Skocz do zawartości

122KM 280Nm Co może być przyczyną??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Masakra!!!

 

Jeżeli chodzi elestyczność 80-120 IV bieg - 9,8s

Przyśpieszenie 0-100 - ~13,5s

A jak powiem, że 200 nie osiągnąłem to beka będzie dobra?

 

:roll:

 

Kto zna ten odcinek to powiem, że jadąc na Swoszowice było 205, ale z górki, a jadąc z przystanku z Swoszowicach na Wieliczke wyciągłem 185 lekko pod górke. Przepływki nie odpinałem (jeszcze)

odłącz w końcu wtyczkę przy tej przepływce i sprawdź jak jeździ z odłączona
, bo psiarnia stała i czepała, a mam 18 pkt więc... :twisted2:

 

jakie masz przyspieszenie 0-100, 80-120 na IV, to wiele mówi...
Więc słucham.

Wieczór jade jeszcze na kanał, oglądne katalizator i filtr, odepnę też przepływkę :arrow:

W środku wygląda lepiej niż na zewnątrz, jeździ lepiej niż wygląda w środku. BMW

http://www.motostat.pl/user_images/7193/icon1.png

Opublikowano
Masakra!!!

 

Jeżeli chodzi elestyczność 80-120 IV bieg - 9,8s

Przyśpieszenie 0-100 - ~13,5s

A jak powiem, że 200 nie osiągnąłem to beka będzie dobra?

 

:roll:

 

Kto zna ten odcinek to powiem, że jadąc na Swoszowice było 205, ale z górki, a jadąc z przystanku z Swoszowicach na Wieliczke wyciągłem 185 lekko pod górke. Przepływki nie odpinałem (jeszcze)

odłącz w końcu wtyczkę przy tej przepływce i sprawdź jak jeździ z odłączona
, bo psiarnia stała i czepała, a mam 18 pkt więc... :twisted2:

 

jakie masz przyspieszenie 0-100, 80-120 na IV, to wiele mówi...
Więc słucham.

Wieczór jade jeszcze na kanał, oglądne katalizator i filtr, odepnę też przepływkę :arrow:

 

 

wg katalogu:

 

80-120 :9,4s

0-100-10,4 s

 

tak więc największe straty widać na przyspieszeniu 0-100 - przeszło 3 s wolniej, ciekawe jak będzie jeździć z odłączoną przepływką...?

Opublikowano
Napisz jeszcze jakie ilości paliwa spala bo jeżeli pali mniej jak kiedyś to również jest jakiś powód do tego żeby obwinić za całość przepływke.
Opublikowano

Właśnie ze spalaniem są jaja, wskazówka pokazuje mi spalanie bliskie 20l/100 a po 2 dniach wraca na stan max.

Stwierdzałem to podczas testu, zalałem do pełna zrobiłem 100km i wlałem 8,9l pod kurek jazda bardzo spokojna ,50km trasa co dzień. a jednak wskazówka było juz na 50litrze(nie mam kompa), rozumie też, że bak ma 70l pojemności. Teraz pod domem mi 200km przeleci, zaleje i zobaczymy. Ogólnie leje ropke nie na CPN-ie Mam pewne dojście.

 

Po zalaniu powinno byc ~ 18l braku ale się okaże :mad2:

 

Wyczytałem coś o kondensatorach od czujnika, że puchną i wtedy wskaźnik pokazuje błędne dane :idea:

:arrow:

W środku wygląda lepiej niż na zewnątrz, jeździ lepiej niż wygląda w środku. BMW

http://www.motostat.pl/user_images/7193/icon1.png

Opublikowano

Siema

No i wyszło po 210km zalałem 17,88l czyli jak łatwo obliczyć 9l wychodzi przy trasie z ~10min korkiem na drodze. :cool2:

Licznik do naprawy.

Filtr powietrza czysty widzę nawet, że nowy, katalizator nie odkręcałem, ale zapewne jest oryginałem, więc może w środku być w stanie po spozyciu :)

 

Ale co jest najlepsze przy odpiętej przepływce elastycznośc spadła z

elestyczność 80-120 IV bieg - 9,8s
na ~13s, więc przepływka jest ok. :hand: ale może nie jest w 100% sprawna :worried: niewykluczone.

Na następny tydzień umówiłem się na kompa, zobaczymy co program powie.

pozdro

W środku wygląda lepiej niż na zewnątrz, jeździ lepiej niż wygląda w środku. BMW

http://www.motostat.pl/user_images/7193/icon1.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.