Skocz do zawartości

Zbyt wysoka temperatura silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam problem ze zbyt wysoką temperaturą silnika przy jeździe po mieście. Jestem właścicielem E30-tki z 87 roku, silnik diesel'a ale bez turbiny [2,4 D] Czy w tym modelu występuje sprzęgło wiskotyczne? I czy przypadkiem to nie jego wina? W jaki sposób można zdiagnozować usterkę? Proszę pomóżcie :cry:
Opublikowano
Witam wg.mnie przyczyną może być zapowietrzony układ.spróbuj go odpowietrzyc.,I sprawdz poziom płynu chłodniczego na zimnym silniku najlepiej po nocy jak postoi.A wisko posiada Twój model poszukaj o wisco jest już na forum bo gdzieś raz czytałem jak sprawdzic to też znajdziesz info o buni podsłam link:http://www.realoem.com/bmw/select.do Pozdrawiam
Opublikowano
Dzięki bardzo. Jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób mam wlać nowy płyn do chłodnicy, bo na górze nie ma żadnego korka. Przez zbiornik wyrównawczy wszystko "pociągnie"? Może moje pytanie jest trochę głupie, ale jak wcześniej jeździłem "japończykiem", to tam poprostu był korek na chłodnicy, a tu ni cholery za przeproszeniem...
Opublikowano
Hej, również dzięki za podpowiedź :) Zepsutego termostatu też raczej bym nie obstawiał, bo chłodnica jest bardzo ciepła, obydwa przewody też, nagrzewnica działa jek trzeba... A tak przy okazji, noszę się z zamiarem kupienia czegoś nowszego mianowicie E 36 z silnikiem wysokoprężnym rzecz jasna. Tylko się zastanawiam czy 2,5 TD, czy raczej 2,5 TDS. Słyszałem, że te mocniejsze "S" są bywają gorsze. To prawda? Jeśli tak to pod jakim względem? Orientujecie się o co chodzi z tymi silnikami?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.