Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Chyba znowu padło mi łożysko tylnego koła bo ruszajac kołem czuć mały luz i metaliczny dzwiek podczas jazdy.Niby nic takiego gdyby nie fakt że jakieś dwa miechy temu wymieniałem to samo łożysko razem z piasta!łożysko firmy CX,wiem że nie najlepsza marka ale tamtego czasu na taką było mnie stać ale żeby po dwuch miesiącach znowu padło?wtedy jeszcze mialem szerokie opony 245 na 17 cali i myślałem ze to powód padnięcia łożyska.Obecnie mam 225 i znowu coś sie tam dzieje!co może mieć wpływ na takie szybkie zużywanie sie łożyska bądz piasty?palenie laków i chodzenie bokami odpada bo nie robie tego
Opublikowano
być może używał ktoś młotka a nie prasy , może piasta jest wyrobiona, kto to wie ten co wymieniał powinien ocenić stan elementów w które mocowane jest łozysko :?:
Opublikowano
Piasta nie była nowa ale dobra bo sam ja dokupowałem na szybko.Myśle ze mechanik mogł coś zrobić nie tak albo poprostu łożysko które kupiłem jest do dupy!
Opublikowano
najprawdopodobniej łożyska które kupiłeś były kiepskie,nic poniżej SKF nie warto kupować.Wiem też że ludzie chwalą bardzo Koyo ale to są drogie łożyska.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
ja kupilem lozysko firmy MEYLE i nie narzekam narazie :D w ciagu 6 mies zrobilem 10 tys i nic sie nie odzywa dodam ze lozysko zmienialem sam mlotkiem tylko z glowa :twisted2:
Opublikowano
Łożysko było wciskane w prasie,sam to widziałe.Teraz chyba kupię skf albo własnie meyle.Tylko meyle widzialem na allegro bo w sklepach tylko było drogie skf no i tańsze cx...Są chyba jeszcze reuville czy jak sie tam to pisze
Opublikowano
Panowie mam zaufango mechanika od zawieszen-kolega ze szkolnych lat oststnio wymieniał mi łozysko z tyłu i wkładał niemiecki Fag łożysko po zdjęciu wachacza spojrzał i od razu powiedział chiny jest mnóstwo częsci własnie z chin i one niestety się nie nadają. Polecam tylko FAG i SKF w I gatunku Mayle tez ok wiadomo cena niższa ale np w piascie przednej Mayle widać kulki jak sie tam dostanie wilgoś i troche piachu to koniec. Za SKF czy FAG zapłaczisz do 110 zł
Opublikowano
Wiem ze na allegro są tansze częsci ale czasem nie można czekać na przesyłke(czasem idzie 2 dni a czasem i tydzień :duh: )!auto stoi u mechanika i wymieniona jest juz piasta,łożysko i tuleje i sworzeń w wachaczu z jednej strony i zaczęta jest druga strona.Tam bedzie wymieniane też łożysko,tuleja ta co wchodzi w próg i sworzeń przy kole.Jaki bedzie efekt zobaczymy jutro,mam nadzieję :cool2:
Opublikowano

Podałem ten link w celu uswiadomienia jakie sa ceny - w hurtowniach i sklepach marże nie sięgają przecież 100 %

Mechanicy czy warsztaty też zamawiają częsci w hurtowniach mają swoich dostawców itp ale nie dajcie sobie wciskać łozysk za 200 zł

Ja za Łożysko Fag płaciłem 110 zł zamówił mi go warsztat w którym wymieniałem łożysko nic mnie nie interesowało a warsztat nie może sobie pozwolić na wadliwy towar bo reklamacje - to czas , stracone pieniądze i zaufanie klientów

Opublikowano

2 miesiące temu kupiłem swoją beemke i też miałem rozwalone tylne łożysko od strony pasażera. Kupiłem więc łożysko CX dałęm za nie 50zł w hurtowni. Jednak po sciągnięciu piasty okazało się ze była wyrobiona mechanik zaproponował zakup innej, Powiedział też że te łożyska CX są fatalne i sam mówił ze po około miesiącu dwuch już może czekać mnie następna wymiana.

Więc kupiłem za 200zł komplet półosi z wachaczami z tarczami i zaciskami bo w moim były bębny z wymianą niema najmniejszego problemu i dużo lepiej hamuje.

częsci te były wyciągniete z anglika rozkładanego na części i mimo niskiej ceny wszystko jest cacy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.