Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jest tak jak by się troszke zaczeło przelewać a potem już nic, znajomy twierdzi że musi tam być poduszka powiertza która to wszystko blokuje

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

To lej plyn do zbiorniczka, musi wyprzec powietrze, odkrec odpowietrznik i dolewaj a silnik niech chodzi. Jak na poczatku sie leje to pompa raczej jest ok.

Daj znac czy pomoglo...

Opublikowano
Samo wlewanie już próbowałem i nie pomogło. Znajomy twierdził że BMW te 6-cio cylindrowe żeby odpowietrzyć na maxa to troche się trzeba pobawić i jemu przez wlewanie przez ten górny wąż zeszło prawie ok 2 godz ale jak się odpowietrzy na maxa to potem długo spokuj, ja będę to próbował jutro, jak to nie pomoże to wtedy zajme się pompą

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Witam. Mam łudząco podobny problem w mojej BMW e-36 z gazem sekwencyjnym. Auto na postoju przy pracy silnika szybko sie zagrzewa do 90 stopni a podczas jazdy po kilkunastu kilometrach momentalnie się przegrzewa.

Myśle że mam do wymiany uszczelkę pod głowicą, dlatego radze to samo zrobić młodemu.

Próbowałem odpowietrzyć i nawet zaczęło działać ogrzewanie i przełączył sie na gaz ale gdy zgasiłem silnik to wypycha mi płyn chłodzący ze zbiorniczka, prawdopodobnie ciśnienie wypycha płyn na łączeniu chłodnicy ze zbiorniczkiem. Pompa pracuje a termostat wymieniony więc już chyba nie mam gdzie indziej szukać?

Opublikowano
Obawiam się kolego że masz rację co do tej uszczelki :-( oby tylko głowica nie okazała się pękniętą, bo słyszałem że zdażają się takie przypadki :-(

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Ja już rozebrałem

i

uszczelka była oki

szczelność głowicy jest oki

jutro odbieram po splanowaniu jeżeli na tym wyjdzie że była głowica równa to na darmo ta cała robota a problem może tkwić w czymś innym, ale to się okarze na dniach

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Ja też rozebralem głowicę i też uszczelkę mam całą. Nie mam pojęcia którędy się dostał płyn do oleju bo miałem ponad stan i lekkie mleko z oleju. Jutro po splanowaniu będzie skręcana i boje się że to się powtórzy.

Czy płyn do oleju może dostać się inną drogą niż przez uszczelkę głowicy???

Opublikowano

A dawałeś na szczelność głowice :?: :?:

 

Ja dziś swoją odebrałem po splanowaniu.

Ponoć na sirodku była krzywa.

 

Ktoś już kiedyś musiał wymieniać tą uszczelke pod głowicy i źle dokręcił śruby dlatego po jakimś czasie widać popuściły.

 

Na dniach bedę składał i okarze się czy jest już wszystjo oki.

 

Za splanowanie i uszczelniacze zapłaciłem 250 zł

za uszczelki, śruby, filtry i olej 550 zł (po b.dużym upuście)

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Ja zapłaciłem 120zł za sprawdzenie szczelności i splanowanie, podobno u mnie też była krzywa.

Za uszczelki, oleje i płyny dałem troche ponad 400zł i za robotę mechanikowi 250.

Już jeżdże pół godz. temu odebrałem:)

Wszystko gra jak narazie. Pozdro

Opublikowano
Ja jeszcze bo okazało się że NOWE śróby do głowicy okazały się krzywe :mad2: i czakam na inne

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.