodi o opony to nie wiem ile maja lat ale nie sa to orginalne opony bo sa szersze niz powinny byc.

 

A jesli chodzi o stan auta to zrobilem nim od kupna ok 3tys km i jak narazie wszystko jest ok przeglad przeszedl bez problemu, silnik jest po wymianie wszystkich pierscieni, no i ogolnie uszczelka pod glowica i robiona byla cala gora silnika, jesli chodzi o olej to na 1tys. km bierze 100ml oleju. a jesli chodzi o kompresje to nie wiem ale jesli byly robione pierscienie to kompresja raczej musi byc dobra. A jesli chodzi o filtryoleje i plyny jest wszystko nowe znaczy przejechane na tym jest ok 4tyskm wiec takie nowe to one tez nie sa ale i do bardzo starych sie nie zaliczaja.

Opublikowano

zostaje zwezka w dolocie - czyli reasumujac wszystkie instalacje z BLOSem wlacznie (wiem bo mam) na smietnik, zainwestuj w sekwencje kolego jak masz zamiar troche pojezdzic

chociaz moze zacznij od BLOSa bo zaraz niektorzy powiedza ze do M20 to sie nie oplaca :twisted2:

Opublikowano
Mam pytanie: Czy wiesz jaki jest rok produkcji opon w Twoim samochodzie? Bo skoro jeździsz z takimi prędkościami to zakładam ,że nie są starsze jak 4-5 lat. Bo tyle max powinny mieć.

 

cytat "Zgodnie z ta interpretacją, opona, której wiek nie przekracza pięciu lat i była przechowywana we właściwych warunkach, z zachowaniem wszelkich norm jest uważana za produkt nowy i nadający się do sprzedaży. Zakładają oni, że wyspecjalizowane firmy z branży oponiarskiej powinny sprzedawać i montować opony, które posiadają parametry nowego produktu i dlatego nie wydłużają czasu żywotności ponad 5 lat."

Opublikowano
Tak jak napisał kolega Adzio,zwężka musi być jeśli jeżdzisz na gazie 1 lub 2 gen,wywalenie zwężki(miksera)równa się jeżdzie na benzynie.Jeśli chcesz,żeby auto jakoś jeżdziło i chcesz zostawić gaz załuż blosa,średnica wewnętrzna większa niż zwykłego miksera(ale i tak blos zdławia),więc mniej zdławisz dolot,zobacz jaki masz parownik,do blosa musi być odpowiednio wydajny(blosa też miałem przed sekw.),najlepiej załuż sekwencję,ja tak zrobiłem i nie żałuję,auto ma osiągi jak na benzynie.
Nur bmw e32
Opublikowano
a jesli chodzi o opony to nie wiem ile maja lat

 

 

należy zwrócić uwagę na rok produkcji, który kryje się pod czterema cyframi (np.5101) . Dwie pierwsze oznaczają datę produkcji w tygodniach (51 tydzień, czyli grudzień), a dwie ostatnie rok produkcji (2001).

 

Z tego co zawsze czytałem w prasie motoryzacyjnej jednak nie należy jeździć starszymi niż 5 lat - tracą wtedy elastyczność a i mogą strzelić . Więc lepiej nie tłumaczyć tego zalecenia względami handlowymi, wolałbym tego nie sprawdzać na sobie.

Opublikowano
DAN-LZ nie lepiej poprostu je dotknac reka i zobaczyc jaka maja gume jak jest miekka to sa dobre opona nie moze stwardniec bo wtedy nie ma przyczepnosci bo jest jak plastik co ty sie czepiasz tak tych opon na autostradzie akurat masz proste drogi i nie robisz gwaltownych rochow kierownica a wiec nic sie nie stanie a na autostradzie 200 km/h to nie jest az tak szybko :)
Opublikowano

http://blos.prv.pl/

tutaj masz wszystko co potrzebne, a pozatym duuuzo jest na forum, w dziale spalanie&paliwa alternatywne i w necie ogolnie na innych forach stronach, wystarszy sie wysilic troszki

Opublikowano
Wiek opony liczy sie - fakt. Ale ważniejszy jest indeks prędkości opony. Jak chce się testować max speed to wg mnie opony z indeksem poniżej V nie wchodzą w grę.
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.