Skocz do zawartości

Sworzeń długi wachacza przedniego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pytanko dot sworznia długiego przedniego wachacza.

Podobno jest on niewymienialny tak mi powiedzili w serwisie. JEst dostepny razem z nowym wachaczem.

W zamiennikach jest dostępny wiec nie wiem czy da sie go wymienic czy nie ?

Ja mam u siebie wybite te krótkie sworznie i chcialem przy okazji wymienic tez te dlugie dla swietego spokoju.

Wiec czy jest sens ruszac te dlugie tez? wymieniac je ? da sie w ogole czy nie ?

Opublikowano

Idź kolego do serwisu i powiedz im niech się pukną w łep :duh:

Tak samo wymieniasz krótkie jak i długie-jak masz kogoś do pomocy to we dwóch wymienicie metodą rzemieślniczą sworznie i tuleje-tylko takie odpowiednie przyrządy sobie porobić alby się je fajnie wbijało. A najlepiej na prawie ale nie każdy musi mieć dostęp wiadomo :)

Opublikowano
3 miechy temu wymieniłem wszystkie sworznie górnego wahacza,zrobiłem ok 2500km.Dzisiaj pojechałem na przegląd rejestracyjny,porażka na całego.Wszystkie sworznie(Lemforder) które wymieniłem są znowu do wymiany,ręce opadają.Teraz jednak wymienię całe wahacze.Moje pytanie które wahacze są przyzwoitej jakości?bo przegląd miałem do 30.10 i muszę się streszczać.
A little piece of heaven in my hands
Opublikowano
3 miechy temu wymieniłem wszystkie sworznie górnego wahacza,zrobiłem ok 2500km.Dzisiaj pojechałem na przegląd rejestracyjny,porażka na całego.Wszystkie sworznie(Lemforder) które wymieniłem są znowu do wymiany,ręce opadają.Teraz jednak wymienię całe wahacze.Moje pytanie które wahacze są przyzwoitej jakości?bo przegląd miałem do 30.10 i muszę się streszczać.

 

według mnie wachacze firmy febi-bilstein są na poziomie,cena 230zł za sztuke według mnie warto.Ostatnio wymienialem u siebie jeden teraz zbieram sie do kupna 2.Oryginalny BMW wachacz do e36 kosztuje 380-400zł.

Opublikowano

A co myslicie o sworzniach meyle wzmocnionych ?

No wlasnie tez sie zastanwiam nad wymiana calego wahacza.

W poprzednim samochodzie audi 80 sworznie i tulejki jak juz raz wymienilem z oryginalnych to co roku bylo to samo. (sworznie i tuleki FEBI - nigdy wiecej)

Zastanawialbym sie miedzy lemforder a meyle .. co myslicie ?

 

I takie pytanie czy da sie cos schrzanic wkładając sworzen/tulejke w nieodpowiednim polozeniu ?

Krótki to chyba ma tylko jedno ustawienie, ale dlugi to tez obojetnie jak sie włoży go ?

Opublikowano

Wytłumaczcie mi poco wymieniać całe wahacze :?: :!:

Co to jest audi A4 żeby trzeba było całe drogie elementy wymieniać czy co??

Przecież wkładasz nowe sworznie, tuleje i co tu więcej trzeba?? Co myślicie że wkładane oryginalnie to wytrzymają wam dwa lata dłużej niż własnoręcznie??

 

Weź kupuj sworznie, wymieniaj i tyle-te wzmocnione jedni chwalą inni wręcz przeciwnie-ja włożyłem sworznie febi, tuleje lemfordera i działają.

 

A kolego green71-to ma E36 do siebie że nawet zaraz po wymianie wszystkich elementów gumowo-metalowych jedziesz na przegląd, szarpak-gościu ci zaczyna telepać kołami i ile razy bym niejechał czy swoim E36 czy kolegów to zawsze coś im się nie podoba. U siebie wymieniłem wszystkie części, pojechałem na geometrie i mówi "hmmm no ja nie wiem czy w tym aucie to ma tak koło pracować czy niema"

 

Wymieniłeś 2500km temu, auto poprawnie się prowadzi to niema czym się przejmować-jak wymienisz wszystkie na raz elementy to mogą działać 60 tysięcy km a nie 2,5 tysiąca :duh: takich cudów niema.

Właziłeś sam pod auto i patrzyłeś czy są faktycznie luzy?

Opublikowano

Są faktycznie wyczuwalne przy podniesionym kole. Tak wiec dzieki za pomoc kupuje komplet sworzni i tuleki i mam nadzieje ze bedzie spokoj na przynajmiej 2 lata :).

P.S. czy ten dlugi sworzen to dowolnie sie montuje w gniezdzie ?

Krótki to chyba nie ma mozliwości zle włożyc.

Na tulejce chyba jest znacznik jak ja zamontowac wiec tez ok.

Opublikowano

Kolego na tulejach masz strzałki, przy wydzieraniu starych popatrz jak one były (jeśli jeszcze na nich coś widać będzie) z tego co pamietam to jak montujesz to strzałkami do siebie mają być.

 

Przy sworzniach ktoś mówił że trzeba patrzeć jak się montuje bo chwila moment i się wysypią jak się w złej pozycji zamontuje-ja miałem FEBI i patrzyłem długo na nie i żadnego oznaczenia nie widziałem na nich.

Opublikowano
Kolego ciezko ci bedzie jezdzic 2 lata po naszych szerokich i gladkich jak stol drogach ja ostatnio wymienialem rowniez wszytko w wahaczach i przecietnie do roku zawsze ktorys sworzen zewnetrzny sie wybijal takie nasze drogi 2,3 razy wpadnie sie w ladna dziurke i do wymiany i jeszcze do tego styl jazdy dochodzi.Jezeli bedziesz wymienial tuleje wahacza to uwazaj abys ich nie uszkodzil bo naprawde ciezko wchodza na wahacz.Najlepiej to zdemontuj wszytko i lec do warsZatu ktory ma porzadna prase za grosze ci wycisna stare i wcisna nowe ja zaplacilem50 zeta a gosciu opanopwal 2 wahacze i pierscienie w niecala godzine.Niestety nie mogl wcisnac tulej wahacza nawahacz i sam musialem sie meczyc w kanale .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.